crouch_coef = 0.45 (szybkość skradania)
climb_coef = 0.7 (szybkość wchodzenia po drabinie)
run_coef = 2.1 (szybkość chodzenia)
sprint_koef = 2.6 (-||- bieganie)
run_back_coef = 1.8 (to co wcześniej tylko do tylu)
walk_back_coef = 0.8 (-||-)
damage = actor_damage
hit_probability_gd_novice = 0.20 (% obrażeń [stosunek do innych NPC])
hit_probability_gd_stalker = 0.30 (-||-)
hit_probability_gd_veteran = 0.40 (-||-)
hit_probability_gd_master = 0.50 (-||-)
--------------------------oraz-----------------------------
[actor_immunities_gd_stalker] (będą tam też np: gd_novice it. oznacza to poziom trudności {novice = nowicjusz itd} tym mniejsza liczba tym odporniejszy jesteś "0.00" oznacza że jesteś niewrażliwy na odczynnik 1.00 oznacza że "zbierasz" tyle samo damage co inne NPC (niezalecam. czysty masochizm))damage = actor_damage
burn_immunity = 0.65 (odporność na ogień)
strike_immunity = 0.7 (-||- ostrzał (pociski)
shock_immunity = 0.65 (-||- wstrząs [nie wiem co to dokładnie])
wound_immunity = 0.7 (-||- też nie wiem...)
radiation_immunity = 0.6 (-||- promieniowanie)
telepatic_immunity = 0.65 (-||- Promieniowanie PSI[telepatyczne]
chemical_burn_immunity = 0.65 (-||- anomalie chemiczne)
explosion_immunity = 0.5 (-||- wybuchy)
fire_wound_immunity = 0.7 (-||- niewiem)
cost = 300 (cena towaru, tu 300ru)
eat_health = 0.0000 (ile HP leczy )
eat_satiety = 0.0001 (ile daje do jedzenia[ i tak wszystko daje 100%]
eat_power = 0 (ile daje siły [w vanilli tylko energetyki])
eat_radiation = -0.11 (ile promieniowanie "odbiera")
eat_alcohol = 0.3 (jak bardzo napija :D)
Powróć do Pytania i odpowiedzi
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości