Trochę te latające mutanty psują nastrój. Ale poza tym to nie ma się do czego doczepić, a nawet pochwalić trzeba za pomysł z obsługą Peceta. A labek zdaje się być znajomy - przypomnina mi X8 z CoPa, ewentualnie warlab z NS - chociaż tutaj obszar został nieco rozbudowany.
One nie są latające tylko tam jest anomalia grawitacyjna, która powoduje miejscową nieważkość Zwróć uwagę, że jak pijawkę wypchnęło poza dziurę w podłodze to na nią spadła
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Jak dla mnie, jest jak mówi Cromm - wygląda to jak jakaś anomalia "Kisiel" czy inne cudo W sumie ciekawa rzecz, że nikt do tej pory nie wpadł na to w którymś z większych modów. I w zasadzie zagospodarowanie tego kawalątka labu jaki widzieliśmy jest o niebo lepszy niż w CoP czy SoC (w wersji alpha). Przynajmniej nie wygląda jakby menele wszystko rozkradli...
Ciekawie to wszystko wygląda, miód dla oczu - hehe Tylko mam drobne pytanie... Czy mutant może wejść w tą anomalię grawitacyjną, czy po prostu ją minię? Interesuje mnie również fakt, co zrobi mutant jeśli się znajdzie w tej anomalii ? Próbuje uciec, czy lata bezwładnie?
Giz, ta anomalia z tego co pamiętam pojawiła się w DMX- miejscowa nieważkość, a bodajże nawet w Ukrytych Ścieżkach są w Prypeci na stadionie dwa niewielkie miejsca, gdzie występuje ten sam efekt.
Jednej rzeczy mi tylko brakuje jesli chodzi o zombi a mianowicie jak sie nie myle to dźwięki które z siebie wydają pochodzą z vaniliowego soc'a bo w alphie pamiętam że było to cos w rodzaju psyhodeliczny szeptów, i tu sie zastanawiam czy wrazie czego zamiana 'zombie soudtrack'ow' jest problematyczna czy może jest to tylko zamienienie kilku plików?