[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 27 Sty 2012, 20:36

Będzie i mrocznie i klimatycznie o to nie ma się co martwić - lokacji jest dużo i każda prezentuje się inaczej szczególnie gdy spędzimy trochę więcej czasu na eksplorację i pogoda będzie zmieniać się w tym czasie dynamicznie - niektóre lokacje będą prezentować się lepiej po zmroku, a inne w pełnym słońcu - kwestia gustu...

Darkscape w LA jest bardziej rozbudowaną lokacją wzgledem Darkscape z alphy - z tego co pamiętam mieścić się tam będzie stacja autobusowa z siedzibą frakcji Grzech + jakieś questy poboczne...

Wszystkie lokacje są przebudowane i mocno zmodyfikowane, nowe obiekty, rozmieszczenie chociaż zarys ogólny ten sam co w alphach (wyjątkiem są lokacje stworzone od zera przez dez0wave, jak np. Rostok, który zrobił na mnie osobiście duże wrażenie)...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 22:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Fender w 27 Sty 2012, 20:48

@caleb59 jeśli mógłbyś podesłać screeny czy filmik z Rostoku byłbym wdzięczny, bo chyba to przegapiłem :wink:
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 27 Sty 2012, 21:01

Nie mógłbym - po prostu powiedzmy, że jestem w temacie... ;)
Co do Rostoku to zdaje się jakiś skrawek tej lokacji zaprezentowano w którymś wideo z serii Alpha Format ale nie jestem pewny...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fender.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 22:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez swirekster w 27 Sty 2012, 22:02

Chciałem się zapytać o system skrytek znajdowanych podczas naszej przygody. Czy będziemy mieli do czynienia z systemem typu:" Nie znalazłeś informacji z PDA losowego-zabitego przeciwnika, więc mimo, że znalazłeś schowek, to dziwnym trafem jest zupełnie pusty"

czy może coś w stylu: "Znalazłeś schowek nie znajdując PDA, mimo to dziwnym trafem jest zupełnie pełny" ?

Przydatna byłaby możliwość kupna lub znalezienia markerów do zaznaczania własnych skrytek na mapie. Bo czemu jeśli komputerowym ludkom wolno robić schowki, to czemu ja, jako całkiem materialny nie mogę? ha? :)

Edit: Czy ktoś w Dezorrowave myślał o rozwoju modyfikacji już po jej wydaniu? Chodzi mi o nowe historie opowiadane przez stalkerów, zadania poboczne, ciekawostki...
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez paintball_0 w 27 Sty 2012, 23:19

swirekster, czyżbyś miał na myśli tak zwane DLC? ;)

Ale pytania stawiasz bardzo ciekawe. Co z funkcjonalnością PDA? Tetris i słuchanie muzyczki przeszły, czy dawno je wycięto? Co z dostępem do komputerów w Zonie?

Co do skrytek, to zawsze uważałem to za zupełnie normalne, że istnieje pełno pustych "kufrów" i nigdy mi nie przeszkadzało, że znaleziona skrytka jest pusta, dopóki nie znajdę wzmianki o jej napełnieniu.

Interesuje mnie jeszcze kwestia pogody. Jak szybko będą następować zmiany w pogodzie? Dostaniemy coś na kształt wiarygodnego modelu, czy raczej losowy i odpowiednio przyspieszony, żeby móc w ciągu jednej doby przeżyć pogodny ranek, burzę stulecia, mgłę po południu, mżawkę wieczorem, bezchmurne nocne niebo z piękną pełnią, a nad ranem już sam sierp księżyca i chmurki zapowiadające dżdżysty poranek? ;)

Ile minut czasu rzeczywistego trwa jedna godzina w Lost Alpha?
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 27 Sty 2012, 23:56

Wydaje mi się że tego nie zmieniali i to nawet dobrze. Tak samo myślę że emisjami nie będzie yebać co chwila bo od tego jak za dużo to też się niedobrze robi no i fajnie będzie jak schowki nadal będą puste... No bo jak? Napełnione od razu jak w CoP? To gra wtedy szybko się znudzi bo w momencie będziemy na full wypas obwieszeni i po problemie :P Jedynym sensownym wyjściem było by ustawić lokacje i schowki do mieszkańców a więc w Kordonie najpotężniejszą bronią jaką można w schowku znaleźć to kiepska śrutówka i obrzyn, wysypisko to już jakieś MP5 no i Agroprom to już kałasze. Ale ja i tak wole stare i jare puste schowki bo znalezienie przy trupie dobrej pukawki nieziemsko cieszy :D

EDIT: Martwię się o stary Jantar... Co prawda najlepsze rozwiązanie w sensie jeziora bo rzeczywiście jest teraz bardziej podobne do jeziora aniżeli żwirowni :P Nurtuje mnie jednak pytanie czy Dez0wave dopieścili tą mapkę. W modzie Lost World Requital jest stary Jantar z alphy 1935 i z naniesioną trawką mnie nawet nie zachwycił :/ Infrastruktura jest tak narozrzucana po tej lokacji że sprawia wrażenie niedopracowanej mapki. Mam jednak głęboką nadzieję że owa mapka dorówna klimatowi waniliowej wersji :) Co jak co ale w podstawce im bliżej "miasteczka" tym było ciekawiej i straszniej.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 28 Sty 2012, 01:40

Wg mnie lepsze byłoby zastosowanie schowków jak w COP - przynajmniej jest to realistyczne. A nie, otwieramy schowek i jest pusty, 5 m dalej przeszukujemy jakieś ciało i do PDA wskakuje lokalizacja schowka, którego wcześniej przejrzeliśmy - zaglądamy znowu, a tam skrzynka (albo coś innego) nagle zrobiła się pełna. :facepalm:
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 22:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 28 Sty 2012, 02:08

No mnie z początku też to wkurzało ale w CoP jednak pomyślałem że nie jest w tym SoC czy CS źle :P Dlatego też mogli by zrobić tak jak w CoP ale jak napisałem wyżej czyli ze zbalansowaniem sprzętu do postępów w grze by z początku nie fruwać w egzoszkielecie i z FN2000.

Uwagi moderatora:

"Przecinek, albo warn" TM
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez paintball_0 w 28 Sty 2012, 09:06

A nie, otwieramy schowek i jest pusty, 5 m dalej przeszukujemy jakieś ciało i do PDA wskakuje lokalizacja schowka, którego wcześniej przejrzeliśmy - zaglądamy znowu, a tam skrzynka (albo coś innego) nagle zrobiła się pełna.

No nie jest to realistyczne. Podobnie jak stalker-kot, sprintujący w samych kalesonach przez pola anomalii*, bo właśnie tak będziesz wyglądał przy powtórnym przechodzeniu gry, wiedząc od razu gdzie szukać najlepszego szpeju na mapce. ;)

Losowe schowki wprowadziłyby, hm, losowość. Za każdym razem, gdy dostaniesz info o skrytce, będziesz się zastanawiał, czy warto ryzykować. Nawet przy powtórnym przechodzeniu gry. Jeśli schowki będą z góry ustalone, to czy będzie się opłacało wracać ponownie do odwiedzonej lokacji?

Dobre rozwiązanie, to to z SoCa, gdzie część skrytek zawsze zawierała te same fanty, część skrytek była jednorazowa, a część losowa.



* chyba, że pijany. Albo dla zakładu. Jeśli natomiast w modzie pojawiłyby się kobiety, to czy taki widok naprawdę kogoś by dziwił?
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 28 Sty 2012, 10:28

A rozwiązanie na ostatnie pół strony pierdzielenia jest bardzo proste. Po otrzymaniu info o schowku spawnował by się schowek wraz z zawartością a nie sama zawartość.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Fender w 28 Sty 2012, 11:24

Czyli sugerujesz, że po otrzymaniu infa w ciele zabitego stalkera, kilka metrów za nami nagle spawnuje się krzyż z fantami w środku, albo po przejściu do lokacji, ktoś nagle wtachał na x piętro metalową skrzynię. Z plecakami pomysł byłby okej, jednak miejsca schowków jak te, które podałem i ich nagły spawn oraz napełnienie byłoby nieco dziwne
( chyba że źle Cię zrozumiałem )? Consensusem najlepszym byłaby możliwość wyboru.

1) Skrytki zawsze pełne bez względu na to czy dostaniemy cynk, czy nie. Zawartość losowa, lecz fanty słabe. Głównie wódka, konserwy. Jakieś leki, amunicja 9x18. Osiągnięcie to znalezienie Kałasza z celownikiem.

2) Skrytki puste, info o nich występuje dużo rzadziej. Zawartość losowa. Fanty jednak lepsze. Możemy trafić również na wódkę, żarcie, jednak istnieje większe prawdopodobieństwo na odnalezienie lepiej zaopatrzonych schowków np. 2x apteczka wojskowa, 3x wódka, 2x leki przeciwpromienne, Groza OC-14, amunicja x. ( w zależności od postępu gry np. inna broń, czy rodzaj apteczki ). A prawdziwymi perełkami fanty jak dobrej jakości artefakt, czy przyzwoity kombinezon.
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez swirekster w 28 Sty 2012, 11:47

Myślę, że ciekawym pomysłem byłoby takie cuś:
1)Schowki są zawsze zaopatrzone od początku, ale w słabe fanty takie jak żarcie, leki, amunicja.
2)Po znalezieniu info w losowym pda fanty w odpowiednim schowku zostają podmienione na bardziej wartościowe
3)W barze powinien znajdować się informator, u którego istnieje opcja wykupienia:
a)za małą kasę- lokalizacji schowka z lekami/żarciem.
b)za średnią ilość kasy- broń w schowkach.
c)za dużą ilość kasy- kombinezony w schowkach.

Byłoby to sprawiedliwe, gdyż jeśli jesteśmy w nagłej potrzebie (umieramy z głodu, postrzału, zaatakowały nas kucyki zdzicha ) i znamy lokalizacje schowka, to może nam to uratować dupala. z drugiej strony sprawi, że nie staniemy się szybko terminatorami w egzoszkieletorach.

(Ps. oby twórca Misery zaczął myśleć o swojej konwersji do LA :) )
Ostatnio edytowany przez swirekster, 28 Sty 2012, 11:53, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości