Leo0502 napisał(a):Granie w gry dla grafiki jest jak oglądanie porno dla fabuły
Adik napisał(a):GTA Vice City czy Heroes III
Terminus napisał(a):. A, żeby tworzyć postać przez wybór rodziców![]()
Tego to nawet scenarzysta Obliviona by nie wymyślił...
BJ Blazkowicz napisał(a): dziecko owszem bazuje na rodzicach ale nie jest postacią grywalną.
Produkcja zaoferuje ciekawy edytor postaci, w którym ustalimy wygląd dwojga rodziców, a później pokierujemy losami ich wygenerowanego automatycznie syna lub córki.
Robot zwróci się do nas w jednym z 1000 nagranych imion. Poza tym nie wiemy, czy imienia dziecka też nie wybieramy.nasz stary robot nas poznaje i zwraca sie do nas po imieniu "Howard" a jak wiemy z gameplaya dziecko nazywało się inaczej.
paintball_0 napisał(a):Więc po przeszukaniu krypty wyłazi na zewnątrz i szuka.
Dziękujemy Ci Kapitanie Oczywistość!Nikt wam nie będzie kazał budować sobie domków, możecie olać to niczym Gwinta w Wieśku.
Przepraszam a czy ja narzekałem gdzieś na grafikę? To że grę musi łatać i poprawiać społeczność i że wszyscy z góry zakładają taki scenariusz chyba nie świadczy dobrze o wydawcy?No, co za problem? Paczka dodatkowych tekstur w ramach "free mod tools for moders"?
Crafting sam w sobie nie jest zły o ile jest wkomponowany sensownie w rozgrywkę. W F:NV było takie bogactwo broni i możliwości ich upgrade'u, że nie było sensu się w to bawić. Jeżeli będzie to rozwiązane jak kiedyś w Arcanum gdzie własna produkcja była głównym sposobem pozyskania naprawdę dobrych broni to czemu nie? Ale to czy to zostało odpowiednio zbalansowane zobaczymy po premierze.krafting w F3 nie zbliżył się nawet do tego co jest teraz w czwórce.
Teraz jest to już "Fallout Bethesda's way". Kiedy już pogodzicie się z faktem, że duchowego spadkobiercę Prawdziwych Falloutów będzie trzeba szukać wśród indyków a nie u Bethesdy, ta gra zacznie w waszych oczach wyglądać zupełnie inaczej.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości