[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 03 Sty 2010, 23:36

Ja mam nadzieję że dzięki konstrukcji poziomów stare zadania będą ciekawsze (bo większość już się przechodzi "na pamięć"), i mam nadzieję że pojawi się więcej ciekawszych (oraz bardziej skomplikowanych) questów pobocznych.
Ogólnie to jestem lekko rozczarowany bo ileż można przechodzi to samo. Ale pomysł pozostawienia starej fabuły też nie jest najgorszy bo to ma być przywrócenie tego co nam zabrali, więc stara fabuła jest jak najbardziej na miejscu.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez monolit1935 w 04 Sty 2010, 11:26

BJ Blazkowicz napisał(a): więc stara fabuła jest jak najbardziej na miejscu.


Chyba nie masz na myśli tego, że stalkerzy przed graczem ukończą grę :?:

EDIT:
Czemu na filmiku znów zabrakło r2 ( powoli tracę nadzieje w drugi render ) :(
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 04 Sty 2010, 11:56

monolit1935 napisał(a):Czemu na filmiku znów zabrakło r2 ( powoli tracę nadzieje w drugi render ) :(


A co Cię obchodzi, na czym gra dezodor?... Będziesz grał na takim rendererze, na jakim będziesz chciał.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez monolit1935 w 04 Sty 2010, 12:14

Ale jakoś lepiej mu się gra na r1 ( który nigdy nie miał kłopotów z wyświetlaniem obrazu )
co do r2 sam wiesz jak było i jest :|
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 04 Sty 2010, 17:56

Chyba nie masz na myśli tego, że stalkerzy przed graczem ukończą grę

Nie powiedziałem że wszystkie pomysły są genialne. Niektóre były niewypałami.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez monolit1935 w 04 Sty 2010, 23:00

do utak3ra

W dobie pecetów z dx11 dziwne żeby dezo grał na dx8 poza tym jeszcze jedna kwestia , otóż w moim odczuciu termin LA zostaje przełożony z przyczyny 2 rendera
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 04 Sty 2010, 23:03

monolit1935, jesteś śmieszny, wiesz?
Nie będzie żadnej obsuwki z powodu rendera DirectX 9, poza tym po co? Wycieli coś z niego? :facepalm:
Rozwiń swoje "sam wiesz jak było i jest".

Co do komputera dezodora - uwierz, ale gra on na ostrym złomie. Może to dziwne, ale tak jest. Wystarczy popatrzeć na screeny, które zapodaje na MODDB.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5650
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 05 Lip 2024, 15:35
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1473

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez monolit1935 w 04 Sty 2010, 23:10

Screeny to nic wielkiego nie odróżnisz LA niewiem czy będzie miała jakieś skalowanie grafiki ale sądzą po screenach mogły być robione na karcie klasy GF 260 bądź GF 5200 to stary engine więc tu nie odczuje się jakiś specjalnych różnic , patrząc na gameplay nie widzę żeby się specjalnie chlastał ( dla porównania 1935 działa płynnie dopiero na kartach GF 6600 itp )
Image
Awatar użytkownika
monolit1935
Stalker

Posty: 183
Dołączenie: 01 Lip 2009, 22:49
Ostatnio był: 15 Lip 2015, 12:11
Miejscowość: generatory z 1935
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Freeman w 05 Sty 2010, 00:05

barin napisał(a):
No właśnie z fabułą mamy pewien problem...rozważamy by dodać fabułę z Cienia Czarnobyla choć znacznie zmienioną...


Z całym szacunkiem dla całej ekipy dez0wave, mam pewne zastrzeżenia co do tego pomysłu - oczywiście zawsze znajdą się zarówno przeciwnicy jak i zwolennicy takiego pomysłu - nie jestem malkontentem, jednak w świecie Stalkera potrzeba świeżości - czegoś nowego, IMO wątki fabularne powtarzane w wielu już modach znudziły się graczom - pomysł zmodyfikowania podstawowej fabuły uważam za "pójście na łatwiznę" - uważam że robiąc cokolwiek powinno się do końca realizować pierwotne założenia, bez względu na czas trwania realizacji takiego projektu. LA ma potencjał...tak jak Stalker w założeniach na samym początku - GSC poszło na łatwiznę, historia Stalkera i niezrealizowanych projektów niech będzie ostrzeżeniem w tym przypadku...
Niech to będzie LA od początku aż do końca.
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez thebesciak125 w 05 Sty 2010, 00:14

po części sie zgadzam ale jakby tak WSZYSTKO miało być i mieli by każdego fana gry zadowolić (co jest NIEREALNE) to na moda poczekalibyśmy jeszcze 2 lata albo i lepiej :P a ważyłby z 10-15 GB spakowany :D (ale to akurat nie wada :P przynajmniej dla mnie :D )
Awatar użytkownika
thebesciak125
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 31 Paź 2009, 11:44
Ostatnio był: 31 Paź 2023, 00:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 05 Sty 2010, 02:36

monolit1935 napisał(a):co do r2 sam wiesz jak było i jest :|


Hm?... znaczy, na przykład tak?

Image

Nie mam żadnych z nim problemów ani teraz, ani na poprzedniej mojej karcie. Ba, ostatnio dzięki raportom Kuballi widzę, że to DX8 ma poważne problemy z niektórymi rzeczami - co jest do przewidzenia, przy tak starym mechanizmie....
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez barin w 06 Sty 2010, 23:35

monolit1935 napisał(a):W dobie pecetów z dx11 dziwne żeby dezo grał na dx8 poza tym jeszcze jedna kwestia , otóż w moim odczuciu termin LA zostaje przełożony z przyczyny 2 rendera


Zapewniam, że termin wydania LA nie został przesunięty z powodu rendera. Jeśli chcesz grać na dx9 to po prostu ustawiasz to w opcjach, jeśli chcesz by stalker wyglądał bardziej "eyecandy" to możesz wykorzystać dostępne shadery i tekstury z innych modów. Poza tym nie każdego stać na najnowszy sprzęt czy zmianę karty graficznej/procesora/RAMu co pół roku ... swoją drogą to coraz bardziej zastanawiam się na kupnem konsoli - to przynajmniej kupuje się "raz". Aktualnie mam najgorszy sprzęt ze wszystkich w dez0wave pomimo, że mogę grać na dx9. My poprostu bardziej lubimy render dx8 (który jest właściwie mixem dx8 i dx9 zrobionym tak żeby działał na starszych kartach graficznych), chodzi głownie o przywrócenie "starego" wyglądu stalkera, gdzie kolory były badziej wyraziste, "żywe".

Freeman napisał(a):
barin napisał(a):
No właśnie z fabułą mamy pewien problem...rozważamy by dodać fabułę z Cienia Czarnobyla choć znacznie zmienioną...


Z całym szacunkiem dla całej ekipy dez0wave, mam pewne zastrzeżenia co do tego pomysłu - oczywiście zawsze znajdą się zarówno przeciwnicy jak i zwolennicy takiego pomysłu - nie jestem malkontentem, jednak w świecie Stalkera potrzeba świeżości - czegoś nowego, IMO wątki fabularne powtarzane w wielu już modach znudziły się graczom - pomysł zmodyfikowania podstawowej fabuły uważam za "pójście na łatwiznę" - uważam że robiąc cokolwiek powinno się do końca realizować pierwotne założenia, bez względu na czas trwania realizacji takiego projektu. LA ma potencjał...tak jak Stalker w założeniach na samym początku - GSC poszło na łatwiznę, historia Stalkera i niezrealizowanych projektów niech będzie ostrzeżeniem w tym przypadku...
Niech to będzie LA od początku aż do końca.


Jak najbardziej się zgadzam ale ... powiem wprost - stalker mnie nudzi, bardzo! Mam ważniejsze sprawy na głownie niż jakaś gra. Nowa fabuła to dobry pomysł, ale tylko w założeniach - czas(!) no i nie każdemu się spodoba, przerabialiśmy to już z Priboi Story ...

- - -

W imieniu Dez0wave dziękuję wszystkim tym, którzy zagłosowali na Lost Alpha w konkursie organizowanym przez moddb pt. Mod of the Year 2009. Lost Alpha zajęło (aktualnie) 38 miejsce na 10 952 modyfikacje biorące udział w konkursie. Jednocześnie LA wygrało w kategorii najbardziej oczekiwanej modyfikacji roku 2009 do gry Stalker Cień Czarnobyla.

Image
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości