[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez assire w 23 Maj 2014, 15:55

Nathaniel77 napisał(a):Serio, jeśli ładowanie czystego COP-a (który też ma sporo rzeczy na mapach) zajmuje mi 20 sekund, a ładowanie lekko modowanej mapy - 2 minuty, to znaczy, że ktoś robi coś źle. Z dobrej optymalizacji Zewu Prypeci znam tylko jeden tytuł - S.T.A.L.K.E.R. G.L.A.D.I.A.T.O.R.


Zapewne grasz na r3, prawda? na r3 mapy ładują się długo, handluj z tym. Chcesz szybkie ładowanie, przełącz się na dx9.

FENIXS napisał(a):Czy ta gra więcej błędów już nie może mieć :?: Wcale się nie dziwie że nie chcieli jej im wydać jako pełnoprawną grę .Bo jak bym miał wydać takiego bubla i utopić kasę też bym tak zrobił jak właściciel marki .Mieli 6 lat ponoć na dopracowanie wszystkiego a tu błąd pogania za błędem - w samym kordonie naliczyłem 55 błędów potem już mi się nie chciało liczyć - związanych z poruszaniem się postaci , zachowaniem się ich + błędy związane z broniom i jej użyciem bo np : w kordonie jest do zdobycia swd już na samym początku gry , ale spróbujcie w cokolwiek trafić nią przy celowaniu , lata tak ze trafienie w cokolwiek to fart jak w lotto wygranej :D chyba główny bohater sobie popił troszeczkę tego kozaka przed strzelaniem myślę se .Nie mówię już o błędach związanych z grafikom ,bo jak można nazwać to że gra mi chodzi płynnie do przejścia do baru a po przekroczeniu bramy zwalnia grafika tak że masakra nie da się grać a w najlepszym razie wylot co chwile do pulpitu .Dziwie się bo lapek ma i3 ,dobrą grafikę i 4 gb ramu .Dlatego odpuszczam se granie w LA już wole AA2 przynajmniej wiem że wszystko śmiga ok tam .


55 błędów naliczyłeś? Ciekawe. Ja może z 5-10. No ale jak liczysz błędy związane z broniom i grafikom to może jakieś by się znalazły. U mnie nie było żadnych błędów związanych z bronią i grafiką.
Także odpuść granie se i śmigaj ok tam ale tu nie
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Darth ReX w 23 Maj 2014, 16:00

utak3r napisał(a):Używam podstawki Zalmana z dużym, wolnoobrotowym wiatrakiem. Pozwala ona na bezstresowe podkręcenie karty.

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/29549/zalman_zm ... a-660.jpeg
Taką właśnie posiadam, obniża temperatury ale lato się zbliża, podstawka to będzie za mało :D

I nie wiem już o co chodzi w tej dyskusji. Laptopy są jakie są, jedne wydajnościowo cieniutkie jak włos, inne to kolosy pokroju Alienware'a, ale sporo tych pośrodku pociągnie niejedną gierkę na niezłych detalach. A optymalizacja LA to co innego, bo nie tylko ja narzekam, desktopowcy też. Nie spodziewam się cudów, pytam się, czy jest możliwa solildna poprawa. Pytanie było głównie do utak3ra, który zna możliwości X-raya lepiej, niż ktokolwiek, kto się wypowiadał w tym temacie.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 07:27
Kozaki: 224

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Poldzer w 23 Maj 2014, 16:08

Witam!!
A jest w planach mod na autosave po wzięciu misji lub co jakiś czas??
Czasami wkręcam się w akcję, pach przegrałem trudno. Idę do menu wczytania save-a a tu masz save z przed godziny. Nosz k%&$% mać. To jak?? A może już jest?? Jeśli tak, to proszę i link. Dzięki!!

Za ten post Poldzer otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia,
Negative ZiomB.
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1015
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 14 Lip 2024, 16:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez FENIXS w 23 Maj 2014, 17:46

Opinia była moją oceną , ale już widzę ze zwolennicy moda naklepali mi negatywów i nie chcą przyjąć do wiadomości mego zdania - a ponoć na tym forum jest wolność słowa i oceny ,która jest reakcja moją na moda LA.

Jak można się ustosunkować do takich błędów jak np :

oto kilka perełek

Stoję na dachu garażu do garażu wpada dzik do środka i mnie atakuje przez dach i ginę - dzik był na dole a ja na dachu ponad nim z dobre parę metrów :D

Beczka która nie eksploduje po wywaleniu w nią kilkunastu kul ale kiedy zbliżasz się do niej po dłuższej chwili następuje samo eksplozja i cie zabija

Oficer rosyjski który się klinuje w ścianie , podłodze i szafie nawet granat go nie rusza i żeby było śmieszniej celnie prowadzi ogień do ciebie przez ścianę budynku

Zombi który wpada w anomalie ta go wyrzuca w górę i spada na ziemie jakby nic i idzie dalej potem wpada w kolejna anomalie i jakby nic dumnie dalej kroczy nic sobie nie robiąc z obrażeń jakich doznał - pewnie miał apteczki :)

Przeciwnicy którzy pojawiają się znikąd za twymi plecami i cie zabijają lub potwory

Drabinki na które nie da się wejść mimo że przeciwnicy po nich śmigają w górę i dół bez problemu

Wojak dostał i upadł , broń mu wypadła po chwili wstał i latał po posterunku jak oszalały bez giwery - podbiegam i dostaje od niego kulkę mimo że nic nie miał w grabie żadnej broni - pewnie jego broń była wykonana w technologii stealth niewidoczna dla przeciwnika :D

A najlepszym motywem wedle mnie jest śruba którą da się zabić ludzi z bliska rzucając w nich niekoniecznie w głowę

A błędy związane z broniami to masakra np : granaty niewypały ,broń z której byś nawet nikogo nie trafi a co dopiero o zabiciu mowa nawet gdyby stał w średniej odległości od ciebie przeciwnik

Znikające przedmioty i bronie z własnego ekwipunku ,a już nie mówię o opcji modyfikacji broni która jest skopana dokładnie na maksa i jedyną rada jest wywalenie wszystkich przedmiotów które można ulepszyć oprucz tego jednego do modyfikacji z menu ekwipunku i to niema pewności czy załapie

Po trafieni przeciwnika i zabiciu go jego broń znika lub zapada się pod ziemie dosłownie ze pojawia się napis że można coś podnieść ale nic się nie dzieje bo przecież broni nie widać

Drzwi do np garażów lub składzików do których nie da się dostać mimo że w nich są widoczne przedmioty do podniesienia i przez drzwi lub okna pojawia się opcja wykonania działania na przedmiocie np apteczki lub ammo

Takich błędów jest pełno a kto ma na nie wyczulone oko widzi te niedoróbki i błędy
Awatar użytkownika
FENIXS
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 10 Kwi 2014, 18:12
Ostatnio był: 27 Lis 2014, 22:46
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Kudkudak w 23 Maj 2014, 18:09

utak3r napisał(a):Ja w Twoim poście też zgubiłem się podczas liczenia błędów (nawet we własnym nicku masz błąd :facepalm: )


Rozumiem, że nie tryskacie radością czytając te doprowadzające do nerwowej zapaści komentarze, ale Panowie - trochę wyrozumiałości. Akurat nazwa użytkownika jest nazwą własną, więc nie możesz powiedzieć że gość ma błąd w nicku :E Równie dobrze ja mogę zasugerować, że Twój nick zawiera błąd, bo 3 zastępuje "e".

@up

A najlepszym motywem wedle mnie jest śruba którą da się zabić ludzi z bliska rzucając w nich niekoniecznie w głowę


Ty ku*wo czytasz opis? :TM: To zamierzony efekt, o którym u3 pisał trochę wcześniej. Jak myślisz, czy w grze używasz małych śrubek do jakichś szafeczek w kuchni czy porządnych mutr, które są co najmniej sporej wielkości? No właśnie. Gdybyś dostał 6-7 centymetrową mutrą między oczy, nie byłoby Ci wesoło, a gdybyś dostał takich, powiedzmy dziesięć, byłoby Ci jeszcze mniej beztrosko i radośnie :(
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kałach, Pangia,
Negative FENIXS, Fenishi.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez assire w 23 Maj 2014, 18:35

Beczka która nie eksploduje po wywaleniu w nią kilkunastu kul ale kiedy zbliżasz się do niej po dłuższej chwili następuje samo eksplozja i cie zabija


Bo beczki w stalkerze wybuchają dopiero po dłuższej chwili

Zombi który wpada w anomalie ta go wyrzuca w górę i spada na ziemie jakby nic i idzie dalej potem wpada w kolejna anomalie i jakby nic dumnie dalej kroczy nic sobie nie robiąc z obrażeń jakich doznał - pewnie miał apteczki :)


Nie miał, zombiaki to twarde skurczybyki i trzeba sporo się z nimi nastrzelać.

Przeciwnicy którzy pojawiają się znikąd za twymi plecami i cie zabijają lub potwory


Khem, pod minimapą masz liczbę kolesi w najbliższej okolicy. Jak Ci się coś pojawiło za plecami to znaczy że pipa jesteś i gościa nie widziałeś.

Drabinki na które nie da się wejść mimo że przeciwnicy po nich śmigają w górę i dół bez problemu


Nie widziałem żeby JAKIKOLWIEK npc w tej grze popylał po drabinie. A grałem sporo.

A najlepszym motywem wedle mnie jest śruba którą da się zabić ludzi z bliska rzucając w nich niekoniecznie w głowę


Chodź, rzucę Ci 0,5kg śrubą prosto w twarz z zamachu.

A błędy związane z broniami to masakra np : granaty niewypały ,broń z której byś nawet nikogo nie trafi a co dopiero o zabiciu mowa nawet gdyby stał w średniej odległości od ciebie przeciwnik


Granaty nie wybuchają efektownym grzybem atomowym. A broń w każdym stalkerze jest niecelna.

Znikające przedmioty i bronie z własnego ekwipunku ,a już nie mówię o opcji modyfikacji broni która jest skopana dokładnie na maksa i jedyną rada jest wywalenie wszystkich przedmiotów które można ulepszyć oprucz tego jednego do modyfikacji z menu ekwipunku i to niema pewności czy załapie


A pacza to instalował?

Po trafieni przeciwnika i zabiciu go jego broń znika lub zapada się pod ziemie dosłownie ze pojawia się napis że można coś podnieść ale nic się nie dzieje bo przecież broni nie widać


Czy my serio gramy w tę samą grę?

Drzwi do np garażów lub składzików do których nie da się dostać mimo że w nich są widoczne przedmioty do podniesienia i przez drzwi lub okna pojawia się opcja wykonania działania na przedmiocie np apteczki lub ammo


Jeśli gdzieś są przedmioty, jakiekolwiek, to ZAWSZE da się tam wejść.


Reszta z Twojego posta to rzeczywiście bugi. Proponuję jednak zainstalować pacza, bo coś mi się zdaje że nawet nie wiesz, że takowy jest.
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 23 Maj 2014, 18:38

Mutra to nakrętka. Nie śruba. Śruba to śruba. W Pikniku na skraju drogi bohater rzucał mutrami w anomalie. W filmowym Stalkerze bohater kazał jednemu z uczestników wyprawy zakładać kawałki ni to bandaża, ni to białych wstążek na nakrętki, nie na śruby. Mutra to nakrętka.

@fenixs, nie rób spacji przed znakiem interpunkcyjnym. Mam bardzo wyczulone oko na takie błędy. :( Jak już jesteśmy przy błędach. Dałoby się zrobić tak, żeby helikopter lecący naprzód był pochylony dziobem, a nie ogonem? Wygląda to idiotycznie i nierealistycznie. I w barze natknąłem się na znany i lubiany błąd ze skrzynią znikającą w suficie. Da się kliknąć w pustą przestrzeń gdzie znajdował się kufer i ma się dostęp do swoich fantów ale ten błąd był znany już w Priboy Story. Nie da się z tym nic zrobić?

Z innej beczki. Zastanawia mnie dlaczego w Stalkerze latarka, bardzo ważny element ekwipunku, jest podpisana domyślnie pod przycisk L. Czyli po drugiej stronie klawiatury. To tak, jakbym ustawił sobie przycisk użycia pod enter na klawiaturze numerycznej. :facepalm: W każdej grze latarkę (o ile jest) mam przypisaną pod przycisk w scrollu. Według mnie jedyna słuszna opcja.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez lehoslav w 23 Maj 2014, 18:41

Kudkudak napisał(a):Jak myślisz, czy w grze używasz małych śrubek do jakichś szafeczek w kuchni czy porządnych mutr, które są co najmniej sporej wielkości? No właśnie. Gdybyś dostał 6-7 centymetrową mutrą między oczy, nie byłoby Ci wesoło, a gdybyś dostał takich, powiedzmy dziesięć, byłoby Ci jeszcze mniej beztrosko i radośnie :(


"Mutra" to nakrętka. W Stalkerze rzucamy śrubami.
W Pikniku na skraju drogi bohaterowie korzystają co prawda z nakrętek ;)
Dozymetry: Gamma-Scout Rechargeable, Berthold LB 133-1, SV500, FH40T, KSMG1/1M, Терра МКС-05, Graetz X50ZS, RSA 64D, DL-Messer 6150, DP66M, ДП-5В, RAM-60A, RAM-63 (miernik scyntylacyjny α, β, γ), RWA 72 M, Graetz EDW150, KOS-1, FAG FH41, EKO-D, Radiagem 2, Rados RDS-110, Thermo SVG 2, PDMR82, an/udr-13, Стора-ТУ, PM1603A, PM1621A
W Zonie: 5 razy (16 dni)
Awatar użytkownika
lehoslav
Tropiciel

Posty: 360
Dołączenie: 03 Lut 2014, 12:34
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 15:34
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 84

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Kudkudak w 23 Maj 2014, 19:44

Może i nakrętka, jak powiedziałby jeden z naszych forumowych filozofów, jeden ch*j :TM:

Niedoczytałem, że gość rzucał śrubami niekoniecznie w głowę. Cóż, w takim przypadku sytuacja jest rzeczywiście dziwna :D Ale inaczej pewnie nie dało się tego zrobić, wprowadzając efekt otrzymywania ran ze strony śrubek. Osobiście myślę, że byłoby najlepiej nie wprowadzać tego do gry, bo potem ludzie pluli by nieustannie na podobne sytuacje.. bo są jednak co najmniej dziwnie :E
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Fenishi w 23 Maj 2014, 20:02

Za to ja mam - być może dziwne - pytanie odnośnie noktowizora. Dlaczego jego użycie powoduje u mnie jedynie zmianę koloru ekranu na zielony, podczas gdy tak czy siak otoczenie pozostaje w takim samym mroku? Być może już gdzieś było, może nie doczytałem.
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"

Za ten post Fenishi otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive paintball_0.
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 23 Maj 2014, 20:25

poldzer napisał(a):A jest w planach mod na autosave po wzięciu misji lub co jakiś czas??

Jest w planach.

Darth ReX napisał(a):Taką właśnie posiadam, obniża temperatury ale lato się zbliża, podstawka to będzie za mało :D

Ja mam takową:
podstaweczka:

Image



Darth ReX napisał(a):I nie wiem już o co chodzi w tej dyskusji.

Ja również się gubię ;)

Panowie (i Panie):
Pierwsze primo, pisałem już wielokrotnie - nad optymalizacją dopiero zaczynam pracować, z nadchodzącym patchem będą dopiero pierwsze jej przebłyski. Na razie na głowie są ważniejsze sprawy od optymalizacji. Po drugim patchu dopiero zacznę więcej czasu poświęcać temu właśnie zajęciu.

Drugie primo, posty w stylu tego od "FENIXSa" nie wniosą nigdy nic dobrego do całokształtu. Dlaczego? Po pierwsze, nie mają takiego zamiaru. Był tu już posty rzeczowo wymieniające i opisujące problemy i błędy. I z takich postów się cieszę, bo usprawniają naszą pracę i przyspieszają naprawę wskazanych błędów. Natomiast zwykłe biadolenie z pretensjami - na dodatek podczas narzekania na błędy same posiadają mnóstwo błędów - i to jeszcze prawdopodobnie bez patcha, bo o takich błędach to tu jeszcze nikt nie słyszał... to do niczego nie prowadzi. Od żalenia się jest wątek w dziale offtopic. A kolega "FENIXS" najwyraźniej nie ma wcale ochoty na współpracę, więc i ja nie muszę jej mieć.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 23 Maj 2014, 20:32

Noktowizor. Właśnie. Dlaczego efekt działania podstawowego noktowizora jest taki nędzny? Podstawowy noktowizor z oryginalnego Cienia był fantastyczny, ekran się rozjeżdżał, cały czas coś dźwięczało w uchu, mrowienie wyglądało o niebo lepiej. No i rozjaśniał nieco lepiej niż obecny. Teraz to naprawdę wygląda tak, jakby został po prostu nałożony zielony filtr na cały ekran. Zero użyteczności.

Nie wiem jaka jest widoczność w prawdziwych wojskowych noktowizorach ale założę się że są czymś więcej niż zielonym szkiełkiem włożonym w oprawkę. ;)
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości