[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cougar13 w 30 Lip 2009, 19:23

Kilka nowych fotek z Lost Alpha - praca aż się pali w rękach ekipy "dez0wave" oby tak dalej :) .

(1) http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/images/lost-alpha143#imagebox
(2) http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/images/lost-alpha-levels2#imagebox
(3) http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/images/lost-alpha-levels1#imagebox
(4) http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/images/lost-alpha-levels#imagebox
(5) http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/images/lost-alpha146#imagebox

Większość screenshotów jest stara, i już dawno o nich poinformowaliśmy- czytaj temat na bieżąco. - xKoweKx
Image
Awatar użytkownika
Cougar13
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 16 Lip 2008, 13:19
Ostatnio był: 16 Lut 2022, 17:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Andarak w 30 Lip 2009, 21:42

Mam jedno pytanie a propos sposobu udostępnienia moda graczom. Gdzie zostanie on uploadowany? Czy jest szansa na to, że ktoś potnie go na małe kawałeczki i wrzuci je na Rapidshare? Pytam, ponieważ chciałbym pograć w LA, lecz jako posiadacz niezbyt szybkiego łącza (i jako osoba, której torrenty nie działają), raczej nie mogę sobie pozwolić na ściąganie 6 GB, tym bardziej, jeżeli zostaną one wrzucone, powiedzmy, na FF.

W zalozeniu pliki beda mialy charakter gamedat.db - podobnie jak po instalacji zwyklego SoC a calosc bedzie spakowana jako instalator z wyborem poszczegolnych opcji podczas instalacji jak np. wybor HUDa itp. Poki co rozmiar calosci ma sie wachac miedzy 2-3GB lub 3-4GB...Co do uploadu nikt nic nie wie gdyz za wczesnie poki co na takie sprawy - fabula jeszcze nie gotowa! - caleb59

Ja od razu po pobraniu będę całość uploadował po częściach na serwer :) - xKoweKx
Awatar użytkownika
Andarak
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 20 Wrz 2008, 20:03
Ostatnio był: 03 Lut 2013, 11:33
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 08 Sie 2009, 20:40

                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2690
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 20 Cze 2024, 22:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Adi007 w 11 Sie 2009, 01:50

Lost Alpha zmiecie wszystkie mody. :) Tylko ciekawe czy będą specjalne wersje polepszaczy grafiki pod Lost Alpha?
Adi007
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 11 Sie 2009, 01:07
Ostatnio był: 26 Cze 2011, 03:19
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 11 Sie 2009, 01:58

Adi007 napisał(a):Lost Alpha zmiecie wszystkie mody. :) Tylko ciekawe czy będą specjalne wersje polepszaczy grafiki pod Lost Alpha?

Kolejny... Na pewno jakaś banda... no... znajdzie się, co będzie chciało zepsuć klimat bajerami graficznymi :| Po dez0wave nie spodziewaj się "polepszaczy grafiki", bo stawiają na grę w DirectX 8.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez monolit1935 w 11 Sie 2009, 13:56

Więc to oznacza, że nie będzie pełnego dynamicznego oświetlenia i tych łakomych na moc obliczeniową komputera efektów?

Dynamiczne oswietlenie bedzie - nawet filmik testowy zrobiono (ponizej) - co do reszty zbednych graficznych bubli - ich juz na szczescie nie bedzie! :D - caleb59

[youtube]http://www.youtube.com/v/hQcyxnFM5zI[/youtube]
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez portals w 11 Sie 2009, 18:56

dobrze wykorzystane "graficzne buble" można też użyć do stworzenia klimatu.I wiele gier tego dowodzi na przykład Bioshoch,fear,a nawet sam stalker
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez von Carstein w 11 Sie 2009, 19:55

Ja tam zalecałbym umiar we wszystkim. O ile mogę się z niektórymi zgodzić że szajsdery i im podobne strasznie zmniejszają liczbę FPSów, a nie mają takiego wpływu na klimat, to już krytykowane wiejskie domki, przyczepy, gródki, wraki itp, będące w Priboyu, poprzednim dziele tego zespołu znacznie, ale to znacznie wpływały na klimat i syciły wzrok wirtualnego wędrowcy. Domki a'la lata 60 na Ukrainie są po prostu Boskie i dodają pewną dozę realizmu.

I trza pamiętać (zwłaszcza ty calebie), że dla naszych kompów lata świetności już dawno mineły niestety.

Oczywiście wszelkim szajzderą itp mówię stanowcze nie! Chyba, że opcjonalnie dałoby się ich nie instalować. Ale dodatkowym obiektom mówię tak.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez kalash w 11 Sie 2009, 22:14

Łeeeee
A ja myślałem że sobie pogram na DX 10 a tu lipa....
Wracam na xp
Chyba że na wiście będzie działać???? (ultimate 64Bit)
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 11 Sie 2009, 22:39

kalash napisał(a):Łeeeee
A ja myślałem że sobie pogram na DX 10 a tu lipa....
Wracam na xp
Chyba że na wiście będzie działać???? (ultimate 64Bit)

Będzie działało na każdym systemie operacyjnym, na którym działa SoC (na pudełku z grą wymienione Windows XP i 2000, ale u mnie bez problemu chodzi na Viście). Poza tym nie ma DirectX 10 pod Shadow of Chernobyl! I raczej nigdy nie będzie.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez portals w 12 Sie 2009, 08:37

według mnie poziomy zewnętrze lepiej wyglądają w dx8 a podziemia w dx9,dx10
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez monolit1935 w 12 Sie 2009, 10:05

Dokładnie tak powinno być.Dlaczego?
ponieważ otwarte tereny wymagają mocniejszego sprzętu ( zresztą chyba każdy widział różnice framerate np.w magazynach wojskowych a lab x18) Zgadzam się z tobą portals :D DX9-tylko w pomieszczeniach :)
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość