[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez KoweK w 16 Cze 2009, 14:17

Legat Martinus napisał(a):Co do elementów – moim zdaniem one działały dodatnio na klimat. Naprawdę. Bo ile można chadzać po pustej zonie, gdzie ilość miejsc, które można eksplorować, da się zliczyć na palcach jednej ręki drwala z wieloletnim stażem.

Jak patrzę, co mówisz, to twierdzę, że ten mod po prostu nie będzie dla Ciebie. Nie zrozumiesz tego dlaczego opustoszała i wymarła Zona to coś fantastycznie klimatycznego dla tych, którzy czekają na stalkera od 2003/4 roku. Ty zapewne o grze dowiedziałeś się, gdy została wydana, albo zacząłeś się ją wtedy bardziej interesować. :> Nigdy nas nie zrozumiesz :D:D Ale za niedługi czas uda nam się przywrócić coś... ciekawego, i starego. Myślę, że wtedy choć odrobina zrozumie, co tak naprawdę - my, gracze - straciliśmy, co było obiecywane.
A jak się mi nie spodoba, to mam moderów…

Jakoś nie zauważyłem, aby ktokolwiek zmodował, albo dopieścił Priboi Story.
A na ilość stalkerów nadal będę psioczył. Przy 150 łobuzach będzie jeszcze miejsce na frakcje? Wydaje mi się, że przy powiększeniu Zony to te frakcje zginą raz dwa, a przynajmniej będą widoczne jak mrówka na tyłku słonia.

Jak pisałem wyżej- to nie będzie mod dla ciebie. Ty wolisz pole bitwy, a starzy marzyciele opustoszałych, klimatycznych i mrocznych lokacji. Ja jestem pewny w 100000000%, że gdyby w realu taka Zona istniała, to na pewno by nie było w niej tylu ludzi, zapewne garstka(koło 100), bo kto chciałby ryzykować tak życie . Bycie stalkerem miało być czymś wyjątkowym i odważnym- CS kompletnie zaprzeczył temu, tam dopiero mamy tłumy... i ten respawn :| O SoCu również tutaj mówię.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5648
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 10 Cze 2024, 00:46
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1471

Reklamy Google

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez von Carstein w 16 Cze 2009, 14:38

xKoweKx napisał(a):Jak patrzę, co mówisz, to twierdzę, że ten mod po prostu nie będzie dla Ciebie. Nie zrozumiesz tego dlaczego opustoszała i wymarła Zona to coś fantastycznie klimatycznego


Masa opuszczonych miejsc jest zła? Miejsc które można eksplorować. Miejsc których widoki można podziwiać, obserwować jak to było kiedyś, jak żyli ludzie przed '86 i co po sobie zostawili podczas katastrof w '86 i 2006. To jest złe?

Kowek - ty po prostu gonisz za marzeniem z 2003/2004 roku.
W sensie dopieszczania - chodziło mi o rozmaite mini mody. Pamiętasz O.L?

xKoweKx napisał(a):ak pisałem wyżej- to nie będzie mod dla ciebie. Ty wolisz pole bitwy, a starzy marzyciele opustoszałych, klimatycznych i mrocznych lokacji...


Ja tylko mówię, że to mnie dziwi. Nawet w dżungli spotkałbym więcej ludu.
Ty nie znasz ludzi - człowiek za garść miedziaków potrafi zabić. Wyobraź sobie opowieści tych co na Zonie się dorobili i wrócili do wielkiego świata. Szastają pieniędzmi na prawo i lewo, kupili sobie dobrych prawników i wybronili się przed zarzutami... I na to patrzy zwykły, szary obywatel Ukrainy, który nie ma co do garnka włożyć... Myśli sobie "Co mi zależy? Najwyżej umrę itd". Inni to by byli zwyczajni poszukiwacze przygód i czciciele mamona...
Wystąpiłaby "gorączka złota" jak w stanach.

Nie twierdzę, że liczba Stalkerów w SoC (a co tu dopiero mówić o CS) jest dobra. Bo ja bym to widział tak, żeby w Kordonie tych ludzi było więcej... głównie kotów. Tam by następowała pierwsza faza odsiewu. Dalej druga itd. W efekcie po najbardziej niebezpiecznych rejonach Zony poruszałyby się najbardziej wyselekcjonowane jednostki. Najlepsi z najlepszych. O ile by i oni byli w stanie tego dokonać.
Ja lubię opuszczone miejsca i ten klimat. S.T.A.L.K.E.R. to zupełnie inna jazda niż MoH. I za to go kocham. Z chęcią ujrzę koncepcje LA w akcji i myślę, że się nie zawiodę - zawsze to będzie nowy stalker i nowa fabuła.
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez barin w 16 Cze 2009, 16:25

xKoweKx napisał(a):
barin napisał(a):w starej wersji - mieliśmy spotkać się z Doktorem w Dead City gdzie zarówno my (aktor) jak i Doktor zostajemy pojmani przez najemników i umieszczeni w więzieniu (w szkole). Po jakimś czasie pojawia się wojsko i atakuje najemników, my wraz z Doktorem wykorzystujemy ten fakt i uciekamy.

Skąd masz te informacje? Rozumiem, że uciekamy autem przez Darkscape? Bo coś dezodor mówił o tym :)


Była o tym mowa w starych wywiadach z developerami, poza tym w Cieniu Czarnobyla nadal można znaleźć stare dialogi, skrypty itp. Co do Darkscape - właściwie jest to jedyna mapa o której nie wiemy zbyt wiele. Była to jedna, długa droga umieszczona w wąwozie (coś w kształcie Czerwonego Lasu z Cienia Czarnobyla). Po tej drodze korzystając z pojazdu mieliśmy uciec przed helikopterem, który do nas strzelał.

Freezen360 napisał(a):Jeżeli DezOwave ma zamiar dodać do gry tyle wspaniałych rzeczy mod będzie ważył więcej niż sama gra :p


Trudno powiedzieć ile dokładnie, ale ... coś koło 4 - 5 GB :| Każda mapa to około 200 MB a mamy 20 map (4 GB) do tego tekstury, dźwięki, xml, skrypty, .... ~ coś koło 5 GB (nie spakowane). Dlatego postanowiliśmy, że spakujemy całe gamedata jako pliki db (tak jak GSC) i umieścimy w instalatorze (korzystając z kompresji 7zip) więc będzie coś koło 3 GB do pobrania, do tego dodamy tylko podstawowe tekstury - w ten sposób każdy będzie mógł sobie doinstalować swoje ulubione.

Freezen360 napisał(a):No i mam też nadzieje że znowu w zonie nie będzie tyle gratów jakichś domków, samochodów i innego śmiecia bo mimo iż na moim kompie SOC chodziło na max bez zacinki to z Priboi Story gra momentami ciełą się że grać się odechciewało -_-'


Elementy ozdobne (obiekty) oczywiście będą, bez nich mapy byłyby puste, ale nie będzie tak "źle" jak to było w Priboi Story. Problem z Priboi Story polegał na tym, że wszystkie obiekty dodane były do pliku all.spawn przez co silnik musiał je zrespawnować i "odrysowywać" za każdym razem gdy aktor był w pobliżu. W Lost Alpha większość obiektów będzie dołączona jako integralna część mapy przez co obiekty te będą ładowane wraz z mapą. Generalnie nasze mapy są większe niż te z Cienia Czarnobyla.

Legat Martinus napisał(a):CIekawi mnie, jak sytuacja prezentuje się w kwestii uzbrojenia... co dodacie? Chociaż przy tak małej liczbie stalkerów, to to raczej i tak wielkiego znaczenia nie ma. Bo cóż znaczy 150 chłopa w ogromnej Zonie. Dla mnie jest to dziwne...


Jeśli chodzi o bronie to nie jesteśmy miłośnikami militariów, postanowiliśmy że dodamy tylko brakujące bronie jak P90, PKM (plus wersja stacionarna), AK47, TOZ34, BM Long Barrel i może jakiś Mosin jako easter egg. Resztę każdy może dodać sobie z Arsenal-a, poza tym mamy system upgrade podobny do tego z Czystego Nieba, więc dodanie nowych borni wymagało by ogromnego nakładu pracy (i przez to czasu) do edycji plików ltx, spawnów, upgradu itp.

Dokładna liczba npc nie jest znana, na pewno nie będzie to jak w Czystym Niebie, z drugiej strony - mniej niż w Cienu Czarnobyla.

Shaockgun napisał(a):Tak samo z kompem, bo te wszelakie graficzne wodotryski pewnie ostro przymulą kartę grafiki - mimo tego, co mówią ludzie z Dez0wave.


Właściwie tworzymy moda z myślą o dx8 ponieważ po prostu przypomina on stare czasy :) wierzcie lub nie, ale kolorystycznie wygląda lepiej niż dx9. Oczywiście dx9 jest również wspierane - jak możecie się przekonać oglądając wideo z sarkofagu. Co do wydajności - na pewno lepiej niż w Priboi Story, więc jeśli możecie pograć w wersje vanilla na dx8/9 nie powinniście mieć żadnych problemów z Lost Alpha.

Ciekawostka: Stalker nie ma trybu dx8 - jest to tryb dx9 z wyłączonymi bajerami (szczególnie dynamiczny render - oświetlenie i cienie) plus kilka rzeczy z dx8 by zachować kompatybilność ze starszym sprzętem :)

Shaockgun napisał(a):Ciekaw jednak jestem jednej rzeczy. Dlaczego STALKER nie wyglądał tak od razu? Gra powstawała tyle czasu, a wyszło jakieś koszmarnie okrojone nie wiadomo co.


Właśnie dlatego, że gra powstawała tyle czasu każda mapa którą zrobili po jakimś czasie okazywała się przestarzała. Do tego w pewnym momencie zaczęli update z dx8 do dx9, mieli również problemy z AI i oczywiście był to nowy silnik, a tworzenie nowego silnika zabiera sporo czasu. No i nie zapomnijcie o THQ, które miało wpływ na większość wyciętych bajerów ... <- to wszystko oczywiście wiadomości nieoficjalne :wink:

Michu napisał(a):Po prostu mam nadzieję, że nie będziemy narzekać na nudę - nie wiem jak zrobicie nowe misje (głosy, filmy, postacie, skrypty ;o)


Oczywiście będą nowe misje, dłuższe i każda z jakąś historią w tle - coś w stylu Fallout 3 / Call of Priboi ups ... chciałem powiedzieć Call of Pripyat, tzn. Zew Prypeci :wink: Co do głosów - no z tym może być problem, przydałoby się pare osób z dobrą dykcją ...

EDIT: post poprawiony - thx AiMaster
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez AiMaster w 16 Cze 2009, 20:18

[Trudno powiedzieć ile dokładnie, ale ... coś koło 4 - 5 GB Każda mapa to około 20 MB a mamy 20 map (4 GB) do tego tekstury, dźwięki, xml, skrypty, .... ~ coś koło 5 GB (nie spakowane). Dlatego postanowiliśmy, że spakujemy całe gamedata jako pliki db (tak jak GSC) i umieścimy w instalatorze (korzystając z kompresji 7zip) więc będzie coś koło 3 GB do pobrania, do tego dodamy tylko podstawowe tekstury - w ten sposób każdy będzie mógł sobie doinstalować swoje ulubione.


Jeżeli faktycznie jedna map to ok. 20 mb to wg. moich obliczeń, 20 map to plus minus 400 mb. Zapewne jest to błąd w pisowni (chodziło Ci o 200 mb :wink: ) chciałem się jednak upewnić . bardzo mnie również cieszy sprawa tekstur gdyż każdy ma swój gust co do nich :wódka:

Jeśli chodzi o bronie to nie jesteśmy miłośnikami militariów, postanowiliśmy że dodamy tylko brakujące bronie jak P90, PKM (plus wersja stacionarna), AK47, TOZ34, BM Long Barrel i może jakiś Mosin jako easter egg. Resztę każdy może dodać sobie z Arsenal-a, poza tym mamy system upgrade podobny do tego z Czystego Nieba, więc dodanie nowych borni wymagało by ogromnego nakładu pracy (i przez to czasu) do edycji plików ltx, spawnów, upgradu itp.



Świetnie, że będą upgrady broni. Moim cichym marzeniem jest aby zostały również stworzone modyfikacje naszych giwer pod Arsenal moda, wiem jednak, że nie starczy wam czasu ^^
S.T.A.L.K.E.R.Lost World Requital<3
AiMaster
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 24 Maj 2009, 12:02
Ostatnio był: 04 Wrz 2012, 22:42
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Crisu w 16 Cze 2009, 22:31

Przepraszam, że się wtrącam, ale... 20 map przeliczane jest na około 400mb?
Hmm, coś tutaj jest nie tak. Przyjrzyjmy się modowi "Fated City".
Wprowadza on 5 nowych, niewielkich lokacji, a waży 414mb...
Żadnych bajerów, wodotrysków i temu podobnych upiększeń.
Po prostu miasto Krasivay podzielone na 5 lokacji. Troszkę tego nie rozumiem.

Co do dodatkowych broni... Przyznam - nie warto dodawać wielkiej gamy nowego uzbrojenia.
Niech wybór będzie podobny do podstawki, bez zbędnych ton zabójczej stali.
Jednak przyznam, na pewno ucieszyłby jakiś nowy karabin snajperski lub nawet dwa.
Po prostu... Bez przesady.
W końcu Zona jest miejscem specyficznym, a chyba chcemy eksplorować te tereny z myślą o interesujących, klimatycznych miejscówkach, a nie w poszukiwaniu co raz to wymyślniejszego oręża.

Ahh, Lost Alpha jest tak ogromnym projektem, że gdy powstanie i zostanie oficjalnie wydany z pewnością rzucą się na to rzesze modderów by dopieścić produkcję, która tego zupełnie nie potrzebuje. Chore, wręcz fanatyczne upiększacze, tworzenie bzdur na siłę. Pierdyliard niepotrzebnych minimodów, w ch*j i jeszcze trochę addonów... Wtedy ta Alpha na prawdę będzie Lost. Nie, dziękuję. Pozostanę wierny oryginałowi.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Darth ReX w 16 Cze 2009, 22:44

Pragnę tylko zauważyć, że barin zgubił jedno zero, bo 200mb x 20 to 4GB.

Ale spostrzegawczy jesteś... - xKoweKx

No co? :P
Ostatnio edytowany przez Darth ReX, 17 Cze 2009, 15:17, edytowano w sumie 1 raz
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 14 Cze 2024, 18:14
Kozaki: 224

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez portals w 17 Cze 2009, 13:00

Dlatego postanowiliśmy, że spakujemy całe gamedata jako pliki db (tak jak GSC) i umieścimy w instalatorze (korzystając z kompresji 7zip) więc będzie coś koło 3 GB do pobrania.

Jak macie zamiar to zrobić? Jest jakiś program pozwalający tworzenie db? Czy sami go napiszecie?


Elementy ozdobne (obiekty) oczywiście będą, bez nich mapy byłyby puste, ale nie będzie tak "źle" jak to było w Priboi Story. Problem z Priboi Story polegał na tym, że wszystkie obiekty dodane były do pliku all.spawn przez co silnik musiał je zrespawnować i "odrysowywać" za każdym razem gdy aktor był w pobliżu. W Lost Alpha większość obiektów będzie dołączona jako integralna część mapy przez co obiekty te będą ładowane wraz z mapą. Generalnie nasze mapy są większe niż te z Cienia Czarnobyla.

Czyli nie będzie błędów z priboya ze obiekty unoszą się nad ziemią albo ze przenikamy przez drabinę?

To oczywiste, że nie. Obejrzyj video'a. - xKoweKx
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Darth ReX w 17 Cze 2009, 15:18

Jak macie zamiar to zrobić? Jest jakiś program pozwalający tworzenie db? Czy sami go napiszecie?

Nie będzie to pierwszy mod, który jest tak zrobiony, gdyż Zenobian mod też został skompresowany do pliku .db, a zatem spoko, nie jest to zapewne takie trudne.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 14 Cze 2024, 18:14
Kozaki: 224

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez Retep w 18 Cze 2009, 22:03

A ten mod jest robiony przez polaków ? i będzie po polsku ?

Mod nie jest robiony przez Polakow i nie bedzie po polsku dopoki nie zrobimy sami naszego "forumowego" spolszczenia - na przyszlosc odwiedz strone moda...linka masz na pierwszej stronie tematu - caleb59
"Wszyscy rzygali, tylko Pele wymiotował ..."
Awatar użytkownika
Retep
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 18 Cze 2009, 22:01
Ostatnio był: 17 Kwi 2016, 18:12
Miejscowość: Wałbrzych
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez portals w 19 Cze 2009, 15:03

A zostanie przywrócone z alfy to ze stalkery rzucają śrubki w strefie amonali (chociaż i tak w nie wchodzą ale przynajmniej ładnie to wygląda i podejrzewam ze da się zrobić)i czy zadanie będą takie jak w priboju z zadania sa tylko napisane nie ma ich zaznaczonych na mapie

Barin:
"Oczywiście będą nowe misje, dłuższe i każda z jakąś historią w tle - coś w stylu Fallout 3 / Call of Priboi ups ... chciałem powiedzieć Call of Pripyat, tzn. Zew Prypeci :wink: Co do głosów - no z tym może być problem, przydałoby się pare osób z dobrą dykcją ..."
- Michu

Ale nie ma tu jednoznacznej odpowiedzi czy będą zaznaczone na mapie tak jak w SOC albo CS
Dzięki za odpowiedzi
Ostatnio edytowany przez portals, 20 Cze 2009, 09:58, edytowano w sumie 1 raz
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: Lost Alpha by Dez0wave [WIP]

Postprzez barin w 20 Cze 2009, 05:55

portals napisał(a):
Dlatego postanowiliśmy, że spakujemy całe gamedata jako pliki db (tak jak GSC) i umieścimy w instalatorze (korzystając z kompresji 7zip) więc będzie coś koło 3 GB do pobrania.

Jak macie zamiar to zrobić? Jest jakiś program pozwalający tworzenie db? Czy sami go napiszecie?


Tak jest specjalny program, który umożliwia pakowanie/rozpakowywanie plików *.db. Program nazywa się converter (autor: bardak) i bazuje na xrcompress z bety 2215. Jest również wersja dla Czystego Nieba.

portals napisał(a):Czyli nie będzie błędów z priboya ze obiekty unoszą się nad ziemią albo ze przenikamy przez drabinę?


Postaramy się żeby takich błędów nie było, obiekty dodajemy za pomocą SDK dzięki czemu mamy większą kontrolę nad ich położeniem w przestrzeni.

Retep napisał(a):A ten mod jest robiony przez polaków ? i będzie po polsku ?


Team jest międzynarodowy więc mod powstaje w języku angielskim dla wersji gry World Wide. Nie planujemy i najprawdopodobniej nie będziemy zajmować się tłumaczeniami - głównie ze względu na brak czasu.

portals napisał(a):A zostanie przywrócone z alfy to ze stalkery rzucają śrubki w strefie amonali


W Lost Alpha anomalie działać będą podobnie do Czystego Nieba, czyli zamiast pojedynczych anomali rozrzuconych po całej mapie (jak to miało miejsce w Cieniu Czarnobyla), anomalie tworzą klastry w których mogą znajować się artefakty. Artefakty będą respawnowane po emisjach (blowout) a stalkerzy będą ich szukać. Aby odnaleźć bezpieczne przejście prowadzące do artefaktu stalkerzy będą rzucać śruby co nie oznacza, że nie wpadną w anomalie.

portals napisał(a):czy zadanie będą takie jak w priboju z zadania sa tylko napisane nie ma ich zaznaczonych na mapie

Barin:
"Oczywiście będą nowe misje, dłuższe i każda z jakąś historią w tle - coś w stylu Fallout 3 / Call of Priboi ups ... chciałem powiedzieć Call of Pripyat, tzn. Zew Prypeci :wink: Co do głosów - no z tym może być problem, przydałoby się pare osób z dobrą dykcją ..."
- Michu

Ale nie ma tu jednoznacznej odpowiedzi czy będą zaznaczone na mapie tak jak w SOC albo CS


Część zadań będzie zaznaczona na mapie jednak wg nas gra staje się ciekawsza gdy gracz musi wykazać się samodzielnością ...
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 24 Lip 2009, 15:21

Pojawila sie garsc nowych screenow z map Swamp, Yantar, Stancia oraz Darkscape...
http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/images
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2689
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 17:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość