CellFactor: Combat Training

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

CellFactor: Combat Training

Postprzez limak122 w 06 Kwi 2006, 17:03

CellFactor nalezy do jednego z coraz popularniejszych gatunków gier, czyli FPS. Jednak oprócz strzelania z widoku pierwszoosbowego, do produkcji dodano male urozmaicenie w postaci klilku drobnych elementów RPG. Developerem owej mieszanki jest Immersion Software & Graphics.

Historia w CellFactor rozpoczyna sie, gdy korporacja LIMBO zaczyna zbierac wszystkich swoich czlonków w glównej bazie zbudowanej na srodku Morza Sródziemnego. LIMBO jest najwiekszym na swiecie wykonawca artykulów militarnych i technologicznych. Nie byloby w tym zjezdzie nic niepokojacego, gdyby nie fakt, iz owa organizacja nie chce poinformowac nikogo o celu tegoz zebrania. Global Unit of Armored Response and Defense (G.U.A.R.D.), czyli organizacja odpowiedzialna za bezpieczenstwo na swiecie, postanawia dowiedziec sie czy LIMBO nie planuje czegos niecnego i wysyla do tajemniczej bazy swoich szpiegów. Niestety kilku pierwszych nie wraca z infiltracji. Wtedy to G.U.A.R.D. postanawia wyslac swojego najlepszego czlowieka. To wlasnie tutaj do akcji wkraczamy my...

W grze wcielamy sie w majora Dante Aligheiri, który jest znakomitym komandosem, a jego specjalnoscia jest infiltracja wroga. Oprócz tego potrafi znakomicie walczyc wrecz oraz nie obce mu sa najrózniejszej masci bronie czy ladunki wybuchowe. Dante jest profesjonalista w kazdym calu, a wiekszosc swojego zycia spedzil na polu walki.

CellFactor opiera sie na standardowym schemacie znanym ze wszystkich gier z gatunku FPS. Duzo strzelamy do najrózniejszych wrogów z tradycyjnych oraz eksperymentalnych broni oraz rozwiazujemy mase lamiglówek, które popychaja akcje do przodu. Im rozgrywka posuwa sie dalej, tym nasz bohater staje sie silniejszy, aby latwiej nam bylo w dalszej grze.

DAta premiery 2007

info www.gry-online.pl

Zapowiada sie swietna gra FPS, z opisu nic nie wynika bo bardzo malo info jest na temat tej gry w sieci. Ale wszystko wyjasnia trailer który jest miarzdzacy i niesamowity. Najnowszy pokazuje mozliwosci wykozystania Ageia physx niesamowite!!

http://www.gamershell.com/pc/cellfactor ... shots.html - screeny

http://www.gamershell.com/download_13166.shtml - powalajacy trailer 337 mb bink video

http://www.gametrailers.com/player.php?id=9958&type=mov - wesja quick player high

http://www.gametrailers.com/player.php?id=9958&type=wmv wersja wmv high

http://www.gametrailers.com/player.php?id=9957&type=mov - wersja quick player low

http://www.gametrailers.com/player.php?id=9957&type=wmv wersja wmv low

zycze smacznego!
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Touchdown w 09 Kwi 2006, 11:58

Niesamowite interakcje przedmiotów, a raczej ich ilosc. :o Zgaduje, ze to jakis multi, bo gosc biegl z flaga. Tak czy inaczej, fizyka miód. Szkoda, ze pewnie bez PhysX sie nie obejdzie. Mam tylko nadzieje, ze z tego FPP/RPG cos wyjdzie, a nie tylko kolejny "anbyliwybl teknolodzy", a reszta to... tylko reszta.

Limak122, mogles niesmialo zauwazyc, ze te wszystkie trailery to tak naprawde jeden i ten sam filmik. Ja tu sciagnalem ten 400 megowy, a potem sie okazalo, ze w nieznacznie slabszej jakosci jest inny 90mb. :evil: :P
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez limak122 w 09 Kwi 2006, 18:32

Only with Physx ageia :twisted:
SP tez jest.

Zapomnialem dodac, ze to ten sam filmik tylko ze w innym formacie i jakosci (szczególy podane byly, ale ten maly szkopul nie hehe :mrgreen: )
Ostatnio edytowany przez limak122, 08 Sie 2006, 20:32, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez Bloodsucker w 19 Kwi 2006, 22:28

Ogladnolem dzisiaj ilmik który byl w CDA i mi szczena opadla...
FIZYKA :twisted: Czegos takiego jeszcze nie widzialem. To cza zobaczyc na wlasne oczy :!:
AMD Athlon 2000+ GF 6600GT 1024 DDR
Awatar użytkownika
Bloodsucker
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 07 Maj 2005, 19:00
Ostatnio był: 20 Sty 2007, 14:13
Miejscowość: Z domu:)
Kozaki: 1

Postprzez ST4LK3R w 21 Kwi 2006, 14:55

I kolejna gra, po UT'07, która bedzie w pelni wykorzystywac karty Agei...No cóz, fizyka robi wrazenie, a takim efektom juz nie podola zaden Barton, Prescott czy nawet Venice (który nawet w H-L 2 ma problemy z wydajnoscia).
Wreszcie ndchodzi era, gdy naprawde bedzie wszystko sie trzymalo na takich zasadach, jakich uczyli w szkole, gdy szmaciana lalka bedzie w pelni dopracowana i konczyny nie beda sie wyginac za glowe :D
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez panish w 21 Kwi 2006, 17:45

Cóz, musze napisac, ze fizyka zwalila mnie z nóg. Szkoda tylko, ze aby uzyskac taka jakosc potrzebna jest karta PhysX...

Cóz, akceleratory fizyki moga okazac sie strzalem w dziesiatke. No bo co bedzie mozna jeszcze wizualnie poprawic? Grafike? Do pewnego stopnia tak, ale juz Crysis i UT2007 wygladaja oszalamiajaco.

Wiekszosc nowych gier bedzie wykorzystywala PhysX (Bet On Soldier, Cellfactor, Ghost Recon i kilka innych juz to robia). Martwi mnie tylko cena urzadzenia - 320$ to kupa kasy. Btw. akceleratory fizyki maja byc montowane na niektórych nowych kartach graficznych.
Awatar użytkownika
panish
Tropiciel

Posty: 391
Dołączenie: 07 Maj 2005, 16:36
Ostatnio był: 19 Lut 2018, 05:22
Miejscowość: Warszawa
Kozaki: 1

Postprzez ST4LK3R w 22 Kwi 2006, 14:37

panish napisał(a):Martwi mnie tylko cena urzadzenia - 320$ to kupa kasy. Btw. akceleratory fizyki maja byc montowane na niektórych nowych kartach graficznych.


Wiesz panish - Riva TNT2 tez kiedys tyle kosztowala...Z tego, co sie orientuje, to Ageia nie ma na razie konkurencji i w tym ból.A co do ceny ogólnie - nie powinna byc za wysoka,w koncu niewiele to sie rózni od karty graficznej :D (znaczy elementy, plytka [bo ze zlota to chyba ona nie jest] )
Pamietam tez, jak jakis rok temu ogladalem pokazowe filmiki Agei, gdzie zastosowano PhysX - mimo niskiej jakosci tekstur wszystkie rozpady, uszkodzenia wygladaly tak, jakbym wewlasnym domu zniszczyl piramide klocków, paczek...
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez limak122 w 08 Maj 2006, 14:51

Jest juz dostepne demo technologiczne, kazdy posiadacz karty PhysX bedzie mógl ja przetestowac, opisujecie wrazenia bo ja niestety nie posiadam tejze karty :D .

http://www.gamershell.com/download_13618.shtml link
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez Yagarn w 12 Maj 2006, 19:20

Ageia nie ma konkurencji na bardzo krótki czas. ATi i Nvidia juz robia cos na wzór karty fizyki (nie wiem czy bedzie to wmontowane w grafike czy zupelnie oddzielna karta). A jesli te dwa giganty juz sie za to wziely to zadna Ageia im nie podskoczy... Troche szkoda, ale mimo wszystko o ceny nie ma sie co martwic- w koncu ATi i Nvidia zawsze sie troche gryza :P

Edit: dokladajac swoje trzy grosze do dyskusji o fizyce z nowymi kartami- przeczytalem, ze biegnac przez kolczaste krzaki (las, dzungla... cokolwiek :P ) ubranie bedzie sie rozrywalo zgodnie z tym jak zaczepimy sie o dana przeszkode... Jesli to prawda... To wiecie co :P
-----------------------------------------------------------
Pozdrawiam,
Yagarn!

- Jestes madrzejszy od Detrytusa- pocieszyl kolege Nobby.
- Tez sobie to powtarzam. Mówie: "Fred, cokolwiek sie stanie, jestes madrzejszy od Detrytusa". Potem mówie: "Fred... ale drozdze tez sa".
Awatar użytkownika
Yagarn
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 08 Sty 2006, 17:17
Ostatnio był: 16 Lip 2012, 12:46
Miejscowość: Nie pisze z nienacka bo to juz oklepane :P Wiec z P-kowa Tryb.
Kozaki: 1

Postprzez limak122 w 12 Maj 2006, 19:40

Ja dam lepszy przyklad :D Symulowanie w czasie rzeczywistym wode :D
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez MURDA w 13 Maj 2006, 09:08

limak122 napisał(a):Ja dam lepszy przyklad :D Symulowanie w czasie rzeczywistym wode :D


mi sie bardziej podobal dym na który dzialala fizyka :mrgreen: Bylo takie demko Mequon'a ( teraz Mequona przejela AGEIA) gdzie mozna bylo poustawiac klocki i dym wlatywal w szczeliny pomiedzy nimi :P
MURDA
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 27 Lis 2005, 02:40
Ostatnio był: 05 Sie 2006, 19:04
Kozaki: 0

Postprzez limak122 w 13 Maj 2006, 12:32

Widzialem widzialem ladnie to wygladalo :D
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Następna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości