[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Crew w 14 Gru 2010, 21:03

Nie podobały mi się i nie podobają do tej pory pozycje, animacje i modele broni.
Głupio, że nie zrobią tych co są w Czystym Niebie i Zewie
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Michu w 14 Gru 2010, 21:36

A no, tutaj się zgodzę - tandetnie wyglądają. Ale to przecież Lost Alpha - wszystko 'musi' być takie samo.

Chciałbym zobaczyć przy instalacji wybór tych animacji czy coś, fajnie by było. Wolę jednak te z Czystego Nieba chociażby.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 14 Gru 2010, 21:46

Usuwacie pliki modeli broni (meshes/weapons) i macie stare pozycje i całą resztę.

Michu napisał(a):wszystko 'musi' być takie samo.

Nie musi. Ale dla wielu fanów podobają się te pozycje, dlatego one są, podobnie jak nowy celownik.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Crew w 14 Gru 2010, 22:08

Czyli jakbym umieścił te z Zewu w Cieniu to by chodziło ?

Uwagi moderatora:

Niepotrzebny cytat. - xKoweKx
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 14 Gru 2010, 22:16

Nie chodziłoby. Sprzeczność silnika gry.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 14 Gru 2010, 23:25

Musiał byś to przekonwercić na nowo ale powiem ci że te bronie z Zewu się niczym nie różnią prócz animacji. Wszystko jest takie samo mimo tego. Zatem myślę że taki niewielki bajerek nikomu nie robi różnicy. Ja prawdopodobnie przywrócę sobie standardową pozycję broni bo cóż... Wg mnie bardziej realistycznie wygląda. Wiem że chcieli jak w Alphach ale dla mnie osobiście jest to niedopracowaniem. Nie widać aż tyle kolby w rzeczywistości. Ale to tylko moja opinia.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Michu w 15 Gru 2010, 16:27

Kowek, dlatego dałem musi w cudzysłowie, nie chciałem by to było takie stanowcze :)
Z początku bałem się w ogóle zaczynać ten temat, że zaraz fani alphy mnie zjadą że tylko bym psuł im wrażenia jakby były nowe animacje/pozycje :D

Teraz widzę że nie jestem sam, co prawda to prawda, są niedopracowane i kiczowato wyglądają, dlatego przywrócę co będzie można - stare. Chociaż wolałbym wybór przy instalatorze.


Dezodor - can we choose between old animations and new (for example from ShoC) for guns in installator? If not, maybe you should think about that before release.


@down

nie :P
Ostatnio edytowany przez Michu, 16 Gru 2010, 20:53, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post Michu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Crew w 16 Gru 2010, 19:59

"for example from ShoC"

ShoC a nie powinno być CoP ?
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 16 Gru 2010, 20:02

Chłopie, nikt ci nie będzie przenosił animacji z Zewu do moda, który ma być w klimatach 2003/4. A jak już tak bardzo chcesz tych pukawek i w ogóle to sobie wgrasz moda "Re-animation Mod" (dobrze napisałem?) i po sprawie...
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Wheeljack w 16 Gru 2010, 21:16

:E
Na prośbę BJa napisze:
Broń z CoP i animacje można przenieść, ba nawet można przenieść zmianę wyglądu rąk podczas zmiany kombinezonu. tylko pozostaje pytanie: Po co? animacje z CoP/CS są gorsze niż ustawa przewiduje (np. nieruchoma lufa w abakanie czy przeładowanie LR300 które u mnie wywołuje wymioty) o wiele lepiej, ładniej i prościej jest zastąpić te modele i animacje tymi z LURKa. Po pierwsze są ładniej wykonane a po drugie modele są dużo bardziej realistyczne.

i ku*as
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 05 Paź 2024, 12:54
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez atikabubu w 17 Gru 2010, 15:42

http://dez0wave.gameru.net/Forum/viewto ... f=3&t=1356

Rejestrować się i zadawać pytania, trzeba rozruszać tamto forum :F
Nie ma pytania, są odpowiedzi :E
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 23 Gru 2010, 12:34

Tłumaczenie wywiadu z linka powyżej:

1. Czy potrzebujecie nowych członków do zespołu lub ludzi do pomocy?

Na razie nie potrzebujemy nowych pomocników, jeśli taka potrzeba zaistnieje damy znać poprzez moddb, naszą stronę i forum.

2. Nad jaką częścią moda aktualnie pracujecie?

Aktualnie skupiliśmy się na zadaniach fabularnych. Nie mogę jasno stwierdzić ile już zrobiliśmy, ponieważ edytujemy i nanosimy poprawki codziennie i pomaga nam wielu dobrych ludzi. Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że będzie świetnie.

3. Czy przerobiliście żółtego Karlika, czy też jest to tak jakby "prezent od GSC dla dez0wave"?

Nie mieliśmy żółtego Karlika, mieliśmy tylko zielonego Karlika, którego otrzymaliśmy "w prezencie". Żółty Karlik wyglądał na niedokończonego. Burer w finalnej grze wyglądał na bardziej dopracowanego. Mały, zielony karzeł czyli Karlik aktualnie prezentuje się jako pochodna Izloma. Jego animacje nie są zbyt dopracowane, ponieważ został stworzony na przełomie 2001-2 roku. Będzie tylko kilka osobników na całą grę, więc nie będzie wyglądać to tak źle i nie powinno przeszkadzać graczom.

4. Czy spotkamy losowych handlarzy w Zonie?

Tak! Czasami będą pojawiać się w mieszkalnych budynkach Prypeci lub Martwego Miasta. Podczas gry gracz będzie powiadamiany o ich pojawieniu się i trzeba będzie pospieszyć się by dotrzeć do nich zanim odejdą. Będą mieli na wyposażeniu unikalne przedmioty.

5. Czy użyjecie A.I kompanów z build'a 2205?

Nie planujemy tego wykorzystywać, gdyż może to powodować problemy z grywalnością. Pojawią się zadania, w których NPC dołączą do gracza ale to w pełni oskryptowane sytuacje by uniknąć błędów programu.

6. Czy pojawią się neutralni członkowie frakcji Monolit?

Monolit pozostanie neutralny jeśli będziemy nosić ciuchy Bandytów (integralna część fabuły). Pozwolą nam nawet wejść do ich bazy jeśli będziemy nosić na sobie ciuchy Bandytów, lecz jeśli podejdziemy zbyt blisko nich stracimy przykrywkę i zostaniemy zdekonspirowani.

7. Jeśli gracz zechce przejechać się autem czy potrzebuje kluczyków do stacyjki?

Trzeba być w posiadaniu odpowiednich kluczyków do danego auta, które są do znalezienia przy martwych NPC, lub można je odkupić od właściciela. Zdarzy się, że gracz znajdzie 1-2 zamknięte samochody w bazach frakcji i w wioskach.

8. Czy gracz nadal może niszczyć auta?

Użycie noża wewnątrz aut jest zablokowane, ponieważ jedno cięcie nożem powodowało wybuch samochodu. Jeśli zechcemy obniżyć uszkodzenia noża, wtedy z kolei nie będzie można rozbić nim nawet drewnianej skrzynki. Najlepszym sposobem na zapobiegnięcie wypadkom było wyłączenie noża, RPG i kilku innych rodzajów broni będąc w aucie lub obok niego.

9. Jeśli gracz znajduje się w aucie to czy mutanty mogą stanowić nadal zagrożenie?

Nie sprawdziliśmy jeszcze tej kwestii. Gdy wszystko będzie bardziej lub mniej ukończone spróbujemy znaleźć sposób na poprawienie tego.

10. Czy będziemy mogli ujrzeć ręce na kierownicy samochodu (tak jak w starych build'ach)?

Przywróciliśmy tę możliwość, lecz animacje pasują tylko pod auta Niva. Nie jesteśmy pewni czy pozostawimy to w takiej formie, czy też wytniemy to kompletnie. Prawdopodobnie pozostawimy wybór graczowi i dodamy tę możliwość jako dodatek do wyboru, ale póki co wygląda to źle we wszystkich innych autach oprócz Nivy.

11. Czy w grze znajdą się różne typy noży, lornetek?

Różne typy noży nie są w planach, lecz możemy zmienić zdanie w późniejszym czasie jeśli uznamy to za stosowne. Co do lornetek, być może znajdzie się stary model, który nie ma tak dużego powiększenia jak nowszy... Ale w sumie nadal nie widzimy powodów by tak zrobić.

12. Czy gracz będzie mógł łamać hasła dostępu do komputerów?

Tak jak w Falloucie? Nie zostało to jeszcze dodane. Jeśli znajdziemy czas to tak. Jeśli nie, wtedy będziemy trzymać się oryginalnego planu. Martwi NPC, dokumenty albo pijani stalkerzy będą w stanie podać nam pewne informacje związane z hasłami.

13. Czy w grze znajdą się bezpieczne miejsca jak w Cieniu Czarnobyla?

Dodaliśmy dużo dobrych bezpiecznych miejsc, gdzie gracz może spać, przetrwać emisję lub po prostu chować swój ekwipunek w schowkach. NPC będą również szukać bezpiecznego miejsca do przeczekania emisji.

Naturalnie osobiście przetłumaczyłem z oryginału... :wink:

---------------

Nowe screeny (23.12.10 ze strony lost-alpha.com):

Image Image Image Image Image
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KoweK.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Paź 2024, 20:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości