Afterfall: InSanity

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez tomasz4815 w 26 Lis 2011, 10:54

Na tvgry.pl pojawił się materiał "GRAMY" z tej gry :arrow: tvgry.pl

Uwagi moderatora:

Naucz się dawać linki do materiałów TVgry. Poprawiam.
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 400
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: 12 Lut 2019, 14:53
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 97

Reklamy Google

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez Gizbarus w 07 Gru 2011, 18:38

paintball_0 napisał(a):Przede wszystkim zjebali- tak, zje*ali, bo inaczej tego nazwać po prostu nie potrafię, sumienie mi nie pozwala- polski dubbing.

Zgadzam się w stu procentach, uszy bolą... Ale tak szczerze - znasz choć jedną grę gdzie polski dubbing był dobry? Ponoć Giants: Citizen Kabuto (pamięta to ktoś jeszcze?) miało naprawdę dobry dubb, według niektórych lepszy od oryginału. Ale inne gry? Po prostu żałosne, nie da się tego inaczej nazwać - Mass Effect, Dragon Age, Turok, Wiedźmin (tak, drodzy fani, dubbing był do DUPY), Baldur's Gate, Icewind Dale, Neverwiter Nights... Wszystkie te gry miały żenujący poziom polskich głosów... A to nie wszystkie, no nie?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez KoweK w 07 Gru 2011, 18:46

Angielski dubbing jest tak samo beznadziejny.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez Gizbarus w 07 Gru 2011, 21:02

Jeśli odnosisz się do Afterfall, to nie wiem, nie sprawdzałem... A jeśli mówisz o ogóle produkcji - to odsetek gównianych dubbingów ang jest nieporównanie mniejszy niż gównianych dubbingów polskich :P
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez KoweK w 07 Gru 2011, 21:05

Mówię akurat o dubbingu do Afterfalla. Sprawdź sobie na YT jak to fatalnie brzmi... już chyba polska wersja lepsza jest.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez Kontroler w 07 Gru 2011, 22:17

Szczerze mówiąc, to lepiej żeby w tej grze nikt się nie odzywał, bo to tragedia... tam gdzie ma być poważnie jest śmiesznie i na odwrót. Słowo "ku*wa" jest zbyt dużo razy użyte i w końcu przekracza to granice dobrego smaku. Jedynie co ratuje ten tytuł to klimat, bo wszystko inne ssie niestety. Dialogi, cutscenki, dziwięk i sterowanie jest naprawdę do dupy. Co mogę dodać jeszcze na plus oprócz klimatu, to (czasami) "fajne pomysły" i momentami sam gameplay.
Awatar użytkownika
Kontroler
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 11 Lis 2009, 21:29
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 10:53
Miejscowość: Świebodzin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 131

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez Gizbarus w 08 Gru 2011, 00:02

Niestety, zbyt wiele w nim zapożyczeń z Dead Space, co widać na kilometr... Przy czym wszystko niestety ograniczone budżetem. Także potwory śmierdzą DS na milę, ale są zrobione gorzej... System walki z tego co widać też podjeżdża DS. Korytarze, jak żywcem wycięte - gra świateł także. No i niestety, wszystko rozbija się o niewielki budżet i słabą ekipę (najwidoczniej to jeden z powodów).
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez KoweK w 10 Gru 2011, 21:28

Gra jest średnia. Starcza na 4-5 h, więc jest krótka. Okropne animacje, dźwięki postaci i gra cieni - już bym chyba wolał żadne dynamiczne oświetlenie, niż takie oszukane. I jeszcze jakieś oszukane ambient ocllusion...

Jedyne co tę grę ratuje, to całkiem fajny gameplay. Przyjemnie się strzela do ludzi i potworów, gorzej z walką wręcz, która jest przeokropnie zrobiona. Fabuła wg mnie bida z nędzą. W sumie to nawet nie wiem o co chodziło, tak nieciekawie było. Cutscenki też średnie. Nie rozumiem też dlaczego po wejściu na oświetlony przez słońce teren zaczynają nas atakować jakieś duchy. Na plus można również zaliczyć fajne zagadki logiczne.

Gra zasługuje na co najwyżej 5+/10.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez Gizbarus w 12 Gru 2011, 19:18

Heh, widziałem zakończenie... Matko, co to za bzdura?? Tak bezsensownej fabuły ale i zakończenia już dawno nie widziałem :facepalm: No i ktoś już to mówił - walki z bossami. Przecież to chyba kpina jest...
Cóż, całe szczęście że to nie JA wydałam kasę na ten chłam - jeszcze przyczyniłbym się do powstania drugiego takiego potworka...
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez KoweK w 12 Gru 2011, 21:04

Zakończenie właśnie też idiotyczne. Koleś ma talent do zmieniania barwy głosu. :E

- - -

A tutaj trochę smaczków "polskości" w grze. :)

Image Image Image Image
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez Adriomeniks w 03 Sty 2012, 12:12

A więc tak, przeszedłem grę 3 razy i jestem bardzo zadowolony z tej produkcji. Po pierwsze gra jest Polska, wymyślona i stworzona przez Polaków, akcja dzieje się w Polsce, są Polskie gadżety, napisy, opisy, nazwy, imiona i nazwiska, ba jest nawet Żuk i Polonez słowem dla kogoś takiego jak ja, cud miód i orzeszki.... Może śladem kolegów z Katowic pójdą inni Polscy producenci i zaczną wypuszczać już nie mówię że wszystko jak leci ale przynajmniej jeden tytuł na rok, taki typowo w Polskich klimatach. Oczywiście gra ma sporo wad i nie dociągnięć zarówno od strony technicznej jak i fabularnej a końcowy boss oraz zakończenie to przykro mi to mówić ale słowo tragedia i porażka to chyba odpowiednie słowa, kto grał ten wie o co chodzi. Wystarczy że napiszę iż ów końcowy boss jest człowiekiem a trzeba w niego tyle ołowiu władować że starczyło by na 10-ciu Terminatorów T-800, porażka.... Żal mam też do producentów czy tam dystrybutora że Polskie wydanie ma Pałac Kultury i Nauki w Warszawie ładnie podniszczony a wydanie zagraniczne już nie, pytam się dlaczego ? przecież to by była bardzo dobra reklama naszego kraju, Warszawy itp, potencjalny gracz z za granicy, oczywiście nie wszyscy ale paru by się na pewno zaciekawiło ów budynkiem i poszperało w google, a tak dupa jest a nie reklama. Nie mniej gra jest dobra, gra się miło i z czystym sumieniem mogę ją polecić oraz zachęcić do kupna. Mam wielką nadzieję i liczę że więcej zacznie powstawać naszych rodzimych produkcji w naszych realiach i na naszym podwórku....

Uniwersum Afterfall ma ogromny potencjał i mam nadzieję że chłopcy z Katowic w następnej produkcji rozwiną skrzydła i doszlifują ten nie okrzesany kamyk, a wszystko co w Afterfall: InSanity drażniło i denerwowało pójdzie w niepamięć. Życzę chłopakom powodzenia i szczęścia oraz by wszystko się dobrze układało.

P.S. Szkoda oraz żal że i tu nie obyło się bez durnego zangielszczenia tytułu (nie potrzebnie moim zdaniem), gra jest Polska na wskroś i dla mnie tytuł Burżuazja: Perła Pustkowi brzmi (brzmiała) o niebo lepiej niż jakieś Afterfall: InSanity.

Pozdrawiam :wódka:

Uwagi moderatora:

Taki patriota, a nie wie, że "polskie/polski" to przymiotnik i piszemy z małej?
Na każdym kroku walczyć będziemy o to, aby Polska – Polską była ! Aby w Polsce – po polsku się myślało ! - Stefan Wyszyński

Adriomeniks
Wygnany z Zony

Posty: 76
Dołączenie: 17 Gru 2011, 03:20
Ostatnio był: 21 Lut 2012, 09:27
Miejscowość: Świętochłowice
Kozaki: 8

Re: Afterfall: InSanity

Postprzez Soviet w 03 Sty 2012, 20:30

Szkoda tylko, że do stworzenia gry posłużył silnik Unreal Engine, sprzedawany przez imperialistyczne, amerykańskie świnie, zsyłające stonkę na naszych rodzimych deweloperów!
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image

Za ten post Soviet otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Method.
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 22:59
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość