Pojawiła się 2ga część notki jednego z Twórców LA - Sky Loadera.
http://www.moddb.com/members/skyloader/ ... ver-blog-2Powyżej oryginał, a ja pokrótce w tym poście napiszę najważniejsze info.
Ciągle zmieniają drzewa na mapach, jednak jest to już na ukończeniu - została im ostatnia mapa. Potem biorą się za rekompilowanie map w HQ. Od lutego wynikło im w cholerę błedów, w skryptach, w renderingu, znikały im obiekty itp.
Częściowo poradzili sobie z nimi sporym nakładem pracy - słowem są zadowoleni ze zredukowania ilości błędów do minimum.
W międzyczasie kilku programistów zajmowało się wypełnieniem powiększonego przecież świata, żeby nie był on pusty.
Jest tego dosyć sporo, świat zaczął żyć.
Blogger opisuje że sam aktualnie odpowiedzialny jest za pracę nad renderingiem (wspieranie DX10 i innych pierdół graficznych). Mówi że jest to niesamowicie pracochłonna i trudna praca, a efekt bardzo niepewny. Nie wie czy uda im się umieścić i zmusić do prawidłowego działania wszystkie opcje graficzne nad którymi pracują.
Jeden z Twórców zoptymalizował grę, co przyspieszyło jej działanie o ok. 20%.
Zaimplementowano dźwięki w Stereo ('stary' STALKER hulał w MONO) - a ćwiczono to na... Metallice
Z tego co jeszcze zrozumiałem to będzie widoczne nasze ciało w widoku FPP, co podobno sprawia wrażenie jakbyśmy sami byli w grze
Jeżeli zmienimy kombinezon, będzie to widoczne.
Cień rzucany przez gracza ma zaimplementowane Dynamiczne Oświetlenie. Jednakże pewne ograniczenia sprawiają że NA RAZIE nie można mieć tych dwóch rzeczy na raz, czyli: albo fajniejsze FPP albo lepsze cieniowanie postaci.
Blogger pracuje nad animacjami dla różnych broni: bieganie, chowanie, przeładunek itp.
W trakcie gry można przełączać się pomiędzy HUDem (klasycznym i nowym) oraz językami (nie trzeba robić już tego z poziomu plików). Tworzeniem tego cudeńka zajął się niejaki Cromm Cruac...hmmm znajomo brzmi
Podgląd:
Na koniec kilka śmiesznych bugów, których nie da się poprawić
i znajdą się one w wersji finalnej....
Owe błędy:
Normalnie padłem
Na koniec: standardowo, nic nie napisano o przybliżonej dacie premiery. Nic nie napisano o procencie ukończenia prac nad grą. Nie ma mowy nic o tym czy zobaczymy jakiś gameplay, czy inne próbki. Blogger pisze, że jest tak zajęty że nie wie nawet kiedy pojawi się jego kolejna notka.
Jednak i tak dostaliśmy trochę informacji, zawsze to coś
PS. Gdybym coś przeinaczył w trakcie tłumaczenia, wybaczcie. Uważam swój angielski za niezły, lecz nie rewelacyjny