Przeglądając forum polycount natrafiłem na ciekawy wątek zatytułowany "2028 Russia", podobno jest to mod działającym na zmodyfikowanym CryEngine2 ( jak dla mnie poziom wykonania "trochę" zbyt wysoki jak na zwykły mod)
jedyne co najbardziej przypomina mi stalkera to te mury w 0:25 w oddali to bardzo charakterystyczne w żadnej innej grze nie widziadłem takich murów. to taka jak by mieszanka Call of Duty ze stalkerem. macie takie wrażenie ?
nihilant napisał(a):podobno jest to mod działającym na zmodyfikowanym CryEngine2 ( jak dla mnie poziom wykonania "trochę" zbyt wysoki jak na zwykły mod)
Nie jest to żaden zmodyfikowany CE2 tylko zwykły CE2 i jest to "zwykły" mod, tylko prezentuje niesamowitą jakość. Każdy kto choć odrobinę bawił się przy edytorze, zmieniał ToD i inne sprawy wie, że możliwości CE2 są ogromne. Widok takich screenów na tym silniku to żadne zdziwienie.
Ta, mi też się tak trochę wydawało że mieszanka CoD'a i Stalkera . Gdyby dwójka podobnie wyglądała (no mam tu na myśli że ta sama piękna grafa i silnik o takich możliwościach + klimat i ogólnie troche rzeczy bardziej dla stalkera chrakterystycznych) no byłbym wniebowzięty
Ta, grafika godna Crysisa 2, a czas potrzebny na przejście gry 5 godzin. Jestem sceptycznie nastawiony. Jak dla mnie to będzie bezklimatowa nawalanka pokroju CoD, do której trzeba będzie mieć komputer nie z tej planety. Wolałbym dopracowany silnik z Clear Sky bez błędów. Co jak co, ale grafika w CS zasługuje na udział w S2.
CPU:i7 7700GPU:Gigabyte RTX2060 SuperRAM:16GB DDR4PSU:Be-Quiet 750W Ludzie wierzą w to, że system zmieni sytuację w miastach... kiedyś wierzyli, że Ziemia jest płaska.
Nie mówię, ze grafika zepsuje grę. Wręcz przeciwnie ją udoskonali. Jednak martwię się, że producent gry skupi się bardziej na właśnie grafice niż na fabule.
CPU:i7 7700GPU:Gigabyte RTX2060 SuperRAM:16GB DDR4PSU:Be-Quiet 750W Ludzie wierzą w to, że system zmieni sytuację w miastach... kiedyś wierzyli, że Ziemia jest płaska.
aha Ale nie no, myślę że panowie z GSC wiedzą co robić. Tylko trochę mnie ta multiplatformowość obrzydza, niby mówili że najbardziej skupią się na PC'tach, ale coś czuje że poleci dużo fajnych funkcji a wszystko będzie o połowę uproszczone...
Multiplayer w Stalkerze jakoś nigdy mnie nie rajcował. Dla mnie MP to gry w stylu BF2, WolfET, Americas Army i te inne kultowe gry przez neta. Stalker dla mnie to ciemność, słuchawki, i strach a nie masowa napieprzanka się przez neta z noobami, co raz go zabijesz i jesteś tyrany.
Mam nadzieję, ze położą nacisk na SP, niż MP.
CPU:i7 7700GPU:Gigabyte RTX2060 SuperRAM:16GB DDR4PSU:Be-Quiet 750W Ludzie wierzą w to, że system zmieni sytuację w miastach... kiedyś wierzyli, że Ziemia jest płaska.
Tego multi to by sobie nawet odpuścić jak dla mnie mogli. Słabo wyszedł, głupi system, straszne lagi, mało ludzi, nooby głównie... W CoP'ie to już tego nie odpalałem nawet.
Jak sie w niego z kolegami w CS bawiliśmy server ładował sie z 10 minut, sie śmialiśmy że tam ludzie chyba przez telegraf grają...
Już to chyba kiedyś pisałem, ale powtórzę jeszcze raz: twórcy gry Bioshock: Infinite ogłosili, że multi nie będzie, bo i tak ludzie będą grali w MW2/BF:BC2/CS (niepotrzebne skreślić). Jeśli twórcy nie wymyślą czegoś NAPRAWDĘ ciekawego, to multi mogą w ogóle nie robić. I tak będę grał w L4D i MW2. Nadmiernego uproszczenia bym się nie obawiał, pamiętajmy, że głównym targetem będzie pewnie Rosja i kumple.