Overgrowth [alpha]

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Overgrowth [alpha]

Postprzez impulse_101 w 11 Maj 2011, 19:24

Image

Overgrowth jest trzecioosobową grą akcji 3D, osadzoną w średniowiecznym, dystopijnym świecie antropomorfistycznych wojowników, takich jak: króliki, wilki, koty i szczury. Głównym projektantem gry jest David Rosen, znany głównie wśród programistów gier na platformę Macintosh, gdzie zasłynął poprzez trzy zwycięstwa z rzędu w corocznym uDevGames contest. Overgrowth oparty zostanie na nowym silniku 'Phoenix'. Silnik posiada wiele zaawansowanych funkcji, najbardziej widoczna jest animacja oparta na fizyce. Środowisko gry będzie zależne od warunków pogodowych, na przykład pod wpływem światła słonecznego drzewa będą rosły szybciej.Inne funkcje silnika to system modularnej zbroi; realistyczny wzrost roślinności; szeroki wybór broni białej; edytor do tworzenia własnych map i scenariuszy; możliwość wysyłania wyników i powtórek (niepotwierdzone); tryb multiplayer (prawdopodobnie kooperacyjny)(niepotwierdzone); elementy RPG (niepotwierdzone); oraz proceduralne miasta (niepotwierdzone).

-Wikipedia


Gra jest co prawda w wersji alpha ale już teraz zapowiada się interesująco zwłaszcza dla osób lubiących gry sandboxowe i dużą podatnością na modyfikacje :E Możliwy pre-order ($29.95), czyli sytuacja ma się podobnie jak w przypadku minecrafta.

Trailer:
:


Gameplay:
:


Przyklady animacji:
:



Edytor map:
:



WEBSITE
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Reklamy Google

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości