[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Gertgar w 27 Kwi 2013, 18:45

Eeeeee, kolego przepytaj uważnie posty wyżej, LA nie będzie na silniku od CoP'a (parę postów wyżej pytałem czemu na nim nie będzie)

@ Cromm Cruac, wielkie dzięki za cierpliwe wytłumaczenie, screen wygląda bardzo ładnie, także moje gratulacje! :wódka: Moje pytanie o silnik CoP'a było podyktowane ciekawością dotyczącą modyfikacji broni takich jak w CoP'ie, ale podejrzewam że nie jest to kwestia sinika, w każdym razie (być może padło już to pytanie - jeśli tak to soz) czy w LA będą modyfikacje broni znane z Zewu?
'Poza tym uważam, że Kartagina powinna być zburzona, a S.T.A.L.K.E.R. 2 wydany!'
Awatar użytkownika
Gertgar
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 31 Mar 2013, 20:36
Ostatnio był: 30 Gru 2021, 23:19
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez StalkerCiastek w 27 Kwi 2013, 19:27

No i po uj te wypasione drzewa, mokre powierzchnie, DX10 i inne bajery. Ta "ewolucja" zgubi LA, bo dzisiaj modele drzew są przestarzałe a w międzyczasie, gdy będziecie je poprawiać coś innego się estarzeje.
Jak pisał Cromm to miał być "old forgotten Stalker" i lepiej żeby tak zostało. Gralibyśmy wtedy w moda już od dawna. A tak to czekamy i w sumie nie wiadomo co po tych wszystkich zabiegach z tego wyjdzie.
Sytuacja identyczna jak w przypadku Cienia: super pomysł, ciągłe zmiany/tuning silnika, coraz to nowe pomysły i bajery, potem "wielka polityka" czyli miesza się wydawca i po 10 latach wychodzi lipa.
LOL

Za ten post StalkerCiastek otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia, evo68.
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Ostatnio był: 26 Cze 2014, 17:46
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 27 Kwi 2013, 19:29

Image

Toć to wszystko jest niemal na ukończeniu, a pozostaje łatanie dziur w fabule.

Gralibyśmy wtedy w moda już od dawna.


Oj chyba jednak nie. :E
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kpuc w 27 Kwi 2013, 19:58

StalkerCiastek napisał(a):No i po uj te wypasione drzewa, mokre powierzchnie, DX10 i inne bajery.


+1 Mogło by to być ewentualnie wydane jako patch graficzny.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Pangia w 27 Kwi 2013, 20:09

Ciastek ma rację. Teraz to już nie jest "Lost Alpha", ale "Lost, but Too Old, so Renewed and Not So Old Now Alpha"
Dobrze by było zmienić nazwę (ale na jakąś krótszą niż zaproponowana przeze mnie), ale trzeba byłoby wtedy też przyznać rację tym wszystkim sceptykom mówiącym od początku "LA nie będzie". W sumie i tak mają rację, bo nie ma to wiele wspólnego nie tyle z tym, czym był kiedyś Stalker, ale z pierwszymi założeniami moda. No ale jak GSC zaproponowało sypnięcie forsą i wydanie tego jako ostatniego Stalkera, to teraz trzeba zrobić takie nie-wiadomo-co, byle się plebsowi spodobało :caleb:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kudkudak w 27 Kwi 2013, 20:37

Nie rozumiem. Przecież Lost Alpha obejmuje gameplay, czyli wycięte mapy, nowa fabuła itd. a to że chcą zmienić grafikę to ich problem. To źle że chcą polepszyć tą grę graficznie? Chcą coś wnieść do tematu.
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kałach.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kpuc w 27 Kwi 2013, 21:17

To źle że chcą polepszyć tą grę graficznie?

Tak bo jest spore parcie na ten MOD, fani nie chcą słyszeć o kolejnych komplikacjach tylko o dacie premiery MOD'a. W dodatku chodzi o ten klimacik z bet a nie o kolejna cześć crysisa.
Image

Za ten post Kpuc otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 27 Kwi 2013, 23:24

Przepraszam bardzo, ale...jakie komplikacje i opóźnienia z powodu ulepszeń graficznych? :)

Ulepszanie graficzne jest na etapie ponad 90% i tak naprawdę większa(jak nie cała) część roboty w tej kwestii leży w rękach Cromma. Jego działka to dostosowanie oświetlenia do obecnych shaderów(czyli edycja kilku wartości w plikach pogodowych od światła ambient, sun color oraz hemi i dobranie odpowiednich tekstur sky/#small odpowiedzialnych za oświetlenie hemi- zajmuje to na upartego około dnia-trzech) oraz podmiany starych vanilliowych drzewek na nowe, które macie zamieszczone wyżej. To zajmie nieco dłużej, bo nawet kilka tygodni, ale w tym czasie reszta zajmuje się łataniem dziur w fabule i dostosowywaniem całości do zadowalającego poziomu. TO może sprawić komplikacje, a nie jakaś bzdura jaką jest ulepszanie oprawy graficznej. Zresztą, cała reszta jak chodzi o stronę graficzną jest gotowa.

W dodatku chodzi o ten klimacik z bet a nie o kolejna cześć crysisa.

Klimacik to będzie, ale taki jaki odczułem (i inne nadwrażliwe dziwadła widzące głębie Strefy w samotnym pająku spuszczającym się z nici na jakimś obdrapanym murze oplecionym bluszczem czy innym...czymś) przy seansie Stalkera, Tarkowskiego, przy piwie, w samotności i wieczorem, gdzie wokół panowała cisza, przestrzeń, nacisk przyrody i pewien specyficzny nastrój alienacji. No ale co ja się tam znam...

a nie o kolejna cześć crysisa.


Zabrzmiało to absurdalnie. W skrócie- wszystko zostało wyjaśnione powyżej. Rozumiem Wasze obawy i wątpliwości, może nawet wrogość wobec tego projektu spowodowaną obsuwami itp., ale postarajcie się nieco zdystansować. A nuż się okaże, że to jest właśnie to na co czekaliście?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kudkudak w 27 Kwi 2013, 23:43

Tia...szukają dziury w całym. O tam kwiateczek, o tam drzew za dużo a tam ku*wa zbyt zielono, bo przecież jak reaktor je*nął to strefa wokół w promieniu 40 km musiała ulec samoistnej degradacji i stać się ponura. Mmm ja bym się cieszył na Waszym miejscu, patrzcie jaki mają postęp w grafice, potem byście tylko marudzili...
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 27 Kwi 2013, 23:48

To jest dyskusja w stylu "błędne koło". Po prostu jedni wolą to, a inni tamto i trzeba to uszanować. A jak komuś po prostu się nie podoba, to sam sobie zmieni i będzie git. :kotek:
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kudkudak w 27 Kwi 2013, 23:58

Ja się tylko zastanawiam czy będę mógł w to komfortowo grać, tak straszą z wymaganiami. Fajnie gdyby postawili jakąś diagnozę :P Wszystko ładne, ale ma swoją cenę.

Cromm Cruac napisał(a): Te z AN3 do CoPa są trochę za ciężkie i silnik może ich nie podźwignąć biorąc pod uwagę wielkość map (niektóre są o wiele większe niż te z CoP).


Ahhh i to...czyli niektóre zwykłe mapy np. Kordon będą powiększone, a inne dorównywały wielkości np. Zatonowi?
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 28 Kwi 2013, 13:04

Kordon jest większy od Zatonu a inna ma powierzchnię 3x taką jak Zaton :D
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Prohibition.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości