Nowe szczegóły S. T. A. L. K. E. R. 2: broń, regiony i liczebność zespołu deweloperówStudio GSC Game World opublikowało rozszerzoną wersję odpowiedzi na najpopularniejsze pytania dotyczące S. T. A. L. K. E. R. 2 w sieci społecznościowej "Vkontakte". Dzięki temu pojawiły się nowe informacje o grze. Deweloperzy rozmawiali o broni, regionach i liczbie osób, które obecnie pracują nad projektem.
Na pytanie, jakie technologie są wykorzystywane w tworzeniu S. T. A. L. K. E. R. 2, udzielono następującej odpowiedzi:
"Element wizualny jest kluczową częścią zanurzenia się w świecie S. T. A. L. K. E. R. 2. Nasz zespół, składający się z ponad 300 pracowników, stara się korzystać z najbardziej zaawansowanych technologii. Na przykład produkcja obejmuje przechwytywanie ruchu i twarzy, fotogrametrię". Prawie wszystkie informacje z tego oświadczenia były już znane, ale o liczbie deweloperów studio wspomniało po raz pierwszy. Nie wiadomo jednak, czy w wymienionej liczbie znajdują się osoby zatrudnione czasowo, czy chodzi wyłącznie o pracownikach etatowych. Na przykład w lutym 2019 r. w zespole Cyberpunk 2077 było 400 osób.
Komentarz twórców dotyczący arsenału w S. T. A. L. K. E. R. 2 brzmi: "
W grze będzie ponad 30 rodzajów broni palnej. Każdy z nich będzie miał własne zestawy modyfikacji". Część sprzętu widzowie mogli zobaczyć na ostatnim wydarzeniu ID@Xbox.
Deweloperzy wspomnieli również, że w S. T. A. L. K. E. R. 2 na pewno będzie można odwiedzić Kordon, stację radarową "Duga", Prypeć i inne lokalizacje. W odpowiedzi na pytanie o silnik gry odmówili podania, której wersji Unreal Engine używają podczas produkcji.
S. T. A. L. K. E. R. 2 jest zapowiedziany na PC, Xbox Series X i Series S. Według ostatniego wycieku gra pozostanie ekskluzywną dla platform Microsoft przez trzy miesiące. Ten sam dokument mówi, że GSC Game World planowało wydać projekt pod koniec 2021 r., ale informacje te mogły stać się nieaktualne.
Źródło:
https://3dnews.ru/1038969/novie-podrobn ... abotchikov