Crysis

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Postprzez MURDA w 25 Sty 2006, 18:35

tak Unreala engine jest swietny od lat ale jakos niewidze na niego porzadnych gier :wink: wiec po co mi engine ? zeby ogladac sobie tylko screeny z niego ?
MURDA
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 27 Lis 2005, 02:40
Ostatnio był: 05 Sie 2006, 19:04
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Touchdown w 25 Sty 2006, 18:38

Hmm, niektóre screeny wygladaja jak zdjecia, ale inne nie sa juz tak imponujace. Obrazek z twarza jest jednak nie do odróznienia od zdjecia.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez panish w 25 Sty 2006, 21:33

Po obejrzeniu reszty skanów mój entuzjazm lekko oslabl. Zwlaszcza screen przedstawiajacy lotniskowiec wydaje sie taki sobie.

Owszem, to co zobaczylem zjada wszystkie dostepne obecnie gry na sniadanie, jednak Unreal Engine 3 wyglada bardziej obiecujaco. Moze to wina tego, ze tam wszystko jest "wieksze" oraz bardziej "bajeranckie". A moze po prostu CryEngine 2.0 nie mial okazji zaprezentowac swoich mozliwosci. Badz co badz po znakomitym pierwszym wrazeniu teraz czuje niedosyt.
Awatar użytkownika
panish
Tropiciel

Posty: 391
Dołączenie: 07 Maj 2005, 16:36
Ostatnio był: 19 Lut 2018, 05:22
Miejscowość: Warszawa
Kozaki: 1

Postprzez LPKorn3324 w 25 Sty 2006, 21:42

panish dokladnei UE3 stawia na bajery, mnóstwo walacych po oczach swiatel odblasków i nie mozna tego porównywac do ogromnych otwartych przestrzeni w CE 2.0, to tak jaknby porównywac klaustrofobiczny engine DooMa 3 do tego jaki ma (bedzie miec :]) stalker ;]
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Postprzez panish w 25 Sty 2006, 22:31

Ba, piszesz rzeczy oczywiste LPKorn3324. xD

Jednak co do

to tak jaknby porównywac klaustrofobiczny engine DooMa 3 do tego jaki ma (bedzie miec :]) stalker ;]


nie moge sie zgodzic. Czemu? S.T.A.L.K.E.R., trzeba przyznac, graficznie porównywalny jest do Half-Life 2. A pamietam jeszcze rok temu jak wszyscy kontrastowali ze soba wlasnie Half-Life'a 2 oraz DOOM'a 3. I to pod wzgledem grywalnosci / rozwiazan / fabuly oraz owych enginów...

sTaY TuNeD xD
Awatar użytkownika
panish
Tropiciel

Posty: 391
Dołączenie: 07 Maj 2005, 16:36
Ostatnio był: 19 Lut 2018, 05:22
Miejscowość: Warszawa
Kozaki: 1

Postprzez MURDA w 26 Sty 2006, 00:56

dla mnie quake 4 i doom 3 to nic specjalnego grafa jest jakas plastikowa troche AI wogóle jest tam AI? Co z tego ze grafa robi wrazenie jak chodzi sie tam po malych korytarzach i niema zaduzo otwartych przestrzeni
MURDA
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 27 Lis 2005, 02:40
Ostatnio był: 05 Sie 2006, 19:04
Kozaki: 0

Postprzez mons w 26 Sty 2006, 01:00

FarCry miazdzy wszystko 8) doom,quake i HL moga sie schowac :twisted:
Awatar użytkownika
mons
Łowca

Posty: 485
Dołączenie: 26 Wrz 2005, 18:49
Ostatnio był: 26 Kwi 2011, 17:43
Miejscowość: Stolica
Kozaki: 1

Postprzez MURDA w 26 Sty 2006, 03:09

jedynie HL2 mnie wciagnal Doom 3 znudzil mi sie po 3 godzinach... mialbyc klimat i sranie w gacie ... duzo wrogów to nieznaczy strasznie ;/ niestety gra mi totalnie niepodeszla
Quake 4 heh zagralem w demo
to samo co Doom tylko z jeszcze lepsza grafika i jeszcze gorszym klimatem ;/
wiec Stalker niemusi miec super grafiki :wink: wole otwarte plansze gdzie ma sie pole do popisu mozna uzyc jakies taktyki a nie leciec i strzelac przed siebie ;/

pozatym tak sobie pomyslalem ze zajebiscie by bylo gdyby stalkera mozna bylo przechodzic w trybie cooperative :twisted: albo po sieci albo po lanie chociaz w dwie osoby, oczywiscie granie z TSem lub czyms podobnym zeby sie porozumiewac :twisted: flankowanie wrogów i te sprawy :twisted:
MURDA
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 27 Lis 2005, 02:40
Ostatnio był: 05 Sie 2006, 19:04
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 26 Sty 2006, 13:45

panish napisał(a):(...) S.T.A.L.K.E.R., trzeba przyznac, graficznie porównywalny jest do Half-Life 2. (...)


W dx8...
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez SzErN w 26 Sty 2006, 16:35

Touchdown z twoim porównaniem obrazków i technologii na nich przedstawionych trudno sie nie zgodzic, fotka kolesia ze skanów CE2 nokautuje wszystko,a co do moich wczesniejszych opinii: podtrzymuje nadal ze HL2 ze wszystkimi bajerami i ustawieniami na max wyglada bardzo realistycznie w odniesieniu do naszego realnego swiata(pisze o ogólnym wrazeniu) ale czy bardziej niz nowy silnik CE2 to juz mysle sprawa indywidualnego podejscia to tematu, moja opinia jest taka i taka chcialem przedstawic
Awatar użytkownika
SzErN
Tropiciel

Posty: 386
Dołączenie: 11 Lis 2005, 13:56
Ostatnio był: 05 Maj 2009, 23:21
Miejscowość: okolice Kobierzyc woj.Dolnoslaskie
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 26 Sty 2006, 17:22

I wlasnie po to jest to forum.

Source nigdy nie byl dla mnie ultra-rzeczywistym silnikiem, ale, jak sam powiedziales, to indywidualna sprawa. Chce zaznaczyc jednak, ze ma on u mnie duzy plus za to, ze przy stosunkowo nie wysokich wymaganiach i stabilnosci oferuje calkiem realistyczna grafike (jak mówilem, nie rewolucyjna, ale swietna).

Nie da sie ukryc, ze obie wersje CryEngine generuja cukierkowa grafike (szczególnie w niektórych ujeciach), a przez to mniej rzeczywista (bo FC byl na ten przyklad o wiele za bardzo przesycony kolorami), ale to tez sprawa systemu renderingu. CryEngine1 zyskal dla mnie bardzo wiele na realizmie po przestawieniu na tryb Cold, przez co cukierkowatosc zostala porzadnie stlumiona. Mysle, ze to samo bedzie w CE2.

Ogólnie powtórze jeszcze, ze moim zdaniem HL2 ma swietna grafike, bo udowadnia, ze ilosc bajerów i efektów nie koniecznie musi przekladac sie na calosciowe wrazenie. I w zadnym wypadku nie zmuszam cie do zmiany pogladów; obaj wyrazamy tylko swoje zdania ;).
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez MURDA w 26 Sty 2006, 21:09

dookladnie tak

gry maja byc realne wiec wole fotorealizm od cukierkowatosci

pozatym FC ma takie kolorki bo to sa karaiby czu cos a te wyspy juz po prostu sa kolorowe :mrgreen:
Pozatym najlepszym sposobem na potwierdzenie genialnosci Engine sa gry a nie screeny ;]
MURDA
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 27 Lis 2005, 02:40
Ostatnio był: 05 Sie 2006, 19:04
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości