[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Plaargath w 25 Maj 2014, 07:45

Czy na sali jest lekarz?
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Nathaniel77 w 25 Maj 2014, 08:06

Lol. Jest, ale ma za słaby sprzęt, więc nie zobaczy skutków optymalizacji. Plaargath, wybacz, ale nie musisz rozumieć sensu dyskusji, w której nie bierzesz udziału.
Ja, ją, w każdym razie skończyłem. Ok?

Np. zobacz - ja piszę - twój silnik jest trochę za słaby. Odpowiada Ut - musiałbym napisać go praktycznie od nowa. I potem ja trochę wspominam, że NPC-e wciąż słabo rzucają granatami (mimo, że ktoś z LA rzeczywiście napisał skrypt, żeby nimi rzucali) i nagle wszyscy są na mnie źli. Taka lipa.
Ostatnio edytowany przez Nathaniel77, 25 Maj 2014, 08:54, edytowano w sumie 1 raz

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 25 Maj 2014, 08:32

Ale jaja. Szkoda, że już zjadłem śniadanie, chyba sobie drugą kawę zrobię. :E Nie mam bladego pojęcia jakie są życiowe problemy Nathaniela ale dzięki nim ten temat tylko zyskuje na poczytności. :D
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Kontrolijor w 25 Maj 2014, 11:32

Witam,
jednego kurde nie rozumiem, dlaczego kolesie którzy ZA DARMO dostali grę jeszcze psioczą, czy nie wystarczy że ją masz za darmo, i tak czy siak sobie zagrałeś... słuchaj jeśli jesteś taki wielki cwaniak to może pomógł byś w czymś np. przy polonizacji, też coś się w niej znajdzie. A jak możesz to możesz to poproś kolegę z CD Projekt Red nich pomoże... albo nie, niech się Dzikim Gonem zajmuje. Ale powiem tak, jestem w grze na ukończeniu, gra się świetnie pomimo wielu wylotów, bugów itp. ale pomimo wielu problemów nie powiem ani jednego złego słowa na temat ich pracy. Na silnikach (oprócz spalinowych i elektrycznych) się nie znam, tak jak i Nathaniel... :D i nie wiem czy mogę w czymś pomóc, ale jedno wiem. To co robicie, jest dobre i porządne, chylę czoła.
Gdyby robili to za kasę to na pewno spotkali by się z dużą krytyką jak np. Czyste Niebo, ale oni z tego kasy nie mają.
W mojej miejscowości krąży takie powiedzenie "Świnia worek drze i kwiczy" tutaj mamy piękny przykład tego powiedzenia, mają, dostali za darmo, grają i jeszcze im źle.
Ko... ko...kontriolijor- czyli cały sens Zewu Prypeci w jednym słowie...

Za ten post Kontrolijor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sivert, ZiomB.
Awatar użytkownika
Kontrolijor
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 13 Maj 2014, 12:43
Ostatnio był: 09 Lut 2015, 00:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Darth ReX w 25 Maj 2014, 12:18

Widzę, że dyskusja jest sroga. Dobra, jedziemy z tym koksem.
Nathaniel77 napisał(a):Darth ReX, jeśli pytasz, czy dam się namówić na kupno nowego sprzętu, moja odpowiedź brzmi - nie.

Nie pytałem o to i wcale nie miałem tego na myśli, ale sam sobie dorabiasz ideologię. Sam laptopa z podpisu mam 2 lata, ale sprzęt jest ogólnie bodaj trzyletni. Wiemy obaj, że w epoce komputerów to cała wieczność. Ale dalej się nieźle trzyma.
Nathaniel77 napisał(a):Jeśli pytasz, czy mam czas na czekanie na dziesiątki nowych patchów do LA, odpowiadam ci - Nie, nie mam.

Nikt ci też nie każe grać do czasu połatania produkcji. :P
Nathaniel77 napisał(a):Jeśli pytasz, czy optymalizacja tego silnika była źle przeprowadzona, odpowiadam ci - tak, była

I tu się zastanawiam poważnie nad tym co rozumiesz pod pojęciem "optymalizacji". Optymalizacja może być przeprowadzona lub nie, bo optymalizacją jest dostosowanie kodu by działał jak najszybciej. Takie kroki albo są podjęte, albo nie. Nie mogą zostać podjęte źle. To zdanie i to:
Nathaniel77 napisał(a):Lol. Jest, ale ma za słaby sprzęt, więc nie zobaczy skutków optymalizacji.

nie ma sensu, bo skutki optymalizacji widzi się właśnie na słabych komputerach, a mniemam, że taki posiadasz.
Nathaniel77 napisał(a):Jeśli pytasz, czy jestem zadowolony z konfiguracji swojego sprzętu, odpowiadam ci - nie mam warunków, by go przetestować.

No i znowu. Albo jesteś zadowolony z konfiguracji sprzętu albo nie. Przecież grasz na nim, to jak nie masz warunków do jego testowania? To zdanie się nie trzyma kupy.

Poza tym zauważ, że działa doskonale na oświetleniu statycznym. Nie ma problemów z płynnością. Zważywszy na apetyt silnika na pamięć (efekt powiększonych map na starym silniku) trzeba się liczyć, że komputer kilkuletni będzie miał kłopoty. Sam Cromm zaleca 4-6GB RAM do poprawnego działania.

Nathaniel77 napisał(a):Młody, prześpij się z faktem, że nie potrafisz odpalić sobie mapy bez slajdów, a potem ją sobie, np. zoptymalizuj.

Młody

:E
Poza tym, U3 raczej udowadnia ci ciągle, że odpala mapę bez slajdów, a poza tym optymalizacja polega na odpaleniu mapy bez slajdów, chyba, że czegoś nie rozumiem?
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 07:27
Kozaki: 224

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 25 Maj 2014, 12:27

Darth, nie ma sensu próba wytłumaczenia tego, bo Nathaniel najwyraźniej wcale nie próbuje zrozumieć... trudno :P
Natomiast tych, którzy mają nieco czasu na poczekanie na patche, informuję:
W patchu 1.3002 będzie widoczna pewna poprawa. Kilka FPS, widoczne zwłaszcza na starszych sprzętach, ale i również będzie ogólnie nieco płynniej. Na r3 promienie słońca nie będą już zamulać.
To jednak dopiero początek długiej drogi. Na następny patch mam zaplanowane dwie duże zmiany, które powinny dość znacząco pomóc.
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive LECH.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Plaargath w 25 Maj 2014, 12:54

@utak3r
Good shit! A czy w jakiejkolwiek skali czasu przewidujesz zmiany w silniku w zakresie dodania możliwości bindowania klawiszy, albo takich jak tu?
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 25 Maj 2014, 13:37

Nie odpowiem Ci definitywnie "nie", ale... nie bardzo widzę implementacji nowych feature'ów. Nie po publikacji.
A tak generalnie, to nie wiem jeszcze, co przyniesie przyszłość... różne opcje są możliwe.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 25 Maj 2014, 14:23

A skończcie już ku*wa bo dupa boli :suchar:

Pamiętam jak lałem i psioczyłem na NS ale to było trafione. Mod był dobijany głupotami i badziewiami i mimo że się podobał to jednak był niszczony przez nowotwora zwanego dalej "przebajerowaniem". Tutaj mamy do czynienia z modem który porządnie wymaga bo silnik sam w sobie musi sobie poradzić z wieloma niezbędnymi skryptami i grafiką bo jak każdy nawet idiota wie każde drzewko składa się z jakichś wielokątów a potem z tekstur które je "oklejają".

Po co psioczyć na granaty że źle nimi rzucają? Myśli ktoś że lepiej wyciąć ten skrypt? Że niby ten zabieg pomoże upłynnić grę? NIE! Nie pomoże. Musieli by powycinać pewnie połowę jak nie więcej contentu żeby optymalizacja zrównała się do poziomu CoP.

CoP działa na starym lecz ulepszonym silniku (jeśli nie okrojonym). Jest mało szczegółowy ale weźmy teraz MISERY... Mod dodaje parę drzewek, lepsze teksturki i co? I płynność gwałtownie leci na łeb na szyję. O tym pewnie szanowny kolego nie wiesz... Szkoda.

Na zakończenie moich wypocin... Nikt z tego kasy nie ciągnie. Dostają jedynie dobrowolne datki. Płacz sobie dalej że ci długo wczytuje ale prawda jest taka że mamy erę nowszych kompów. Nie wydałem na komputer 5 tysi* i też nie kupiłem go z górnej półki więc nie pier*ol za przeproszeniem że gra ma zbyt kosmiczne wymagania i że należy się jej optymalizacja. Masz szrot nie sprzęt więc wybacz. Albo przyjmiesz teraz te uwagi z godnością albo skończ rozgrywkę i wróć kiedy się zaopatrzysz w lepszy model.

Zatem kończ waść, wstydu sobie oszczędź...

* Mój komputer to średniej jakości LAPTOP kupiony rok temu z przegrzewającymi się od syfu flakami. Gra chodzi mi płynnie na statyku i średnio klatkuje na dynamiku. Nie wiem co to masz za PC skoro tak ci strasznie mod muli. Od początku mówili że będzie wymagało dużo więc nie wiem po co ta dyskusja. To jakby przyczepić się EA albo inne studia że nowe gry nie chcą płynnie chodzić na 3 letnim komputerze... Odpowiedź od nich była by prosta. Kup se waść nowy bo czary w prawdziwym życiu nie zadziałają.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive utak3r.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Pepec9124 w 25 Maj 2014, 15:30

utak3r napisał(a):Darth, nie ma sensu próba wytłumaczenia tego, bo Nathaniel najwyraźniej wcale nie próbuje zrozumieć... trudno :P
Natomiast tych, którzy mają nieco czasu na poczekanie na patche, informuję:
W patchu 1.3002 będzie widoczna pewna poprawa. Kilka FPS, widoczne zwłaszcza na starszych sprzętach, ale i również będzie ogólnie nieco płynniej. Na r3 promienie słońca nie będą już zamulać.
To jednak dopiero początek długiej drogi. Na następny patch mam zaplanowane dwie duże zmiany, które powinny dość znacząco pomóc.


Zabrzmiało tak cudownie, że aż się zarejestrowałem żeby podziękować. Może nawet podrzucę troszkę hajsu po wypłacie :P


djcycu napisał(a):A skończcie już ku*wa bo dupa boli :suchar:

Po co psioczyć na granaty że źle nimi rzucają? Myśli ktoś że lepiej wyciąć ten skrypt? Że niby ten zabieg pomoże upłynnić grę? NIE! Nie pomoże. Musieli by powycinać pewnie połowę jak nie więcej contentu żeby optymalizacja zrównała się do poziomu CoP.


Ale oni sobie często pod nogi rzucają granaty ;)
i3 2100 8GB RAM GTX 550 Ti W 8.1
Pepec9124
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 25 Maj 2014, 15:20
Ostatnio był: 27 Kwi 2015, 19:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez mkdante381 w 25 Maj 2014, 16:59

Pepec9124 napisał(a):Ale oni sobie często pod nogi rzucają granaty ;)

Rzucają pod siebie, bo wolą się zabić samemu niż zginąć z ręki Naznaczonego :E
A propo gry, to promienie słońca aż tak nie zamulają jak trawsko ustawione na max. Trawe biore na połowe by tak nie ścinało i reszcie też to radzę. Mapa cieni też tu jest inna i wiele wiele innych rzeczy, więc nie porównujcie do innych stalkerów. LA jest raczej jeszcze w stadium beta(złośliwi powiedzą Alpha) bo tyle bugów że głowa boli. Czekajmy na patcha i cieszmy się że dali za darmo LA :realcaleb:
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Nathaniel77 w 25 Maj 2014, 17:30

Darth ReX napisał(a):Widzę, że dyskusja jest sroga. Dobra, jedziemy z tym koksem.
Nathaniel77 napisał(a):Darth ReX, jeśli pytasz, czy dam się namówić na kupno nowego sprzętu, moja odpowiedź brzmi - nie.

Nie pytałem o to i wcale nie miałem tego na myśli, ale sam sobie dorabiasz ideologię. Sam laptopa z podpisu mam 2 lata, ale sprzęt jest ogólnie bodaj trzyletni. Wiemy obaj, że w epoce komputerów to cała wieczność. Ale dalej się nieźle trzyma.
Nathaniel77 napisał(a):Jeśli pytasz, czy mam czas na czekanie na dziesiątki nowych patchów do LA, odpowiadam ci - Nie, nie mam.

Nikt ci też nie każe grać do czasu połatania produkcji. :P
Nathaniel77 napisał(a):Jeśli pytasz, czy optymalizacja tego silnika była źle przeprowadzona, odpowiadam ci - tak, była

I tu się zastanawiam poważnie nad tym co rozumiesz pod pojęciem "optymalizacji". Optymalizacja może być przeprowadzona lub nie, bo optymalizacją jest dostosowanie kodu by działał jak najszybciej. Takie kroki albo są podjęte, albo nie. Nie mogą zostać podjęte źle. To zdanie i to:
Nathaniel77 napisał(a):Lol. Jest, ale ma za słaby sprzęt, więc nie zobaczy skutków optymalizacji.

nie ma sensu, bo skutki optymalizacji widzi się właśnie na słabych komputerach, a mniemam, że taki posiadasz.
Nathaniel77 napisał(a):Jeśli pytasz, czy jestem zadowolony z konfiguracji swojego sprzętu, odpowiadam ci - nie mam warunków, by go przetestować.

No i znowu. Albo jesteś zadowolony z konfiguracji sprzętu albo nie. Przecież grasz na nim, to jak nie masz warunków do jego testowania? To zdanie się nie trzyma kupy.

Poza tym zauważ, że działa doskonale na oświetleniu statycznym. Nie ma problemów z płynnością. Zważywszy na apetyt silnika na pamięć (efekt powiększonych map na starym silniku) trzeba się liczyć, że komputer kilkuletni będzie miał kłopoty. Sam Cromm zaleca 4-6GB RAM do poprawnego działania.

Nathaniel77 napisał(a):Młody, prześpij się z faktem, że nie potrafisz odpalić sobie mapy bez slajdów, a potem ją sobie, np. zoptymalizuj.

Młody

:E
Poza tym, U3 raczej udowadnia ci ciągle, że odpala mapę bez slajdów, a poza tym optymalizacja polega na odpaleniu mapy bez slajdów, chyba, że czegoś nie rozumiem?


Kolego, o czym ty mi pier*lisz i po co w ogóle zacząłeś? Zwróć uwagę, że ja zacytowałem całą Twoją wypowiedź, mimo, że nie było tam nic ciekawego.
Jeśli piszę, że LA na minimalnych ładuje mi się wolniej niż CoP na pełnych detalach i full dynamiku, to znaczy, że nie mam warunków by przetestować wydajność LA na swoim sprzęcie. Czy to jest jasne? Mam ci odpowiedzieć jeszcze na jakieś pytanie, czy już wszystko jest zrozumiałe? Np. jak bardzo kocham LA i które potwory, są, według mnie, najfajniejsze?

I drugie, równie ważne pytanie - Czy Utak3r musiałby przepisać cały, nieelegancko kodowany silnik na nowo, czy jednak będzie go optymalizował?
Ostatnio edytowany przez Nathaniel77, 25 Maj 2014, 23:12, edytowano w sumie 1 raz

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości