[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Freeman w 25 Lip 2009, 12:23

xKoweKx napisał(a):
Jak patrzę, co mówisz, to twierdzę, że ten mod po prostu nie będzie dla Ciebie. Nie zrozumiesz tego dlaczego opustoszała i wymarła Zona to coś fantastycznie klimatycznego dla tych, którzy czekają na stalkera od 2003/4 roku.


Czyli dla mnie również, chociaż zagram z ciekawości bo zapowiada się niesamowity klimat.
Tak prawdę mówiąc to również przeszkadza mi okrojona do 120-150 liczba stalkerów, wiem że takie jest zamierzenie dez0wave ale jak dla mnie (i pewnie nie tylko ja mam takie zdanie) to za mało.
Wiadomo że nie dogodzi się każdemu, moim skromnym zdaniem to będzie największy minus tej produkcji, jednak za wcześnie na ocenę. Co się tyczy kwestii dogodzenia wszystkim ekipy tworzą kolejne mody modów żeby S.T.A.L.K.E.R był jak marzenie, pewnie wyjdzie mod dodający tu i ówdzie Stalkerów - zwiększający ich liczbę.
Szacunek dla ekipy dez0wave za ich wysiłek.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez corman w 25 Lip 2009, 15:44

Witam wszystkich Stalkerów :)
Czytam od jakiegoś czasu odnośnie moda LA i muszę stwierdzić że zapowiada się ciekawie. Podoba mi się również pomysł z wyludnioną strefą. W pierwowzorze, mam na myśli "Piknik na skraju drogi" strefa jest opuszczona, a wojsko do strefy się nie zapuszcza, więc nie rozumiem oburzenia że to nie będzie już typowa nawalanka. Więc moim zdaniem albo się przyzwyczają do "pustej" strefy, albo będą grać w podstawkę :)
corman
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 25 Lip 2009, 15:35
Ostatnio był: 02 Maj 2014, 14:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Jarexxx w 25 Lip 2009, 18:17

Wszyscy się tak podjarali tym modem, ja też, ale kto powiedział, że rozgrywka planowana przez GSC, która została pocięta, miała być aż tak świetna?
To będzie kawał roboty, nie na darmo, ale czy dobrej roboty?
Owszem GSC się zdziwi, że ich S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl, pojawi się w wersji starej, i być może w sklepach, przecież ta ekipa też myśli tak jak my, to nie są murzyny którzy robią moda bo ktoś im kazał.
Jak dla mnie mod będzie dużo lepszy od standardowego stalkera, ale napewno nie aż tak jak wy tu zapowiadacie.
Oczywiście, nowa fabuła zaskoczy, mapki sprawią, że nie będzie chciało się spać tylko zwiedzać, gameplay też może sprawi, że będzie fajniej, ale co z resztą?
Mówicie, żeby nie dawali nowej broni, a to jest podstawa, chcecie to spolszczyć, ale po co?
Większość userów zna angielski, No a dła Dzieci Neo http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Dzieci_Neostrady
Nie opłaca się spolszczać.
Ja na tym modzie nie będe grać, chyba, że będzie w nim moja nauczycielka od polskiego.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 26 Lip 2009, 17:21

Freeman, ten mod ma, jak najbardziej pokazać, jaki S.T.A.L.K.E.R. miał być w 2003/2004 roku. W zapowiedziach było mówione o 100 stalkerach na całą Zonę, więc 150 to i tak troszkę więcej :) Jak wiadomo ten mod nie będzie dla wszystkich... Dez0 chcą zrealizować swoje marzenia, i marzenia niektórych graczy S.T.A.L.K.E.R'a.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 26 Wrz 2024, 00:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Jarexxx w 26 Lip 2009, 17:31

xKoweKx napisał(a):Freeman, ten mod ma, jak najbardziej pokazać, jaki S.T.A.L.K.E.R. miał być w 2003/2004 roku. W zapowiedziach było mówione o 100 stalkerach na całą Zonę, więc 150 to i tak troszkę więcej :) Jak wiadomo ten mod nie będzie dla wszystkich... Dez0 chcą zrealizować swoje marzenia, i marzenia niektórych graczy S.T.A.L.K.E.R'a.


To już jeden dowód na to, że planowana przez GSC rozgrywka nie miała być aż tak ciekawa, z mojego punktu widzenia.
Jak dla mnie mogło by być 20 stalkerów i 2 Grupy które łażą po zonie, ale mniejsza o to.
Taki OFFtopic
Czasem ludzie wspominają, o tym, że to źle, że GSC okroiło Stalkera, ale spójźcie na możliwości kogoś kto dopiero kupił tą gre, (ew. spiracił), sciąga OL 2.2 + Aresnal, i już gierka fajna się robi.

Według mnie po dodaniu OL 2.2. + Arsenal Moda, gra robi się kompletnie nieciekawa, chaotyczna, przebajerowana etc. ;) - xKoweKx
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Idaho w 26 Lip 2009, 17:47

Jarexxx napisał(a):Czasem ludzie wspominają, o tym, że to źle, że GSC okroiło Stalkera, ale spójźcie na możliwości kogoś kto dopiero kupił tą gre, (ew. spiracił), sciąga OL 2.2 + Aresnal, i już gierka fajna się robi.


Bo źle. To nie chodzi wcale o to żeby moderzy mieli naprawiać co "średnio wyszło" GSC, a o to żeby nie było czego poprawiać. STALKER różni się od tego czym miał być. I różni się bardzo momentami. To ze moderzy są i zajmują się tym czym się zajmują nie znaczy, że twórcy mogą sobie lać na fanów i wypuszczać produkt kiepski/niedorobiony/inny niż miał być etc. bo "moderzy naprawią".
Image
Awatar użytkownika
Idaho
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 29 Mar 2009, 04:10
Ostatnio był: 18 Sie 2019, 08:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Freeman w 26 Lip 2009, 20:57

xKoweKx napisał(a):
Dez0 chcą zrealizować swoje marzenia, i marzenia niektórych graczy S.T.A.L.K.E.R'a.


Faktem jest że to marzenia dez0wave- to ich, nie moja wizja, ja mam co do tego inne zdanie ale tylko w kwestii ilości stalkerów. Mnie S.T.A.L.K.E.R Cień Czarnobyla urzekł swoim klimatem ale grając po raz wtóry z kolei w tę samą grę nawet z modami zacząłem się powoli nudzić, Lost Alpha miała mi przywrócić ten klimat z zachowaniem równowagi, równowagi pomiędzy Cieniem...a Lost Alpha, ja ten ekwiwalent upatruję min.w ilości stalkerów.
No już nie będę psioczył i tak zagram jakikolwiek by ten S.T.A.L.K.E.R nie był, nie będę się też nastawiał na NIE bo zepsuje sobie rozgrywkę. Pozostaje nam czekać...
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez barin w 26 Lip 2009, 22:37

Freeman napisał(a):Tak prawdę mówiąc to również przeszkadza mi okrojona do 120-150 liczba stalkerów, wiem że takie jest zamierzenie dez0wave ale jak dla mnie (i pewnie nie tylko ja mam takie zdanie) to za mało.


Liczba stalkerów nie jest na razie znana, to nie będzie 100 czy 150, ile ? to zależy, chcemy by Zona była raczej wyludniała, ale nie kompletnie, ile stalkerów dodamy będziemy zastanawiać się gdy dodamy całą fabułę, wtedy postaramy się by liczba stalkerów była zbalansowana - nie za dużo (czytaj: nie Czyste Niebo), ale też nie za mało

Tak w ogóle, GSC ma podobną wizję (zaczerpnięte z Wywiad z Jaworskim dla Dziennika.pl):

B K: Wojna frakcji była ciekawym rozwiązaniem, ale rzeczywiście niedopracowanym. Dlaczego zarzuciliście je, zamiast doszlifować?

O J: Doszliśmy do wniosku, że ten element gry nie pozwalał poczuć się jak samotny stalker walczący o życie. Nie chcemy robić z Zony Stalingradu, dlatego zdecydowaliśmy się powrócić do klasycznej koncepcji samotnego wilka.


Jarexxx napisał(a):Wszyscy się tak podjarali tym modem, ja też, ale kto powiedział, że rozgrywka planowana przez GSC, która została pocięta, miała być aż tak świetna?


Oczywiście każdy ma swój gust, poza tym, tak naprawdę tylko stara ekipa developerów może wypowiadać się na ten temat. Gra była wielokrotnie zmieniana, wiele bajerów zostało usuniętych, my postaramy się przywrócić ten klimat, czy nam się to uda ? to chyba pytanie do graczy nie do nas. I jeszcze jedno - nie będzie całej fabuły z Stalker - Oblivion Lost, tylko pore ciekawszych momentów, powiedzmy, że będziecie mieli możliwość trochę innego spojrzenia na Zone ...

Jarexxx napisał(a):chcecie to spolszczyć, ale po co?


Nie widze w tym nic dziwnego. Jeśli utworzy się grupa, która przetłumaczy LA na język polski, to czemu nie? Tym lepiej - tłumaczenie da możliwość zagrania w modyfikacje tym, którzy języka angielskiego nie znają.

Jarexxx napisał(a):planowana przez GSC rozgrywka nie miała być aż tak ciekawa


Ponownie, kwestia gustu, ale nieoficjalnie powiem, że GSC miała naprawdę genialne pomysły. Generalnie, z braku czasu GSC postanowiła "dawkować" stare pomysły, część pojawiła się w Cieniu Czarnobyla (Zona, okrojona fabuła, gameplay), Czystym Niebie (możliwość kupowania stash-y, frakcie, wojny frakcji, ulepszanie broni i pancerzy, wykrywacze artefaktów, zwarcia - wszystko stare pomysły, troche ulepszone) i wreszcie - Zew Prypeci (mniej stalkerów, stalkerzy szukający artefaktów, spanie - jeszcze raz stare pomysły w nowym wykonaniu). Co zostało i najprawdopodobniej nie będzie przywrócone (przez GSC)? - pojazdy, transmutacja artefaktów, mutanty, fabuła, konieczność noszenia artefaktów w specjanych pojemnikach (ok, troche przywrócone w Czystym Niebie - trzeba dokupić miejsce dla artefaktów w pancerzach) itd. Kwestia gustu ... myśle jednak, że większość tych graczy którzy "są ze Stalkerem od początku" docenią nasz wysiłek.
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Freeman w 27 Lip 2009, 15:23

barin napisał(a):
... myśle jednak, że większość tych graczy którzy "są ze Stalkerem od początku" docenią nasz wysiłek.


Już doceniam ten projekt za ogrom możliwości jakie niesie, generalnie we wcześniejszych wypowiedziach starałem się naświetlić pewną kwestię, mianowicie przemierzając Zonę samotnie mamy pewien dreszczyk emocji gdy nagle z ciszy wyłoni się skowyt mutanta którego notabene nie widzimy (to na plus), ale mając broń, mutanta możemy trzymać na dystans tak że nam nie zaszkodzi, a jeśli stworzymy przeciwnika który strzela równie celnie co my i na dodatek nie spodziewamy się go to gra zaczyna się dziać. Po prostu musi być równowaga pomiędzy dużym obszarem a ilością przeciwników tak żeby nasza podróż nie okazała się wycieczką krajoznawczą.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez monolit1935 w 28 Lip 2009, 16:34

mam jedynie nadzieje że ogrom błędów występujący na tych mapach w buildzie nie będzie tak duży :wink:

Nie wiem czy zwrociles uwage ale wszystkie mapy zostaly "przerobione" na nowo przez ekipe dez0wave... - caleb59
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 29 Lip 2009, 18:11

@dezodor na prosbe naszego @Kowka dokonal kolejny raz update'u postepu prac nad levelami:
The list of levels we will remake from scratch: (last upd. 28. July 2009)

* Dead City (rework process 95%)
* Darkscape (rework process 90%)
* Rostok Factory (completed)
* Darkvalley (completed)
* Pripyat (60%)
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 23:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez portals w 30 Lip 2009, 12:09

Mam jeszcze jedno pytanie czy będzie wylatywać tyle samo amunicji co w priboiu bo 5-10 naboi to przesad,albo zróbcie konfigurator w którym można to poustawiać
A tak przy okazji wie ktoś jak to zmienić w priboiu?
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości