Outlast

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Outlast

Postprzez CONAN w 24 Lip 2013, 19:57

Outlast to pierwszoosobowy survival horror. Jest to debiutancki projekt zespołu Red Barrels, założonego przez ludzi, którzy pracowali wcześniej nad takimi seriami jak Prince of Persia, Assassin’s Creed, Splinter Cell oraz Uncharted.

Akcja toczy w Stanach Zjednoczonych. Fabuła opowiada o losach zakładu dla obłąkanych, zlokalizowanego w stanie Kolorado. Przez długie lata budynek ten stał opuszczony, ale niedawno wykupiła go korporacja Murkoff, która otworzyła w tym miejscu ośrodek badawczy. Wcielamy się w dziennikarza imieniem Miles Upshur, który dostaje od dobrze poinformowanego źródła cynk, że w zakładzie dzieją się dziwne rzeczy. Chcąc odkryć prawdę włamuje się pewnej nocy do ośrodka i szybko odkrywa, że na miejscu przeprowadzane są nie tylko zakazane eksperymenty medyczne, ale również bluźniercze rytuały.

Trailer:
:


Ujawniono cenę i planowaną datę komputerowej premiery Outlast, horroru, który zmierza na PC i PlayStation 4. Na tę pierwszą platformę gra ma ukazać się we wrześniu.
Outlast kosztować będzie 20 dolarów (około 64,50 zł) i pojawi się na Steamie 4 września. Wersja na PlayStation 4 jest cały czas tworzona i ukaże się dopiero w przyszłym roku.

Ciekawa gierka się zapowiada i wygląda nawet fajnie, jak mówicie warto będzie zagrać ?
"Jeśli nie możesz znaleźć czegoś dlaczego
chciałbyś żyć, postaraj się znaleźć coś,
za co chciałbyś umrzeć"
Tupac Amaru Shakur
Image
Awatar użytkownika
CONAN
Weteran

Posty: 639
Dołączenie: 13 Lip 2011, 16:29
Ostatnio był: 16 Sty 2024, 21:27
Miejscowość: Amsterdam
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 101

Reklamy Google

Re: Outlast

Postprzez Gizbarus w 24 Lip 2013, 20:05

Hmmm... Wygląda i zapowiada się ciekawie. Z drugiej jednak strony, na ile będzie to zaskryptowane 'coś', a na ile porządny dreszczowiec, to się dopiero okaże. Nie przypomina toto z deczka Condemned? Nie grałem wprawdzie, ale jakoś design mi podchodzi pod coś podobnego...
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Outlast

Postprzez CONAN w 24 Lip 2013, 20:11

Z tego co pamiętam w Condemend można było zabijać stwory a tutaj trzeba ich unikać z tego co pisali na sieci. Chodź może lekko przypominać wyżej wspomnianą grę.
"Jeśli nie możesz znaleźć czegoś dlaczego
chciałbyś żyć, postaraj się znaleźć coś,
za co chciałbyś umrzeć"
Tupac Amaru Shakur
Image
Awatar użytkownika
CONAN
Weteran

Posty: 639
Dołączenie: 13 Lip 2011, 16:29
Ostatnio był: 16 Sty 2024, 21:27
Miejscowość: Amsterdam
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 101

Re: Outlast

Postprzez Gizbarus w 24 Lip 2013, 20:31

Kojarzy mi się z Shalebridge Cradle z Thiefa III - tam też trzeba było unikać wrogów, bo nie było możliwe ich zabić na dobre. No i do tego fakt, że to też szpital psychiatryczny... Cóż, zobaczymy. Chętnie bym w coś takiego zagrał, acz z drugiej strony na pewno będzie gryźć fakt, że nie będzie nam dane bronić się przed wrogami, z tego, co mówisz... A przecież wszystko, co krwawi, można zabić.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Outlast

Postprzez CONAN w 24 Lip 2013, 20:36

O taka ciekawostka jeszcze:
Gra łączy typowo przygodówkowe zwiedzanie lokacji i rozwiązywanie zagadek z elementami zręcznościowymi. Sekwencje akcji sprowadzają się jednak głównie do uciekania oraz ukrywania się przed nieprzyjaciółmi i w interesie gracza jest najczęściej unikanie bezpośrednich konfrontacji. W wywoływaniu strachu pomaga to, że wrogowie są nie tylko bezwzględni, ale również całkiem inteligentni i przeżycie spotkania nawet z jednym z nich wymaga sporego wysiłku i sprytu.

To bardziej coś w stylu Penumbry i Amnesi.
"Jeśli nie możesz znaleźć czegoś dlaczego
chciałbyś żyć, postaraj się znaleźć coś,
za co chciałbyś umrzeć"
Tupac Amaru Shakur
Image
Awatar użytkownika
CONAN
Weteran

Posty: 639
Dołączenie: 13 Lip 2011, 16:29
Ostatnio był: 16 Sty 2024, 21:27
Miejscowość: Amsterdam
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 101

Re: Outlast

Postprzez Gizbarus w 29 Lip 2013, 08:33

Jak już wcześniej pisałem, zapowiada się ciekawie - dziwi mnie tylko, że to miało być coś o szpitalu psychiatrycznym...? Jakby co - nie jestem na bieżąco z newsami, pardon le moi.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Outlast

Postprzez CONAN w 29 Lip 2013, 14:03

kAm4ch napisał(a):Ktoś interesuje się poniższą produkcją? Bo wygląda genialnie.

Eee filmik który dałeś jest w ogóle z innej gry i on nic nie wnosi do tego tematu, więc po co on tutaj ?

Swoją drogą znalazłem jakiś gameplay
"Jeśli nie możesz znaleźć czegoś dlaczego
chciałbyś żyć, postaraj się znaleźć coś,
za co chciałbyś umrzeć"
Tupac Amaru Shakur
Image
Awatar użytkownika
CONAN
Weteran

Posty: 639
Dołączenie: 13 Lip 2011, 16:29
Ostatnio był: 16 Sty 2024, 21:27
Miejscowość: Amsterdam
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 101

Re: Outlast

Postprzez CONAN w 01 Sie 2013, 21:11

Jak zauważyłeś bug jak mówisz to może i był ale to w końcu demo i to w wersji alpha z tego co wiem.
Daje link do oficjalnej stronki jak ktoś będzie ciekawy tam można znaleźć zawsze jakieś info.
http://redbarrelsgames.com/games.html

@Edit
Znalazłem ciekawe info a mianowicie:
Testy pokazują, że gracze stawiający na szybkość są w stanie przejść kampanię w mniej więcej pięć godzin, ale czas ten zmienia się w zależności od tego, jak często użytkownik stara się skradać, jak długo ukrywa się po tym, jak zostanie zauważony przez wroga, i innych tego typu elementów.
"Jeśli nie możesz znaleźć czegoś dlaczego
chciałbyś żyć, postaraj się znaleźć coś,
za co chciałbyś umrzeć"
Tupac Amaru Shakur
Image
Awatar użytkownika
CONAN
Weteran

Posty: 639
Dołączenie: 13 Lip 2011, 16:29
Ostatnio był: 16 Sty 2024, 21:27
Miejscowość: Amsterdam
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 101

Re: Outlast

Postprzez SkullDagger w 01 Sie 2013, 22:00

Gra ma 20gb a granie w nią trwa 5 godzin - dzisiejszy standard, czyli instalacja trwajaca duzej niż gameplay...
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 24 Sie 2024, 01:18
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: Outlast

Postprzez Szagart w 22 Maj 2014, 21:54

Siemka, ostatnio kupiłem Outlasta i jestem na etapie z tym doktorem, który odcina nam paluchy. Problem w tym, że trzeba przesunąć w jednym miejscu barykade by dostać się do następnego pokoju by znaleźć klucz do windy. Problem w tym, że doktorek ciągle patroluje korytarz i nie mogę się go pozbyć by przesunąć tą skrzynię i on zawsze widzi mimo że jest na jego końcu i biegnie szybciej niż Sonic . Pomoc mile widziana ;)

Edit. Oglądałem gameplay ale tam doktorek tak szybko nie zasuwał.
|| i7-9700K 5.00GHz | 16GB DDR4 RAM | Asus Strix RTX 2070 Super Advanced 8GB GDDR6 | Windows 10 x64 ||
Szagart
Ekspert

Posty: 707
Dołączenie: 30 Paź 2013, 00:54
Ostatnio był: 03 Wrz 2023, 22:12
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76


Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości