Overgrowth jest trzecioosobową grą akcji 3D, osadzoną w średniowiecznym, dystopijnym świecie antropomorfistycznych wojowników, takich jak: króliki, wilki, koty i szczury. Głównym projektantem gry jest David Rosen, znany głównie wśród programistów gier na platformę Macintosh, gdzie zasłynął poprzez trzy zwycięstwa z rzędu w corocznym uDevGames contest. Overgrowth oparty zostanie na nowym silniku 'Phoenix'. Silnik posiada wiele zaawansowanych funkcji, najbardziej widoczna jest animacja oparta na fizyce. Środowisko gry będzie zależne od warunków pogodowych, na przykład pod wpływem światła słonecznego drzewa będą rosły szybciej.Inne funkcje silnika to system modularnej zbroi; realistyczny wzrost roślinności; szeroki wybór broni białej; edytor do tworzenia własnych map i scenariuszy; możliwość wysyłania wyników i powtórek (niepotwierdzone); tryb multiplayer (prawdopodobnie kooperacyjny)(niepotwierdzone); elementy RPG (niepotwierdzone); oraz proceduralne miasta (niepotwierdzone).
-Wikipedia
Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 20 gości