Wolfenstein

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez Szpagin w 04 Sie 2013, 18:07

Pisałem to już parę razy, ale jak twórcy nie mają pomysłu na multi, które potrafiłoby przyciągnąć graczy na dłużej niż dwa tygodnie, to może lepiej będzie, jak w ogóle się za nie nie będą zabierali. Ile wyszło ostatnio wielkich tytułów, w których (po raz pierwszy w serii) pojawił się tryb sieciowy, który umarł zaraz po premierze? Bioshock 2, Mass Effect 3, nowy Tomb Raider, Dead Space 2, ostatnie części Assassin's Creed itd., itp. W każdym przypadku zmarnowane są trzy zasoby, które można by wykorzystać do dopracowania trybu dla jednego gracza: czas, pieniądze i ludzie.

W skrócie: twórcy, jeśli nie macie pomysłu na multiplayer, który potrafiłby konkurować z Call of Duty, Battlefieldem czy CS'em, to nawet nie próbujcie.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Reklamy Google

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez BJ Blazkowicz w 10 Sie 2013, 09:59


Pokazali nawet twarz BJ'a, to akimbo z każdą bronią miażdży :E
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez Tormentor w 10 Sie 2013, 10:41

Jedyne multi od Wolfa to oczywiście Enemy Territory

Ten New Order całkiem smaczny, wybijanie szkopów zawsze fajne. Motyw z cięciem stali zaje*isty.
Ogólnie drażni mnie ta grafika troszkę, a najbardziej nie lubię światła podczas wystrzałów, ten bloom mnie tak drażni :|
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez BJ Blazkowicz w 10 Sie 2013, 11:24

Na mnie wrażenie zrobiły fragmenty w starych zamkach(?) i akcja w szpitalu ("Nazi scum!") :E
Coś tam ten gościu wspominał że początek gry będzie w latach 40, było widać na filmie thompsona ale jakiegoś futurystycznego, karabin szturmowy na początku gameplaya różni się od tego który jest pokazany później.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez Tormentor w 10 Sie 2013, 11:33

Jak będą katakumby, zamki, jakieś piwnice i stare kamienice to chętnie zagram. W RTC właśnie otoczenie mi się najbardziej podobało i fajnie jak by było jakieś nawiązanie do poprzedniczki.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Lis 2023, 20:59
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez djcycu w 10 Sie 2013, 11:34

Zagram na pewno. Co prawda nie będzie już tak miodnie jak przy RTCW gdzie klimat wciągał niemiłosiernie ale za to myślę że będę się dobrze bawił przez te kilka godzin. Żeby przewyższyć RTCW musi w tej grze być wszystko naprawdę na poważnie. Żadnych żartów, żadnych humorków, masa grozy i tajemnic i przede wszystkim katakumby, lasy, noce, dobra muzyka, broń z tamtejszego okresu no i oczywiście mniej futuryzmu i brak wolnej eksploracji jak w 2009. Jakoś mnie to nie urzekło kiedy musiałem latać po mieście i znów rozwalać to co zabiłem wcześniej. A te okrzyki tych superżołnierzy? Beznadziejne były moim zdaniem. Jak w RTCW szedł w moim kierunku z Venomem w łapie i nie było gdzie uciekać to wtedy była jazda... Na początku gry same żołdaki a potem taka odmiana. Żadnych światełek na postaciach Co do CoD'ów to nigdy nie miałem do nich żalu. Podobają mi się te oskryptowane do potęgi misje bo ta gra posiada naprawdę fajną fabułę nawet jeśli jest to odgrzewany kotlet. W multi nie gram bo wkurza mnie strzelanie do "zajączków". W multi BF jest zdecydowanie lepszy.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez djcycu w 10 Sie 2013, 15:47

Strzelanie do zajączków czyli do podskakujących ponad metr w trakcie rozgrywki graczy. Może to jest wymagające ale dla mnie niepoważne. Wolę jakieś podchody, taktykę. W BF już skakanie nie pomaga na szczęście bo skacze się wolno i nisko a za tym idzie fakt że gra staje się normalna i jakoś ciekawsza.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez BJ Blazkowicz w 10 Sie 2013, 16:40

Ujmę to tak: multi mnie gówno obchodzi. Wolfenstein dla mnie będzie tylko singlem bo to on daje największy fun.
Właśnie te zamki, katakumby, grobowce i kościoły z RTCW były najlepsze, nie do podrobienia i nie do przebicia, a co najważniejsze W:TNO będzie tak jak RTCW staroszkolną napierdalanką połączoną momentami ze skradanką (gość na filmiku pokazuje że można przejść etap przy pomocy "guns blazing", czyli akimbo, i pełen ogień albo skradankowo z zachodzeniem od tyłu i dźganiem nożem tak jak to można było robić w RTCW).
Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Szpagin.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez djcycu w 10 Sie 2013, 17:26

Ok, rozumiem że tak lubisz ale co do jednego się nie zgodzę. Tu nie chodzi o to że się wychowałem na SP tylko o to że w końcu można poczuć się jak na polu bitwy... Widziałeś kiedyś na wojnie żołnierzy którzy podskakują przebiegając odkryty plac? Gry na początku miały skok jaki miały, potem ktoś z tego sobie udziwnienie zrobił że to jedna z zasad gry (jak zderzanie się autami w wyścigach online niczym dzieci) a potem wygląda to komicznie. Za taki właśnie MP dziękuję bo wolę sobie postrzelać na poziomie do celów które starają się przebiec pole walki w sposób taktyczny a nie "skakankowy". Tak czy siak multiplayerów jest na dziś dzień dużo. Każdy może sobie wybrać to co mu pasuje najbardziej. Mi tam BF wystarcza, mogę polatać, postrzelać, pojeździć, poskradać się i pocampić czasem bo w tej grze akurat bycie snajperem i campienie nie jest grzechem. Snajpera można przecież odkryć a kto nie potrafi to trudno :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez Szpagin w 10 Sie 2013, 18:52

kAm4ch napisał(a):Kiedyś czytałem, że konsolowe wersje gier mają spowolnione reakcje przeciwników by gracz mógł wycelować.


To akurat jest bzdurą. Jedyne, czym różnią się FPSy konsolowe od FPSów pecetowych, to wspomagane celowanie, które na krótkich dystansach pomaga utrzymać celownik na przeciwniku. Możesz odnieść wrażenie, że przeciwnicy wolniej reagują, bo AI jest inaczej napisane: już chyba nawet w budżetówkach sztuczna inteligencja wrogów każe im w pierwszej kolejności szukać osłony, a nie stać na środku placu i otwierać do ciebie ogień.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez BJ Blazkowicz w 10 Sie 2013, 19:27

Patrzenie góra - dół było już Doomie. strafe'owanie i prędkość poruszania się była podstawowym elementem rozgrywki RTCW, praktycznie jedynym sposobem na powolnych i grubo opancerzonych bossów.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: Wolfenstein: The New Order

Postprzez BJ Blazkowicz w 10 Sie 2013, 20:59

To co pokazujesz to bunnyhopping, nowe gry pokroju CoD mają ograniczenia odnośnie ilości skoków które możesz wykonać w danej jednostce czasu. W RTCW, ET, czy Quake po prostu jest to wykorzystywane do poruszania się szybciej.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości