To nie jest modyfikacja plików gry, w stylu skopiuj odpowiednie pliki do gamedata. To jest zwyczajnie nakładka na renderer DirectX, dodająca różne zarąbiste efekty Nie życzę sobie, by mnie ktoś minusował. Jak nie podoba się komuś to niech nie używa lub zrobi sam lepsze ustawienia. Nie jestem moderem, tylko daję gotowca tutaj z ustawieniami by każdy mógł zobaczyć czy warto użyć SweetFx. Wg mnie wartoOpisSweetFX to zestaw efektów na bazie dobrze znanego postprocessingu. Nie podmienia żadnych plików gry. SweetFX poprawia grafikę w różnoraki sposób np.: ostrzejszy obraz, wypranie z kolorów lub nabranie kolorów grze, antyaliasing SMAA(http://www.iryoku.com/smaa/) używany np przez CryEngine i wiele wiele innych efektów. Sweet FX działa od DirectX 9.0c do 11 w każdej grze. Nie działa niestety na OpenGL, DX8 i starszych DirectX. Po więcej info odnośnie działania SweetFX odsyłam do wujka google. http://lmgtfy.com/?q=SweetFX+czyli+jak+ulepszy%C4%87+wygl%C4%85d+gier W ustawieniach użyłem SweetFX version: 1.5/Boulotaur2024 Injector. +Chromatic Aberration Shader.:
SMAA ANTIALIASING, LUMASHARPEN, DPX, VIBRANCE i CURVES
By efekty były podobnie jak na skrinach, to zmieniacie koniecznie ustawienia na:- Kod: Zaznacz wszystko
r2_sun_lumscale 1.2
r2_sun_lumscale_amb 1.2
r2_sun_lumscale_hemi 0.7
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 10.
r2_tonemap_amount 0.8
r2_tonemap_lowlum 0.25
r2_tonemap_middlegray 0.3
Downloadhttps://www.dropbox.com/s/ahwfb44fsvxw51w/SweetFX_Stalker%20Lost%20Alpha%201.3003.7z?dl=1Instalacja:Kopiujemy archiwum do głównego katalogu gry np. J:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha. Klikamy prawym klawiszem myszy na archiwum i szukamy w rozwiniętym menu 7zip, następnie klikamy wypakuj tutaj.
Odpalamy grę i cieszymy się nowymi efektami. Efekty włączają się automatycznie przy uruchomieniu gry.
Opis działań klawiszy w czasie gry:Insert - Włączmy i wyłączamy SweetFX
PrintScreen - Zrzut ekranu to co aktualnie widzimy w tym efekty Sweet FX
HOME - przeładowanie ustawień Sweet FX, gdy np. w czasie gry zmieniliśmy ustawienia w pliku SweetFX_settings.txt
Jak chcemy użyć innego klawisza to zmieniamy ustawienia w pliku SweetFX_settings.txt wiersz 299-301. Spis numerów klawiszy na klawiaturze wisujemy numerek np klawisz 45 to klawisz Insert
http://www.cambiaresearch.com/articles/ ... -key-codesZmianę i wyłączanie ustawień robimy w pliku SweetFX_settings.txt By wyłączyć efekty które włączyłem, otwieramy plik z ustawieniami SweetFX_settings.txt i przechodzimy do
Choose effects . Mamy tam np.
- Kod: Zaznacz wszystko
#define USE_DPX 1
. Efekt wyłączamy przez zmianę z 1 na 0, czyli wyłączony. Resztę w
- Kod: Zaznacz wszystko
Choose effects
włączamy i wyłączamy tak samo.
UWAGADziałą z każdą 32 bitową (i wkrótce 64bitową) DirectX 9, 10 or 11 grą lub aplikacją.
Uruchamia się na każdym Windowsie, od Windows 2000 w górę. Zarówno 32-u i 64-o bitowym systemie. Działa z nakładką Steam. Jestem tylko autorem ustawień, Autorem oryginalnego konfigu ustawień, shaderów, dll itd. jest CeeJay.dk
Najnowsza wersja i forum
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=381912Baza ustawień do gier
http://sfx.thelazy.net/games/SweetFX Configurator
http://sweetfx.thelazy.net/SweetFX z wsparciem dla gier 64bitowych wersja 1.4
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4581604Boulotaur2024.Injector_CeeJay.dk's.1.5.1.Shader+ChromaticAberrationShader z wsparciem 64 bitowych gier również
http://ge.tt/4CpDyZt/v/0 Widzę że dużo osób pobrało, ale żaden nie da kozaka ...Skriny z gry na DX10.1:OFF:
ON:
OFF:
ON:
Więcej skrinów tutaj:
http://s1313.photobucket.com/user/mkdan ... st%20Alpha