Nathaniel77 napisał(a):Serio, jeśli ładowanie czystego COP-a (który też ma sporo rzeczy na mapach) zajmuje mi 20 sekund, a ładowanie lekko modowanej mapy - 2 minuty, to znaczy, że ktoś robi coś źle. Z dobrej optymalizacji Zewu Prypeci znam tylko jeden tytuł - S.T.A.L.K.E.R. G.L.A.D.I.A.T.O.R.
FENIXS napisał(a):Czy ta gra więcej błędów już nie może mieć Wcale się nie dziwie że nie chcieli jej im wydać jako pełnoprawną grę .Bo jak bym miał wydać takiego bubla i utopić kasę też bym tak zrobił jak właściciel marki .Mieli 6 lat ponoć na dopracowanie wszystkiego a tu błąd pogania za błędem - w samym kordonie naliczyłem 55 błędów potem już mi się nie chciało liczyć - związanych z poruszaniem się postaci , zachowaniem się ich + błędy związane z broniom i jej użyciem bo np : w kordonie jest do zdobycia swd już na samym początku gry , ale spróbujcie w cokolwiek trafić nią przy celowaniu , lata tak ze trafienie w cokolwiek to fart jak w lotto wygranej chyba główny bohater sobie popił troszeczkę tego kozaka przed strzelaniem myślę se .Nie mówię już o błędach związanych z grafikom ,bo jak można nazwać to że gra mi chodzi płynnie do przejścia do baru a po przekroczeniu bramy zwalnia grafika tak że masakra nie da się grać a w najlepszym razie wylot co chwile do pulpitu .Dziwie się bo lapek ma i3 ,dobrą grafikę i 4 gb ramu .Dlatego odpuszczam se granie w LA już wole AA2 przynajmniej wiem że wszystko śmiga ok tam .
utak3r napisał(a):Używam podstawki Zalmana z dużym, wolnoobrotowym wiatrakiem. Pozwala ona na bezstresowe podkręcenie karty.
utak3r napisał(a):Ja w Twoim poście też zgubiłem się podczas liczenia błędów (nawet we własnym nicku masz błąd )
A najlepszym motywem wedle mnie jest śruba którą da się zabić ludzi z bliska rzucając w nich niekoniecznie w głowę
Beczka która nie eksploduje po wywaleniu w nią kilkunastu kul ale kiedy zbliżasz się do niej po dłuższej chwili następuje samo eksplozja i cie zabija
Zombi który wpada w anomalie ta go wyrzuca w górę i spada na ziemie jakby nic i idzie dalej potem wpada w kolejna anomalie i jakby nic dumnie dalej kroczy nic sobie nie robiąc z obrażeń jakich doznał - pewnie miał apteczki
Przeciwnicy którzy pojawiają się znikąd za twymi plecami i cie zabijają lub potwory
Drabinki na które nie da się wejść mimo że przeciwnicy po nich śmigają w górę i dół bez problemu
A najlepszym motywem wedle mnie jest śruba którą da się zabić ludzi z bliska rzucając w nich niekoniecznie w głowę
A błędy związane z broniami to masakra np : granaty niewypały ,broń z której byś nawet nikogo nie trafi a co dopiero o zabiciu mowa nawet gdyby stał w średniej odległości od ciebie przeciwnik
Znikające przedmioty i bronie z własnego ekwipunku ,a już nie mówię o opcji modyfikacji broni która jest skopana dokładnie na maksa i jedyną rada jest wywalenie wszystkich przedmiotów które można ulepszyć oprucz tego jednego do modyfikacji z menu ekwipunku i to niema pewności czy załapie
Po trafieni przeciwnika i zabiciu go jego broń znika lub zapada się pod ziemie dosłownie ze pojawia się napis że można coś podnieść ale nic się nie dzieje bo przecież broni nie widać
Drzwi do np garażów lub składzików do których nie da się dostać mimo że w nich są widoczne przedmioty do podniesienia i przez drzwi lub okna pojawia się opcja wykonania działania na przedmiocie np apteczki lub ammo
Kudkudak napisał(a):Jak myślisz, czy w grze używasz małych śrubek do jakichś szafeczek w kuchni czy porządnych mutr, które są co najmniej sporej wielkości? No właśnie. Gdybyś dostał 6-7 centymetrową mutrą między oczy, nie byłoby Ci wesoło, a gdybyś dostał takich, powiedzmy dziesięć, byłoby Ci jeszcze mniej beztrosko i radośnie
poldzer napisał(a):A jest w planach mod na autosave po wzięciu misji lub co jakiś czas??
Darth ReX napisał(a):Taką właśnie posiadam, obniża temperatury ale lato się zbliża, podstawka to będzie za mało
Darth ReX napisał(a):I nie wiem już o co chodzi w tej dyskusji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości