SaS TrooP, trochę pokory z tą najlepszą na świecie. Tej serii gier nie byłoby np. gdyby nie Hidden & Dangerous (jak dla mnie klimat zimowych misji obu części jest rewelacyjny), który wyprzedzał wręcz epokę.
OPF uwielbiam, ale w wydaniu fabularnym dla jednego gracza. Kampania z Resistance bardzo mnie wciągnęła i zżyła z głównym bohaterem (koniec gry mnie zasmucił). Klimat tworzony przez widoki, przestrzenie, pogodę i pory dnia... np. lądujący Black Hawk w miasteczku, które jest w dolinie, o świcie przy lekkiej mgle... Czasami lubiłem w edytorze odpalić jakąś mapę, w nocy + deszcz i tylko sobie pojeździć skodziną... ech.
Najgorsze jak dla mnie były misje gdzie dowodziło się oddziałem kilu pojazdów, ai nie wyrabiała.Natomiast zabawy w snajpera czy nocnego łowcę z MP5 SD miodzio.
W związku z powyższym boję się podchodzić do AA, ponoć kampania jest słaba, a te z OFP, OFPR nie dość, że wciągały, pozwalały poznać bohaterów to jeszcze, ta z podstawki była naprawdę długa. No i praktycznie nie było bugów, a największy zarzut mam, że dodatek nie dodawał możliwości zdobywania broni na wrogu oraz w ogóle broni z OFPR.
Dlatego zastanawiam się czy próbować zapoznać się z AA czy czeka do jej drugiej części oraz codemastersowego OFP2?
P.S. Nie mogę sobie przypomnieć czy w OFP był realistyczny system załadunku naboju do komory? Po ludzku mówiąc, czy po zmianie magazynka (nie pustego!) na nowy pełny miało się liczbę naboi magazynek +1? Jest to niedoróbka gier której nie mogę zrozumieć, a która przeszkadza i budzi u mnie politowanie, jakby twórcy byli kompletnymi laikami, którzy broń widzieli tylko na obrazkach, chlubnym wyjątkiem są twórcy Rainbow Six.
SaS TrooP napisał(a): Jakoś z HD jej za bardzo nie kojarzę (tyko taktyczne rozwiązania bywają podobne) i tym, że paru ludzi z BISu go tworzyło (tak jak Mafię).
To jest OFP. Czy to takie trudne nauczyć się prawidłowego skrótu?
Właśnie nie. OFPR polegało na zdobywaniu broni na przeciwniku, ale po jego zainstalowaniu nic się w tym względzie nie zmieniało w kampanii z samego OFP nad czym ubolewam, bo kończyłem misję ze świetnie wyposażonym oddziałem, a w następnej znowu badziewne M16 i znowu trzeba było się rozglądać za choćby AK.Co do nie brania broni, czy ci się nic nie pomyliło? W OFPR nie dość że dało się wziąć broń od wroga to jeszcze trzymać ją w samochodach.
O tym pamiętam, sporo w tę grę grałem, chodzi mi o to czy jest uwzględniany nabój w komorze. Jak strzelisz z broni kilka razy (ale nie do końca magazynka) i wyciągniesz magazynek to będzie 1 nabój w komorze, dlatego jak włożysz kolejny, pełny to będziesz miał nie np. 30, a 31 do dyspozycji. W prawdziwej broni jest to rzecz podstawowa, a w grach z uporem maniaka ignorowana (co mnie wręcz szokuje. Nie mogę sobie przypomnieć jak było w OFP, a nie chcę jej w tej chwili instalować.Nie, system jest realistyczny. Nie skończony mag jest "Wysyłany" na koniec, a magazynki ładowane są czym większy tym pierwszy. Czyli jest realistycznie.
Witek napisał(a):Czy są jakieś naprawdę fajne, nie oryginalne kampanie po polsku! do OFP (mimo nie najsłabszego komputera doceniam gry, a nie grafikę) czy AA?
SaS TrooP napisał(a):Witek, Człeka wobec zła nie polecam. Od początku doradzałem Marshalowi porzucenie tego "dzieła", ale nie posłuchał.
Mimo to Biały Orzeł jest świetny.
Swoją drogą, "Everon w ogniu" jest świetny, ale linki wygasły, a akurat tej cholernej kampanii nie mam na dysku
W Everon 1987 nie grałem.
SaS TrooP napisał(a):Jeśli masz Everon w Ogniu na dysku to bardzo cię proszę wyślij. Godzil z pewnością się ucieszy, bo o niego pytał. I ja też.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości