Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez BlackSabre w 21 Lip 2014, 12:35

Jescze jeden problem. Wybierzecie lornetkę, przełączcie się na widok trzecioosobowy i włączcie bieg. Nasz stalker ma wtedy sztywne ręce, dziwnie odchylone do tyłu.
BlackSabre
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 12 Cze 2014, 13:39
Ostatnio był: 01 Wrz 2015, 14:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez Pangia w 21 Lip 2014, 12:50

Tak było zawsze, odkąd w buildach pojawił się sprint (strzelam, że nie było, bo kiedyś jednego testowałem i nie miałem takiej możliwości). Tak samo biegnie, jak nie ma nic w rękach.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez djcycu w 21 Lip 2014, 13:06

To że koleś z lornetką ma ręce odchylone do tyłu jak samolot to żaden bug. Tak było przecież w waniliowej wersji SoC.

Ja zauważyłem że nie wprowadzono balansu ze spalaniem aut. Traktor pali tyle że w Darkscape z wioski na główną drogę nie wyjedzie. To troszkę nie fair bo ani realizmu ani zastosowania takiego pojazdu. Proponował bym dezoworom zrobić spalanie w autach takie jak w Uazie. Kilka kółek po mapce da rady zrobić a potem tankujemy. I tak z resztą autem wszędzie się nie da dojechać więc nie wiem po co takie śrubowane spalanie.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive LECH.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez MajorDiegtiarov w 21 Lip 2014, 14:09

na statyku podczas trwania burzy psi i próby wczytania save cały czas crash zapodaje loga pomogła zmiana z statyka na dx10 i wczytanie wtedy burzy psi już nie było i gra ruszyła bez crasha
Kod: Zaznacz wszystko
 * Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 760 @ 2.80GHz [GenuineIntel], F6/M14/S5, 3373.00 mhz, 24-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53676 files cached, 8888Kb memory used.
Init FileSystem 1.588385 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5630, Jul  5 2014

EH: 2C94337ED1210C91CACAF0359300E8AC

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4047272 K], reserved[51856 K], committed[95112 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[18772 K], process heap[18772 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7374 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices DirectSound Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is DirectSound Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
[d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
[d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is DirectSound Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1187]: NVIDIA GeForce GTX 760
* GPU driver: 9.18.13.3788
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4015 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'la_shaders\ufp_blend'
! Version conflict in shader 'particles\add'
! Version conflict in shader 'particles\alpha_add'
! Version conflict in shader 'particles\blend'
! Version conflict in shader 'particles\blend_hard'
! Version conflict in shader 'particles\dark'
! Version conflict in shader 'particles\set'
count of .thm files=1034
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x2048
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3768992 K], reserved[75624 K], committed[349624 K]
* [ D3D ]: textures[528 K]
* [x-ray]: crt heap[121532 K], process heap[121532 K], game lua[3477 K], render[254 K]
* [x-ray]: economy: strings[6957 K], smem[0 K]
"d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\bins\xr_3da.exe" -external -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 127361 K
* phase time: 31 ms
* phase cmem: 122282 K
$ LA_DBG:[2912] Game_Start: Engine v1.3002(<NOT_arg!>) , Game: <nil>v1.0.gold(140326)
$ LA_DBG:[2912] level_weathers:initing level_weathers
$ LA_DBG:[2912] surge_manager:surge_manager inited
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 178 ms
* phase cmem: 128255 K
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 128255 K
* Loading spawn registry...
* 23556 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 35169 objects are successfully loaded
* Loading Store...
$ LA_DBG:[2912] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[2912] load_storehouse: size=[13]/[1881]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[2912] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[2912] Game_Init: Ver=[1.3002] Build=[5529=>5529] MemUsage=[17396.188]kB
$ LA_DBG:[2912] GameTime=[18:37:09] Map(19)=[la01_escape], knowMaps=[1]
* Log file has been saved successfully!
* Game cycu_quicksave is successfully loaded from file 'd:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\cycu_quicksave.sav' (2.845s)
* phase time: 2818 ms
* phase cmem: 191413 K
* phase time: 41 ms
* phase cmem: 191687 K
* client : connection accepted - <>
* phase time: 34 ms
* phase cmem: 191733 K
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 191733 K
* phase time: 3342 ms
* phase cmem: 280091 K
compiling shader effects_glow_p
compiling shader ecb_fx_generic
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader add_point
compiling shader vert_point
compiling shader add_spot
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader vert_dt
compiling shader vert_dt
compiling shader simple
compiling shader simple
compiling shader simple_point
compiling shader simple_spot
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader wmark
compiling shader wmark_point
compiling shader wmark_spot
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_point
compiling shader impl_spot
compiling shader impl_l
compiling shader impl_l
compiling shader water
compiling shader water
compiling shader waterd
compiling shader waterd
compiling shader tree_s_dt
compiling shader tree_s
compiling shader tree_s_point
compiling shader tree_s_spot
compiling shader tree_w
compiling shader tree_w_point
compiling shader tree_w_spot
compiling shader tree_w_dt
compiling shader avg4
* phase time: 254 ms
* phase cmem: 284398 K
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65494 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 49231 verts, 1538 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 63245 verts, 1976 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 22280 verts, 696 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 496983 indices, 970 Kb
* phase time: 821 ms
* phase cmem: 284718 K
* phase time: 43 ms
* phase cmem: 289422 K
compiling shader detail
compiling shader detail_wave
compiling shader detail_still
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 62098 v(20), 40565 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(1212K), IB(237K)
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 289491 K
* Loading HOM: d:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\levels\la01_escape\level.hom
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 289758 K
* phase time: 36 ms
* phase cmem: 290127 K
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 307852 K
* t-report - base: 1281, 537149 K
* t-report - lmap: 58, 59399 K
* phase time: 1984 ms
* phase cmem: 331610 K
* phase time: 58 ms
* phase cmem: 331608 K
* [win32]: free[2769168 K], reserved[89556 K], committed[1335516 K]
* [ D3D ]: textures[607645 K]
* [x-ray]: crt heap[331608 K], process heap[331608 K], game lua[36168 K], render[294 K]
* [x-ray]: economy: strings[22129 K], smem[0 K]
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_2
* Log file has been saved successfully!
$ LA_DBG:[12726] level_weathers:presets level_weathers
$ LA_DBG:[12726] level_weathers:r1 active
$ LA_DBG:[12726] level_weathers:WeatherManager:__init: r2_active = false : 18:38:48
$ LA_DBG:[12726] level_weathers:has sav
* Log file has been saved successfully!
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_lqs_0
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_distort4glass_2
$ LA_DBG:[19682] xr_blowout:ac:outside_shelter:ini: NPC=[cordon_stalker_0014]
$ LA_DBG:[19682] xr_blowout:time to die = [30682]
$ LA_DBG:[19682] xr_blowout:ac:outside_shelter:exe: NPC=[cordon_stalker_0014] <~ anim=[blow_no_cover]
stack trace:

0023:652C5AEE xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:655C8DE2 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:008F4A7D XR_3DA.exe, CSheduler::ProcessStep()
0023:008F4805 XR_3DA.exe, CSheduler::Update()
0023:65617C2B xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
 
[error][     183]    : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje.


 
*
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 15 Sie 2023, 13:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez mkdante381 w 21 Lip 2014, 17:26

mkdante381 napisał(a):-Snajper który jest na górze mostu w Kordonie, nagle zniknął po wczytaniu quicksejwa. Nigdzie go nie mogłem znaleźc.
Ogólnie Coś jakby jest z sejwami i spawnowaniem npc i ich zachowaniem.


Wiem że cytuje siebie ale jest powód. Gdziekolwiek jak kogoś zabijemy> zrobimy sejwa i nieważne czy quicksave, czy twardy, To te ciała znikają! Wyobraźcie se moją minę, po wczytaniu sejwa, a miałem w nich upchnięte sporo towaru. To jest błąd, który powinien być natychmiast naprawiony. W każdym stalkerze jak kogoś zabiliśmy, to te ciało cały czas było w tym samym miejscu, a w LA po prostu znikają...

Edit:
@djcycu niestety ten błąd jest. Zabiłem tych z grzechu, jak Lisa mieli za zakładnika i zrobiłem sejwa, a po wczytaniu ciała zniknęły. Tak samo było z wojskowymi... No co to ma być jakiś żart, nie powinny żadne ciała znikać.
Ostatnio edytowany przez mkdante381 21 Lip 2014, 20:13, edytowano w sumie 2 razy
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 16 Sty 2021, 23:40
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez djcycu w 21 Lip 2014, 19:18

Ja tego błędu nie uświadczyłem. Fakt, po wyjściu i wejściu na lokację widzę już tylko broń po zabitych ale po wczytaniu save ciała nie znikały. Zalecam wam też byście nie chowali gratów do ciał a wywalili je na ziemię choć najlepiej było by wszystko pieprznąć do jakiegoś schowka.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez Wheeljack w 21 Lip 2014, 21:18

Image

Nie dosyć, że wory, nie dosyć, że mylo obrazki to jeszcze opisu nie umio zrobić. :caleb:

Za ten post Wheeljack otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mkdante381.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez marcinmg w 21 Lip 2014, 22:06

Ja tak samo mam na nowym patchu problem z Ładą Nivą (tą z bazy Monolitu). Nie można otworzyć bagażnika, na poprzednim patchu działało bez problemu, no i ta pogoda cały czas ciemno, nawet w dzień trzeba włączać noktowizor, poprzednio tak nie było.
marcinmg
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 14 Lut 2009, 12:04
Ostatnio był: 08 Mar 2021, 22:53
Kozaki: 0

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez caleb59 w 21 Lip 2014, 22:29

Patent na "zawieszoną" pogodę na dynamiku (ciągle pochmurnie):

* przełączyć na oświetlenie statyczne i zrestartować grę
* wczytać save i pograć chwilę na oświetleniu statycznym
* zrobić save'a
* przełączyć na oświetlenie dynamiczne i zrestartować grę
* wczytać save'a
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez Cromm Cruac w 21 Lip 2014, 22:57

Wheeljack napisał(a):Nie dosyć, że wory, nie dosyć, że mylo obrazki to jeszcze opisu nie umio zrobić. :caleb:

Akurat opis jest zrobiony poprawnie, bo wyświetla się dobrze w oknie ekwipunku czy handlu. Coś nie tak jest z wyświetlaniem w oknie napraw. No i ikonka rzeczywiście pomylona :P
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez Grosso w 22 Lip 2014, 18:36

Witam podczas przejazdu/przejscia z Doliny Mroku do Darkscape mam wylot do pulpitu, niezaleznie czy ide z buta czy jade autem, zawsze to samo przez co stoje w miejscu z fabułą

Kod: Zaznacz wszystko
Engine error. Last line in stack trace:
 CDialogHolder::operator=()+3078252 byte(s)   D:\Program Files (x86)\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrGame.dll


Patch jest wgrany.
Opcja przejscia przez kordon odpada (probowalem wlasnie)
PRoba przejscia na innych renderach tez nie zmienia niczego, nie mam pojecia co dalej ;s po prostu utknąlem w miejscu ^^

Jakies pomysły ?

Uwagi moderatora:

Zadałeś raz to pytanie, więc wystarczy. - Wheeljack
Grosso
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 03 Maj 2014, 21:05
Ostatnio był: 02 Lip 2017, 01:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: Patch 1.3002 - problemy, błędy...

Postprzez kaczor_1991 w 23 Lip 2014, 13:56

Od czasu do czasu wywala do pulpitu przy szybkim zapisie... ale to tak tylko nawiasem. Na wysypisku idąc ulicą w stronę baru jest spora kałuża do pokonania. Woda faluje i jest fajnie. Tylko czemu idąc powoli można zauważyć, że nie tylko woda faluje ale i trzymana przez nas w rękach broń? (a przynajmniej strzelba tak ma)
Ruch przeciwników pisania maczkiem na forach. Jak chcecie coś ukryć używać spoilerów!!!
Awatar użytkownika
kaczor_1991
Tropiciel

Posty: 312
Dołączenie: 02 Lis 2010, 12:00
Ostatnio był: 22 Lut 2020, 08:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 46

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość