[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 28 Sty 2012, 11:52

Fender napisał(a):Czyli sugerujesz, że po otrzymaniu infa w ciele zabitego stalkera, kilka metrów za nami nagle spawnuje się krzyż z fantami w środku, albo po przejściu do lokacji, ktoś nagle wtachał na x piętro metalową skrzynię. Z plecakami pomysł byłby okej, jednak miejsca schowków jak te, które podałem i ich nagły spawn oraz napełnienie byłoby nieco dziwne


Od razu najgorszy scenariusz, co? Skrypt można napisać tak żeby wybierał schowki oddalone od ciebie o x metrów albo jeszcze lepiej na innej mapie. Acha, i bezsensownym pierdzieleniem w temacie nie zmienicie nastawienia deza do rozwiązania owego zagadnienia.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 28 Sty 2012, 17:24

OK to po kolei.

time_factor = 10. Czyli 1h gry = 6 min w realu. Tyle jest ustawione w obecnym buildzie. To oczywiście można bardzo łatwo zmienić.

Pogoda. Na razie skrypt działa podobnie jak w S.W.O. Co godzinę jest losowany cykl, który ma nastąpić po obecnym. Z tym, że np. czyste niebo nie przejdzie od razu w burzę ale tylko w mgłę, częściowo zachmurzone albo pozostanie czyste. Zastanawiamy się czy nie wydłużyć okresów losowania do paru godzin (czyli 1 cykl nie zmieni się przez kilka h). Tyle, że to może być zwyczajnie nudne. To jednak gra i jak przez 8h grania leje non stop to można dostać korby :)
Oczywiście nawet losując cykl co 1h można teoretycznie trafić na sytuację gdzie burza będzie występować na zmianę z deszczem prze cały czas.

Skrytki/schowki. Zasada jest taka jak w SoC. Czyli otwieramy skrzynkę, plecak etc. A nie jak w CoP gdzie znajdujemy fanty leżące pod drzewem. Na razie są puste i jak zostaną wypełnione to się jeszcze zobaczy. Prawdę mówiąc nie wiem jak to planują chłopaki zrobić. Zapytam.
swirekster napisał(a):Przydatna byłaby możliwość kupna lub znalezienia markerów do zaznaczania własnych skrytek na mapie. Bo czemu jeśli komputerowym ludkom wolno robić schowki, to czemu ja, jako całkiem materialny nie mogę? ha?

A co ty jakaś wiewiórka z alzheimerem jesteś? :E Jak schowam coś w pniaku obok obozowiska to raczej pamiętam gdzie fanty zostawiłem. Po co mi marker?
swirekster napisał(a):Edit: Czy ktoś w Dezorrowave myślał o rozwoju modyfikacji już po jej wydaniu? Chodzi mi o nowe historie opowiadane przez stalkerów, zadania poboczne, ciekawostki...
Na razie to myślimy o tym, żeby to cholerstwo skończyć. Pewnie jak już skończymy to nie będziemy mogli na to patrzeć :). Ale nie bój nic, inni się za to wezmą.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez swirekster w 28 Sty 2012, 20:47

Cromm Cruac napisał(a):OK to po kolei.


A co ty jakaś wiewiórka z alzheimerem jesteś? :E Jak schowam coś w pniaku obok obozowiska to raczej pamiętam gdzie fanty zostawiłem. Po co mi marker?


Bo przecież Lost Alpha jest OGROMNYM i PEŁNYM NIESPODZIANEK światem, bardzo dopracowanym, w którym nic nie jest takie ZWYCZAJNE jak "zwykłe zostawienie sprzętu pod drzewem", to wszystko kontroluje DOPRACOWANY w najmniejszym szczególe system.


Czyż nie? :E

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive utak3r.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 30 Sty 2012, 01:17

Co do markerów, to już dawno został opracowany skrypt na zostawianie urządzeń GPS w plecaku w schowku - powstaje wówczas na mapie marker. Czy w LA będzie coś takiego? Nie mam pojęcia.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez ponio11 w 07 Lut 2012, 12:59

Heloł. Mam pytanie bo niechce mi sie 140 stron przewalac aby dotrzec do odpowiedzi.Czy mod bedzie dzialac tylko pod dx9 czy rowniez pod dx 8 thx. :P
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 15:31
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 07 Lut 2012, 13:05

To jest mod, a nie oddzielna gra. Przy innych modach grasz na dx8, przy tym też pograsz.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ponio11.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 22:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez atikabubu w 08 Lut 2012, 08:00

Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 19:15
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez vandr w 08 Lut 2012, 09:18

Ostatni screen miażdży- odpowiedni ambient w tle, odgłosy i horror pierwsza klasa. Fajne zrzuty.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez paintball_0 w 08 Lut 2012, 10:21

Najlepiej wyszedł ten tutaj:

:

Image


Jak znalazł na tapetę. :)
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 08 Lut 2012, 10:45

Godzina 15.00, środek lata, czas włączać latarkę.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MatrixSTR.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Ozi w 08 Lut 2012, 17:37

A nie da się do stalka dodać jakiegoś filtru co by jak hdr działał. Czyli by rozjaśniał trochę ekran gdy jest ciemno i przyciemniał i zwiększał kontrast gdy jest jasno?
Awatar użytkownika
Ozi
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 04 Sty 2010, 17:51
Ostatnio był: 21 Paź 2019, 15:48
Kozaki: 5

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 08 Lut 2012, 17:50

Taki filtr już jest w silniku. Nazywa się tonemap. Działa np. gdy wychodzisz z ciemnego pomieszczenia na zewnątrz. Na początku wszystko jest przejaskrawione i stopniowo ściemnia się do odpowiedniego poziomu. Ma to symulować adaptację ludzkiego wzroku.

Co do jasności to nie wiem czemu ale u dez-a zawsze skriny wychodzą ciemne. Może ma jakieś pochrzanione ustawienia user.ltx a może tak lubi :P
Poza tym żaden z tych screenów nie został zrobiony o 15 tylko o poranku albo wieczorem.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości