[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez jaras76 w 03 Gru 2010, 18:15

Wiadomo jaka będzie fabuła, czy to skrywa mgła tajemnicy? Będą nowe zadania, czy te z podstawki?
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 03 Gru 2010, 21:36

Fabuła ma być w ogólnym zarysie normalna, ale podkręcona przez team.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez ViS w 04 Gru 2010, 01:11

Radzę każdemu wziąć i spróbować wykonać jakiś ładny karabin i go wstawić do gry tak aby mi się zajarzyście podobał. Zobaczycie że wykonanie tego będzie bardzo trudne a więc?

No wiesz, jak ktoś to umie i wie jak zrobić, to nic trudnego. Gdybym Ci powiedział: wykonaj model 3d oraz animację pracy silnika tłokowego w CATIA V5 to pewnie też byś się zastanawiał jak to zrobić a ja bym to machnął bez problemu :wink: Skoro chłopaki podjęły się tak dużego i złożonego projektu, to znaczy, że wiedza o co chodzi w tym wszystkim.
Szczerze mówiąc, to byłem przekonany, że mod w tym roku jednak wyjdzie. Dez0wave niepotrzebnie w sumie na początku podało taki krótki termin wypuszczenia moda, przez co dużo ludzi (w tym ja :wink: ) się niecierpliwi. Mogli od razu powiedzieć, że zrobimy to cacko w dwa lata, to wtedy każdy by miał inne nastawienie do tego wszystkiego :wink:
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 04 Gru 2010, 02:00

Ja z tym modelem podałem specjalnie dla tych którzy są całkowicie ciemni w jakiejkolwiek kwestii modingu a wymagają :) Każdemu się wydaje że to łatwizna... Będąc małym podmienił exe, gra zadziałała i myśli że wiele umie a zatem twórcy powinni się spieszyć... Otóż nie... Fabułę trzeba przemyśleć i osadzić aby nie było jak z NS. Nie ma tu gadania teraz że jak jest ta sama to wystarczy wkleić bo środowisko się w grze znacznie zmieniło. Mi to wisi kiedy będzie wydane. Ważne by było sprawne :) Co do tego silnika to bym go wykonał ale nie zanimował bo nie umiem 3DS Max`a. Posługuję się czymś prostszym ale dokładniejszym :)

Uwagi moderatora:

Czymś "dokładniejszym"?.... a możesz zdradzić tajemnicę, co to takiego? -u3
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez jaras76 w 04 Gru 2010, 02:35

Pozostaje cierpliwie czekać na ukazanie się gotowego i grywalnego moda, szkoda że fabuła będzie taka jak w oryginalnym.

Uwagi moderatora:

Przestań pisać posty, które NIC nie wnoszą do tematu. Zaraz znowu stąd wylecisz, tylko na dwa razy dłużej, bo widzę, że przez dwa miechy niczego się nie nauczyłeś. - xKoweKx
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 04 Gru 2010, 09:18

Co do fabuły: jeżeli fabuła jest "na karteczce" to czas potrzebny na wdrożenie jej do gry będzie dość długi (ale to zależy od stopnia skomplikowania i efektowności fabuły.) Wiadomo jakieś akcje wymagające specjalnych animacji od NPC zajmą dużo więcej bo trzeba jeszcze wykonać animacje, specjalne przedmioty (jakaś unikalna skrzynka czy uj wie co)
Na razie można tylko gdybać jak będzie wyglądała fabuła.

Co do tego silnika to bym go wykonał ale nie zanimował bo nie umiem 3DS Max`a. Posługuję się czymś prostszym ale dokładniejszym

To animacje można robić tylko w 3DS Maxie? To ciekawe jak Wheeljack robi animacje w milkshape a Matrix w mayi. Cud?
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 04 Gru 2010, 12:30

Tylko napisałem i widzę że niezły temat się rozciąga... Co do dokładności prac używam ZModelera czyli programu za 50 dolców który sobie kupiłem by nie bawić się na exportach. Cóż.. Mały ale dokładniejszy bo większość programów używa technologii meshsmooth która denerwuje kiedy w starych grach widać zacieniowanie na krawędziach lub... Lub wysypy z powodu wielu polygonów (silnik nie uciąga). Zapewne wielu teraz skrytykuje ale taka prawda. Wiem że jest więcej programów 3D ale nie musisz mnie od razu krytykować w tym że się teraz wiedzą nie popisałem jak ty... Znam tylko 3DS Max`a, Lightwave i Zmodelera bo tylko tego używamy do modelowania w tej grze jaką modyfikujemy. CAŁY ten wątek zacząłem od zwyczajnej propozycji podjęcia się jakiemuś mniej złożonemu modingowi dla tych którzy nie wiedzą nawet co to LA (pod względem technicznym)... Miało to wyjaśnić że czas jaki poświęcili spokojnie równa się temu co wykonali. No i tym zdaniem pragnę ZAKOŃCZYĆ Off Topic by jeszcze bardziej nie wkurzyć moderatorów :) Tyle i kropka z mojej strony.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Michu w 04 Gru 2010, 13:24

A jak dla mnie wcale nie muszą robić tego nie wiadomo jak długo. Po pierwsze, to będzie stara fabuła tylko trochę 'rozciągnięta'. Pare zadań więcej, może jakieś specjalne do nowych lokacji, i trochę bardziej rozbudowane niektóre stare, żeby wykorzystać potencjał moda. Ot co.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 04 Gru 2010, 13:29

Michu napisał(a): Po pierwsze, to będzie stara fabuła tylko trochę 'rozciągnięta'. Pare zadań więcej, może jakieś specjalne do nowych lokacji, i trochę bardziej rozbudowane niektóre stare, żeby wykorzystać potencjał moda. Ot co.


Błąd. Fabuły nie da się tak po prostu przenieść. Jest zupełnie inna geometria map przez co wiele skryptów będzie się sypać. Właściwie to trzeba fabułę robić od zera.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez paintball_0 w 04 Gru 2010, 16:30

W dobie sandboxów, kiedy niemal każdy biegunką reaguje na samo słowo "skrypt", wszyscy uważają, że zrobienie jakiejś scenki, albo zaprojektowanie pewnego zdarzenia oznacza pójście na łatwiznę, zrobienie "na odwal się".

Każdy skrypt, który istnieje w oryginale na pewno musi zostać przerobiony, żeby pasował do nowych lokacji. Jeśli dez0wave po prostu skopiują stare linijki, to np dobrze wszystkim znana misja z początku gry- "zniszcz legowisko dzików"- u Kła może skończyć się tym, że wskaźnik na papie pokaże nam drzewo a dziki zrespawnują się nad/pod poziomem gruntu.

Nie znam się na technicznej stronie skryptowania (jedyne co w życiu popełniłem, to mapkę w stareńkim Chrome od Techlandu), ale nawet ja rozumiem, że układanie tego wszystkiego nie polega na wpisaniu "Ty masz iść tutaj, a wy w niego strzelacie. Akcja!". Już samo stworzenie lokacji to ciężka robota, a co dopiero zrobić, żeby to wszystko "żyło".
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Misq675 w 04 Gru 2010, 17:47

Mam pytanie Kiedy ten mod wyjdzie ??
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez MatrixSTR w 04 Gru 2010, 18:03

Było o tym już nie raz... Nie ma dokładnej daty premiery jeszcze...

Za ten post MatrixSTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PrzemoC.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość