[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 26 Maj 2014, 20:53

Gdyby było jakieś zbieranie keszu na dubbing to pewnie znaleźli by się tacy którzy by rzucili na tacę :P A fabuła póki co jest momentami oklepana. Miejmy nadzieję że sobie Dez0wave będzie poprawiało moda w wolnych chwilach i może coś dorzucą. Fani też porobią nakładki żeby dźwięki i inne duperele nieco podsyciły czasem zbyt puste i suche elementy rozgrywki.

Dzisiaj wlazłem do X2. Podobno miały być wyloty. Na generatorach zbugował mi się Duch. Za uja wafla mi nie otworzył drzwi do bunkra więc sobie wszedłem cheatem by kontynuować. O dziwo w X2 nie miałem ani jednego wylotu do windy po zastosowaniu tego procederu. Poprzednie zadanie się automatycznie wykonało.

PS: Wiem że to zona, bieda, nędza itd... Ale mało amunicji w tym modzie :P Teraz ubiłem ognika w X2 nożem...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Pangia w 26 Maj 2014, 20:57

STALKIER998 napisał(a):Podłoga, cztery ściany i beczka z wiecznym ogniem. W sumie moglibyście dodać kilka ciekawych znajdziek, albo chociaż schowki z towarem, bo podczas tej eksploracji już kilkanaście natrafiałem na schowki i plecaki, w których nie było lootu.

Coś jak np. w SGM; chyba najprzyjemniejszy aspekt w grze, gdzie niemal każda skrzynka ma jakieś itemy w środku. Może to być drobnica jak bandaż czy apteczka, a może być paczka przeciwpancernej amunicji i podlufowy granatnik czy optyka do AK i parę granatów. Bardzo przyjemne zwłaszcza, że na starcie każdej gry losowo jest to generowane. Takie coś na pewno dodałoby smaczku grze.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez zew_zony93 w 26 Maj 2014, 23:35

Lost Alpha zainstalowane dzisiaj, co do wypowiedzi wyżej potwierdzam, żę amunicji niezbyt wiele, ale jak na początku biegamy z kałaszem, to na wojakach, rozładowując ich spluwy da się nieźle uzbierać pestek :E w każdym razie, zachwyciła mnie budowa pierwszych lokacji, na wysypisku rzeczywiście czułem się jak kot, przeszukując różne zakamarki, mimo, że SoC przeszedłem na mistrzu chyba pięć razy :P i tak nawiasem, koledzy stalkerzy, macie jakieś info gdzie wyhaczyć jakąś dobrą strzelbę na początek oprócz dubeltówki i TOZa? :)
zew_zony93
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 21 Maj 2014, 21:40
Ostatnio był: 17 Kwi 2017, 18:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 26 Maj 2014, 23:42

Możesz po uratowaniu Lisa sprzątnąć tych Grzeszników. Jeden z nich ma Winchestera i jak widać to już w Kordonie a więc będzie jeszcze szansa potłuc trochę gnatów za pomocą śrutu.

W Dolinie Mroku u bandytów będzie jedyny (innego nie spotkałem) do zdobycia SPAS12. Dolina Mroku może wydać ci się już sporym kawałkiem gry ale nic bardziej mylnego. To dopiero będzie początek. Oczywiście wykonasz zadania do końca pokojowo a po jatce zabierzesz sobie i szturmowego Abakana (choć w tym modzie to nie ma znaczenia, zwykłemu też przyczepić możesz granatnik) no i wspomnianego SPASa. Oczywiście jest to wersja ulepszona bo właścicielem jest chyba sam Pogrzebacz. Siła i pojemność niezweryfikowana. Nie wiedziałem że w LA poprawiono śrutówki więc nie doceniłem i nie zabrałem ze sobą.
Ostatnio edytowany przez djcycu, 27 Maj 2014, 00:11, edytowano w sumie 1 raz
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 26 Maj 2014, 23:57

Zgłaszam sprzeciw w sprawie fantów ukrytych wszędzie i w każdym kącie. Bo tak naprawdę do tego się sprowadzają te propozycje. "Ciekawa lokacja? Muszą być fanty." Otóż nie zgadzam się. Bo to spowoduje tylko patologie. Zamiast zwiedzać i podziwiać będzie się kamerę kierowało na ciemne kąty i będzie się łaziło w te miejsca, gdzie się podejrzewa, że dezy mogły co zostawić. W CoPie nasrali znajdziek przez co kupowanie czegokolwiek u handlarza było równoznaczne z debilizmem.

Chciałbym też zwrócić uwagę na fakt, że zabiłem pijawkę w Dolinie Mroku włażąc przez dach. Nie uruchomił się skrypt. Mało się ze szczęścia nie popłakałem. Szkoda, że patch naprawia ten błąd... :(

Bardzo dobrze, że znikną śpiwory, które można przez przypadek podnieść i mieć niepotrzebny dodatkowy balast w plecaku.

A teraz pytania o plany na przyszłość:
- czy jest w planach ulepszanie i naprawianie pancerzy?
- czy będzie coś zrobione z noktowizją w grze? Nie chodzi mi o to, żeby było jasno jak w dzień. Raczej chciałbym żeby ten noktowizor wyglądał porównywalnie z oryginalnym noktowizorem z SoCa.
- czy będzie poprawiony problem z "odpadającym" bagażnikiem w samochodzie?
- w ostrym AKS74u jest opcja przymocowania optyki, bo AKS74u posiada "gniazdo" na jaskółczy ogon. Dlaczego nie można do suki podłączyć optyki? Moja ulubiona pukawka... :(
- ładniejsze ikonki przedmiotów w plecaku. Będą? Bo obecne są raczej słabe.
- noktowizor odczepiony od pancerza, tak jak obecnie jest odczepiona latarka. Noktowizor zasilany tymi samymi bateriami co latarka. Zakładasz na łeb jedno ALBO drugie, masz wybór. Da się tak?
- czy nie dałoby się czegoś zrobić z czasem działania baterii? Działają beznadziejnie krótko. Nie życiowo.
- nie dałoby się podpisać patchy "patch 1", "patch 2", "patch 3" itd zamiast walić ułamkami? Każdy debil się połapie i nie będzie płaczu że się któryś patch przegapiło.
- optymalizacja gierki odbywa się tylko na poziomie DX10, czy może inne renderery też są poprawiane? Tnie mi się trochę na r2, szczególnie na Wysypisku, wolałbym płynniej. ;)
- pojawi się w opcjach graficznych możliwość wyłączenia motion blur w r1 i r2? Wzrok mam już nie ten i takie zabiegi strasznie mi oczy męczą. Szczególnie jak spadną fpsy.

Co do lektorów, spolszczeń i dubbingów. Założę się że większość z forumowiczów i fanów gry jest już od dawna pełnoletnia. Dlatego pytam: jak wam nie wstyd? Angielski to banalny język a wy chcecie napisy i lektory? Co po niektórym nie chce się kasy odkładać na nowego kompa i biadolą że im mod źle chodzi ale aż im się oczy świecą na myśl, że KTO INNY miałby strzepać skądś pieniądze na Uttę albo inną Czubównę... :facepalm:

Co do ruskich dubbingów częściowo się zgadzam. Coś tam po rusku szprecham, pewnie bym i doszedł co oni tam gadają. Ale mod miał być międzynarodowy, zrozumiały do jak największej ilości osób. Dlatego jest po angielsku. Żeby do każdego dotrzeć. Robili go kolesie ruskojęzyczni więc zasadniczo wychodzi na to, że ci aktorzy to Ukraińcy gadający po angielsku bo to język pospolicie znany i każdy się potrafi w nim dogadać. Mi też trochę klimat psuje ten ich engrisz ale jakoś udaje mi się go tolerować.

A, no i zróbcie coś z tymi helikopterami, helikopter powinien latać pochylony do przodu, nie do tyłu, nie ustawiony poziomo. Obejrzyjcie sobie jakieś filmiki na jutubie albo co, sami sobie sprawdźcie.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 27 Maj 2014, 00:17

Apropos tych helikopterów... Nie da się zrobić im lekkiego faceliftingu? Mam na myśli to że świecą jak psu jaja w czasie lotu jakby nie tolerowały żadnego cieniowania. Dźwięk ważek też by pasowało zmienić ale że to sprawa kosmetyczna nie jest to priorytetem. Te noktowizory jeśli miały by być ubierane na głowę to i latarki miło by było połączyć w jedną kupę. Skoro noktowizor jest kiepski to bez latarki będzie kupsko. Czekamy na paczyk. Z chęcią zagram ponownie za miesiąc :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 27 Maj 2014, 00:39

Istnieją latarki na czoło. Noktowizory też się tak zakłada. Założę się że są też urządzenia zintegrowane. Latarka i noktowizor na jednym montażu. Czy coś. Tak więc w grze mogłaby się pojawić taka kombinacja. Trzy przedmioty, każdy ma adekwatną cenę.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez impulse_101 w 27 Maj 2014, 01:27

I reflektory dać mocniejsze w samochodach bo swiecą jak ta czołówka :P
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 27 Maj 2014, 08:39

- Patche podpisane są numerem wersji gry.
- Optymalizacja odbywa się stopniowo. W dziale silnika zostałem sam, od czasu do czasu wspierany przez griphoona. Powoli, po kolei będą optymalizowane różne elementy.
- wyłączanie motion blura w r2 naprawione jest w nadchodzącym patchu (jest to napisane w changelogu...).

Co do reszty: w planach to są różne rzeczy. Na co starczy czasu i sił, w miarę postępu będzie robione. Jest nas teraz bardzo mało. Z motywacją też bywa różnie, dzięki różnym indywiduom na forach.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Gizbarus w 27 Maj 2014, 09:38

U3, powiedz mi jedno - da radę dodać możliwość naprawy broni unikatowej? Na razie nieco zniechęca to do podnoszenia takich pukawek - skoro zazwyczaj taka jest w stanie 80-85%, a jeszcze dodatkowo nie można nic z nią zrobić, kiedy zacznie się sypać :-/
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Pangia w 27 Maj 2014, 10:20

paintball_0 napisał(a):Zgłaszam sprzeciw w sprawie fantów ukrytych wszędzie i w każdym kącie. Bo tak naprawdę do tego się sprowadzają te propozycje. "Ciekawa lokacja? Muszą być fanty." Otóż nie zgadzam się. Bo to spowoduje tylko patologie. Zamiast zwiedzać i podziwiać będzie się kamerę kierowało na ciemne kąty i będzie się łaziło w te miejsca, gdzie się podejrzewa, że dezy mogły co zostawić. W CoPie nasrali znajdziek przez co kupowanie czegokolwiek u handlarza było równoznaczne z debilizmem.

Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem. Nikt nie mówi, że w każdym domku ma być RPG, Abakan + 1200 pestek, G36 z granatnikiem i tłumikiem i do tego 50 granatów F1, tylko coś, co spowoduje, że warto będzie zajrzeć do każdego takiego domku, bo może tam się kryć coś fajnego – 2 granaty, apteczka + bandaż i inne takie drobnostki. Małe, a cieszy, bo widać, że ktoś zadbał o gracza, żeby się nie nudził, a nie nawalić 50 domków w lokacji, do których gracz nie wejdzie przy drugim czy trzecim przejściu gry, bo wie, że nic tam nie znajdzie.
paintball_0 napisał(a):- w ostrym AKS74u jest opcja przymocowania optyki, bo AKS74u posiada "gniazdo" na jaskółczy ogon. Dlaczego nie można do suki podłączyć optyki? Moja ulubiona pukawka...

Bo nikt nie zrobił modelu pozwalającego na dołączanie do niego optyki. Jedyny taki model widziałem w I Work Alone do Zewu (i to z zafiksowaną lunetą, więc mógłby być tylko jako broń specjalna).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 27 Maj 2014, 11:09

Brałbym nawet jeśli byłaby to broń specjalna. Małe toto, ma składaną kolbę, wszędzie się zmieści i dzięki temu idealnie nadaje dla stalkera. A nie przytoczone przez ciebie G36 czy RPG.

Co do znajdziek, jest ich w LA mało. I bardzo dobrze. Bo to oznacza, że ktoś te wszystkie 50 domków już dawno rozszabrował. Zostały tylko te przedmioty, które są kompletnie bezwartościowe. Albo są przymocowane, albo za duże i ciężkie żeby opłacało się je ukraść. Zgodnie z prawdą historyczną praktycznie cała Prypeć po katastrofie czarnobylskiej została ograbiona, złupiona i rozkradziona. Zrywano nawet płytki ze ścian! Dla mnie nawet apteczka czy granat to niedorzeczność i szansa jedna na milion. Gdyby w każdym domku coś było do znalezienia to by było po prostu głupio, nudno i niespójnie. Jak zwiedzasz sobie opuszczone budynki w prawdziwym świecie to znajdujesz apteczki, konserwy i bandaże? Dla mnie ten element pierwszego stalkera, niemal zerowa liczba tego typu bzdur, dodawał realizmu bardziej niż realistyczna pogoda, A-life czy możliwość jazdy samochodem.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości