[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez The Witcher w 09 Lis 2009, 13:57

Robione na szybko, nie wszystko przetłumaczone. Są błędy.


Q: Czy tworzycie LA na silniku CoP?
A: Nie. :)

Q: Czy użyjecie czegoś z CoP?
A: Może kila modeli, texkstur etc.

Q: Co z fabułą? Jest gotowa?
A: Not fully, and it's not yet in game.

Q: Co możesz o niej powiedźieć?
A: To sekret. Krótko - jest o pierwszej wyprawie Strieloka do centrum Zony.

Q: Czy nie możecie nic więcej powiedzieć o waszej fabule?
A: Nie. Nie powiemy nic przewydaniem moda.

Q: Potrzebujecie beta testerów?
A: Nie.

Q: Nie umiem tworzyć modów, ale chcę wam pomóc, co mogę zrobić?
A: Możecie nas wspomóc pieniędzmi. Każdy kto to zrobi będzie mógł wysłać nam opis postaci z imieniem, krótką historię i listę ekwipunku, a my zamieścimy ją w LA. Zostanie też wymieniony w creditsach. Jeśli chcesz wiedzieć więcej napisz do nas PW lub E-maila.

Q: Chciałbym zobaczyć swoje zadanie w LA, czy mógłbyś...?
A: Pewnie, możesz je sam stworzyć po wydaniu moda. Jeśli myślisz że masz bardzo dobry pomysł i MUSIMY o nim usłyszeć, napisz do nas PW.

Q: Czy dodacie jakieś sekrety?
A: Tak. Jeśli grałeś w Priboi Story, wiesz że lubimy sekrety. :)

Q: Co z fizyką?
A: Będzie "bardziej realistyczna" z ragdollem wyciętym z alph.

Q: Będziemy mogli zabijać ptaki?
A: Tak.

Q: Czy hud rąk będą taki jak w orginalnym SoC?
A: Jeszcze nie wiemy. Chcemy zrobić je bardziej podobne do poprzednich modeli. can make misstakes

Q: Czy zmienicie ogień?
A: Nie.

Q: Czy zmienicie całą mapę?
A: Tak, oczywiście. Ale nie mówmy o tym przed premierą. :)

Q: Czy zostawicie jakiś poziom z vanilli?
A: Nie. :)

Q: Czy dodacie możliwość spania? Jeśli tak to jako śpiwór w ekwipunku?
A: Będą śpiwory, as its really fast, convenient way, and more realistic than a button. Będą też miejsca w których można spać tak jak w CoP.

Q: Czy dodacie "Panoramic Mod by Argus"?
A: Nie sądzę. Ale jestem pewien, że któś go później doda.

Q: Czy dodacie możliwość rozmowy przez PDA jak w alphie 1935?
A: Nie wiem, ale zróbmy z tego niespodziankę.

Q: Dodacie nowe bronie?
A: Tak. Będą 3 nowe - P90, PKM i Mosin stworzone przez Gosuke, i 3 inne, pistolety.

Q: Będą wojny frakcji?
A: Nie.

Q: Dodacie jakieś nowe frakcje?
A: Mrocznych stalkerów, są wymagani do fabuły.

Q: Dodacie system ulepszeń taki jak W CS?
A: Jakiś podobny.

Q: Będą detektory do szukania artefaktów
A: Tak, ale będą tylko pomocą w strefach anomalii.

Q: Ile mod będzie "ważył"?
A: Około 5-6 GB.. Jeśli go spakujemy, będzie o wiele mniejszy, nie potrzebujemy wielu tekstur z SoC więc je usunęliśmy (Kilka miesięcy temu mod ważył 8-9GB)

Q: Podczas jakiej pory roku będzie rozgrywać się gra?
A: Jesienią.

Q: Jak będą wyglądały rośliny?
A: Tak jak na starych screenach. Green, but the dried levels will contain dried grass, and even if some map has some areas where trees are dead, then grass will be dry around them.

Q: If some new builds appear in the network what will you do?
A: Each build destroys us a little bit, but we spent too much time on the game to simply give up.

Q: Dodacie szczury?
A: Tak.

Q: Przywrócicie stare mutany?
A: Tak, ale tylko te, które zostały w plikach gry.

Q: Na jakim patchu mod będzie działał?
A: SoC WW 1.0004

Q: Będą patrole wojska?
A: Close to the edge of the Zone - yes.

Q: Will you make yellow karlito?
A: We tried, but it looked more lol than cool. Don't think so...

Q: What weapon TTX should be waiting for?
A: Ballistic will be close to the real one. But you shouldn't wait for hardcore, because 99% of players want to have fun. Seems it'll be advanced weapons from Priboi Story, but there will be several addons for LA surely after the release.

Q: Będą emisje? Jeśli tak, to jak będą wyglądały?
A: Będą losowe emisje. Będziecie musieli ukryć się przed nimi w specjalnych miejscach, które będą zanznaczone na mapie gdy emisja się zacznie. Nie będą dawały stu procentowej ochrony ale będzie wam łatwiej przetrwać. NPC też będą się chować jeśli znajdą kryjówkę. Jśli nie, będą biegać spanikowani albo zaatakują inną kryjówkę. Ptaki spadną na ziemię (tak jak w Priboy Story), anomalie oszaleją i będą atakować obazy... Pod ziemią też będą emisje nazwane przez nas "podziemne emisje". Nic więcej nie możemy powiedzieć.

Q: Który HUD będzie w finalnej wersji?
A: HUD jest zmieniany cały czas. Nie możemy powiedzieć, który wybierzemy. Ale będzie możliwość wybory naszego HUDa i bety.

Q: NPC będą omijać anomalie?
A: Użyjemy stref anomalii, które były starym pomysłem GSC. Przywrócili je w Czystym Niebie. Użyjemy bardzo podobnej metody. NPC będą próbowali je omijać, ale każdy popełnia błęd, więc jest bardzo możliwe że jakiś stalker wejdzie w anomalię i zginie. :)

Q: Will npc-s avoid hitting dynamic objects?
A: All dynamic spawned object is visible for AI, but why should they e.g. go around a wooden box? They will simply toss it away, like you would do. The dynamic objects are not heavy, so they wont block AI movement (except some doors :)).

Q: Będą zmienione dll z Zenobian moda?
A: Nie.

Q: Dodacie wycięte animacje?
A: Tak, ale tylko te które będą pasowały do gameplaya i wyglądały dobrze.

Q: Zostawicie Sida?
A: Tak, oczywiście.

Q: Która paczka tekstur zostanie użyta w LA?
A: Użyjemy tylko innych tekstur do map, które ważą teraz ok 1GB. Użyjemy jeszcze tekstur broni i mutantów ze starych bet, ale to wszystko. Gracz będzie mógł użyć swojej ulubionej paczki tekstu. Nie chcemy nikogo zmuszać do używania naszej. (also with this step, we can spare a lot of unneded GB)

Q: Co z pogodą?
A: Użyjemy tekstur nieba ze starych buildów i nieużytych w SoC. Użytkownik będzie mógł wybrać pogodę podczas instalacji, lub w grze za pomocą komendy sv_setweather. Będzie kilka wersji. (2003,2004,SWO). Wersja z 2004 r. będzie używać statycznych tekstur. Wersja z 2004 będzie używać cylklu 24H. SWO będzie używać renderów DX9. To będzie specjalna wersja SWO stworzona dla LA.

Q: Których tekstur broni użyjecie?
A: Użyjemy tych ze starych buildów i naszych własnych.

Q: Co z rosyjską wersją LA?
A: Jeden z członków z naszego teamu jest z Ukrainy i zna rosyjski, :)) Zrobi wersję rosyjską przed wydaniem moda.

Q: Co z grafiką?
A: Statyczne oświetlenie będzie rozszerzone, ale nie za bardzo. Dynamiczne nie będzie zmienione. Użyjemy pogody z SWO dla DX9. Dla DX8 użyjemy starych cyklów pogodowych.

Q: Użyjecie Dead City z Alphy 1935?
A: Nie. Użyjemy własną mapę tworzoną od kwietnia 2008 do września 2009. Wstawimy trochę easter eggów. :)

Q: Którą wersję wysypiska zobaczymy w LA?
A: We are using 1935 garbage objects as base, but we had to fix geometry bugs, and added more custom stuff, like vehicle junkyard, more vegetation and many others.

Q: Dodacie jakieś nowe mapy, których nigdy nie było w stalkerze?
A: Będzie jedna mapa niespodzianka, jeśli zdołamy ją zrobić.

Q: Radar map contains forested areas and the garbage hills too?
A: Both. :) Check our latest screens on Moddb site. :)

Q: Którą wersję Jantaru użyjecie?
A: Tą z alphy 1935 z wieloma zmianami. Poprawiona geomatria, dodana woda, nowe rośliny, dodane bunkry i wiele więcej. :)

Q: Co z Darkscape?
A: Jedna z naszych najlepszych map. Jest ogromna, może nawet za duża, ale silnik łatwo ją udźwignie. Właśnie ją wypełniamy. :) Zawiera wielką kopalnię, kilka wiosek, przystanek autobusowy, i bardzo długie dorgi.

Q: Power Plant jest dużą mapą, czy ją zmniejszyliście?
A: Jest jedną z największych lokacji z wieloma zmianami. Jesteśmy pewni, że gracze ją polubią.

Q: Będziemy mogli dolączać do frakcji?
A: Nie mogę nic o tym powiedzieć. Dalej pracujemy nad fabułą.

Q: Dodacie samochody?
A: Tak. Trzeba będzie kupić je u handlarzy. Zapomnij o losowo zrespawnowanych pojazdach w grze. Jest to raczej nierealistyczne. Jeśli byłby tam jakiś działający samochód bandyci by go zabrali. :)

Q: Dodacie paliwo do samochodów?
A: Tak. Dodaliśmy je bardzo dawno pracując nad priboy story.

Q: Dodacie bazy frakcji?
A: Jesteśmy w trakcie. :) Wielu stalkerów będzie spać w starych budynkach... dolina mroku Zawierać bazę monolitu i bandytów. Nie mogę więcej powiedzieć. :)

Q: Will you return weapon shaking, like in Clear Sky?
A: To niemożliwe bez edycji silnika. Ale kto wie...

Q: Co z dźwiękami?
A: Użyjemy wiele niewykorzystanych i wyciętych dźwięków. Będą tworzyć oldschoolową atmosferę w świecie stalkera.

Q: Co z menu głównym? Dodacie nowe?
A: Będzie takie jak w buildzie z 2005 roku ze zmianami, ale możesz zobaczyć je na naszym ostatnim wideo lub na moddb.com :)

Q: Zmienicie celownik w broniach na okrągły?
A: Tak. Ale jeśli ktoś nie będzie chciał go używać, zostawimy też standardowy.
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 24 Cze 2024, 17:10
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Michu w 09 Lis 2009, 14:41

Q: Will you add cars?
A: Yep. you will need to buy them at traders. Forget about the randomly spawned working vehicles in game. It's rather unrealistic. If there would be a working car, bandits have already taken it :)

Q: Will you make trunk & gasoline in cars?
A: Yes. we made it long ago during the works on Priboi Story.


Najs najs :D Dodajcie gdzieś to FAQ
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez majdanek w 09 Lis 2009, 15:03

Pora roku w grze to summer=lato, nie jesien, a tak pozatym to bledow nie znalazlem, kawal dobrej roboty :D

a co do nie przetlumaczonych przez witchera:

Q:Dotacie/zrobicie zoltego karla??
A:Probowalismy, ale wyglada on bardziej zabwanie niz fajnie/cool, wiec raczej nie..

Q:Czy npc beda mogli niszczyc/przesowac/wchodzic w dynamiczne obiekty?
A:Wszystkie spawnowane dynamiczne obiekty beda widzialne dla Npc, ale np po co mieliby przechodzic dookola drewnianego pudelka? poprostu kopna/przesuna je tak jak ty bys to zrobil. Dynamiczne obiekty nie sa ciezkie wiec nie powinny blokowac poruszania sie AI. wyjatkiem beda niektore drzwi :)

Q: Którą wersję wysypiska zobaczymy w LA?
A: Bazowo uzywamy obiektow z 1935, ale musielismy naprawic troche "geometrycznych?" bugow i dodac wiecej sprzetu jak samochody na zlomowisku, rosliny i wiele innych

Q; Czy przywrocicie poruszanie/potrzasanie / drzenie broni jak w CS ? (chyba chodzi o poruszanie sie np lunety przy celowaniu tak jak by nam lapy sie przy tym trzesly :P )
A: To niemożliwe bez edycji silnika. Ale kto wie...

Q: jakiego "TTX??" broni mozemy sie spodziewac??
A: Balistyka bedzie zblizona do reala. Ale nie oczekujcie hardcora (1 shot 1 kill???) poniewaz 99% graczy chce miec zabawe/przyjemnosc. wyglada na to ze beda to bardziej zaawansowane bronie z Priboi Story, ale bedzie tez kilka dodatkow dla LA, ale juz po premierze.


tych nie zapalpalem ale sprobuje to uzupelnic:

Q: If some new builds appear in the network what will you do?
A: Each build destroys us a little bit, but we spent too much time on the game to simply give up.

Q: Radar map contains forested areas and the garbage hills too?
A: Both. Check our latest screens on Moddb site.
-------------------------------------------
P: Jeśli jakieś nowe buildy wyjdą na necie co zrobicie?
O: Każdy nowy build jaki wycieka trochę nas "podniszcza" (dop. caleb59: ze względu na natłok ewentualnej nowej pracy, nowe modele, nowe koncepcje), ale w sumie spędzamy z grą zbyt wiele czasu by się tak łatwo poddawać.

P: Mapa Radar zawiera leśne obszary oraz góry przeróżnych śmieci?
O: Obydwa. Sprawdź nasze ostatnie obrazki (screeny) na stronie moddb.
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Messiah w 09 Lis 2009, 17:27

No fajnie. Do wakacji 2010 skończą? :D
Nowa fabuła o0 To co, będziemy uciekać przed Szramą?
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 09 Lis 2009, 18:01

FAQ w wersji polskiej jest w pierwszym poście oraz w tym Artykule. Zapraszam do czytania. :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1473

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez atikabubu w 09 Lis 2009, 20:00

Mała poprawka: nie "Power Plant" ino "Elektrownia" ;)
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 10 Cze 2024, 14:24
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 16 Lis 2009, 15:01

dezodor napisał(a):We need voice actors!

who we need:
- has good voice (if you smoke and over 20 then possibly good or just have a good deep tone voice) for soldiers
- can record the voice in good quality without much noise (no laundry or train in the background :D)
- can simulate a bit rus accent (or if you are ukrainien or russian its more perfect)
- trustworthy (no info leak on forums about the storyline)


Ktoś chętny? :D Jak ktoś nie rozumie - dez0 poszukuję kogoś, kto użyczy swojego głosu. Prawdopodobnie jeśli palisz i masz ponad 20 lat to się przydasz do nagrania głosu wojskowym. ;) Osoby, które chcą użyczyć głosu powinny móc nagrać głos w dobrej jakości i bez żadnego hałasu w tle, powinny umieć symulować rosyjski akcent. No i najważniejsze... zaufanie - zero wycieku fabuły przed premierą.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1473

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez atikabubu w 16 Lis 2009, 20:09

Ja się zgłosiłem ;]

Mam już "staż" w modzie do Fallout'a 3 pt. FOOK więc... może...
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 10 Cze 2024, 14:24
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Shaockgun w 17 Lis 2009, 22:28

Jakie jest moje zdanie; cóź, mam dwa: pozytywne, i negatywne:
Pozytywne
Mod W KOŃCU wyjdzie. Przynajmniej 3/4 zapowiadanego stuffu będzie, w różnych jednak stadiach jakości i dopracowania. Zapewne po XXXXXXX namowach różnych graczy z całego świata Dez0wave wypuści moda nieco przed premierą oficjalną, co przyspieszy ogólną podjarę motłochu. Co ma być, to będzie, ale zapewne premiera zostanie kilkakrotnie jeszcze przełożona. Rozumiem to, i doceniam ogólną chęć do robienia tak ogromnej modyfikacji.
Negatyw....
Mod... wyjdzie. Ale będzie wyglądał podobnie jak Soljanka lub Priboi. Po XX pathach, począwszy od tych poprawiających główne błędy i niedoróby do tych np. zmieniających jakąś tekturę trawy. Jednak wypuszczona wersja będzie betą, kontynuującą błędy innych modów, czy też Priboia - mutanty i NPCe nie będą wykrywały wstawionych przez Dez0wave nowych obiektów, będą spróbowały forsować je gapieniem się lub sprintem w miejscu.
Nowe obiekty nie będą nadal poddawane prawom oświetlenia, drabiny będą tylko na pokaz itp. Drzewa i jakieś pojazdy będą nadal odlatywały kilka metrów w tył po wbiegnięciu w nie lub eksplodowały po muśnięciu płotku lub dżewa.
Podobnie jak w PS napis "99 % new gameplay!" sprawdzi się... ale po jakimś czasie pomyślimy sobie "ej no, ja już tu byłem i szukałem podobnych dokumentów/ zabjałem podobnego mutka/NPCa".

NADMIENIAM że jest to wyłącznie moje zdanie. Nie mam żadnych większych informacji o modzie, zdanie oparłem z perspektywy osoby... no, na pewno nie moddera, a już bliżej "osoby usiłującej coś zrobić w tej gierze SAMEMU"
Wiem, znam ten ból, gdy edytujemy X plików by dodać jednego ludka w grze, klikamy Nowa Gra i..... BugSraP.
Po prostu uważam że tak wielki projekt może się rozpaść W końcu Dez0wave Team robi tę grę charytatywnie, tylko dla siebie i wszystkich zapaleńców Stalkera. Za darmochę. I tu uprzedzam ludzi śmiejących się ew. bluzgających na te słowa:
Q: I can't make mods, but want to help you anyway, what can i do?
A: You can donate to us. Everybody who will donate, can send us a character description with name, short bio and equipment list which he would like to see in game. Also donaters will be included in credits. For more info, drop us a pm or email.
Spróbujcie sami zmienić coś w tej grze. I nie, nie przypisać Spację pod kucanie lub coś podobnego, ale dodać np. nową broń czy (o zgrozo!) mapę. Widzicie? Jak to denerwuje, jak się nie udaje? No to postawcie się w sytuacji ludzi z Dez0. Lec fink, orcs!
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Darth ReX w 17 Lis 2009, 22:50

Shaockgun napisał(a):Mod... wyjdzie. Ale będzie wyglądał podobnie jak Soljanka lub Priboi. Po XX pathach, począwszy od tych poprawiających główne błędy i niedoróby do tych np. zmieniających jakąś tekturę trawy. Jednak wypuszczona wersja będzie betą, kontynuującą błędy innych modów, czy też Priboia - mutanty i NPCe nie będą wykrywały wstawionych przez Dez0wave nowych obiektów, będą spróbowały forsować je gapieniem się lub sprintem w miejscu.
Nowe obiekty nie będą nadal poddawane prawom oświetlenia, drabiny będą tylko na pokaz itp. Drzewa i jakieś pojazdy będą nadal odlatywały kilka metrów w tył po wbiegnięciu w nie lub eksplodowały po muśnięciu płotku lub dżewa.
Podobnie jak w PS napis "99 % new gameplay!" sprawdzi się... ale po jakimś czasie pomyślimy sobie "ej no, ja już tu byłem i szukałem podobnych dokumentów/ zabjałem podobnego mutka/NPCa".

Właśnie widać, że nie czytałeś wiele o tym modzie, bo mapy zostały OD NOWA SKOMPILOWANE, właśnie w celu uniknięcia takich gównianych błędów. Wszystko będzie, jak w normalnym Stalkerze - wszystko będzie się trzymało podłoża. Natomiast w priboiu wszystkie elementy były spawnowane ręcznie, tak jak gra wstawia NPC - stąd bugi.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 22 Cze 2024, 17:46
Kozaki: 224

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez barin w 17 Lis 2009, 23:27

@Shaockgun

- nie popełnimy takiego samego błędu jak z priboi'em, mod wyjdzie gdy uznamy że jest stabilny; oczywiście, niewykluczone, że będą pojawiały się patche, jeśli będą potrzebne

- co do daty premiery - nie jest nawet nam znana, będzie kiedy mod uznamy za "gotowy"; chciałbym jednocześnie podreślić, że moda tworzymy jako hobby, co oznacza, że czas który poświęcony na edycje moda jest uzależniony od różnych czynników, czasem niezależnych od nas

- problem z przedmiotami, który opisałeś występuje tylko gdy dodasz obiekty do gry i nie dokonasz edycji mapy ai (ai nodes - ścieżki dla npc które opisują gdzie npc może/nie może iść), w LA wszystkie obiekty zostały dodane w edytorze map tak więc problem po części "rozwiązał się sam"

- drabiny są dostępne dla gracza a w przyszłości będą również dla npc (jeśli będzie działać); niektóre drabiny będą służyć jedynie za dekoracje

- zadania będą w stylu Fallout 3 / COP

- wpływy z dotacji chcieliśmy przeznaczyć na ftp żebyście mogli LA ściągnąć, brak dotacji = brak ftp = LA umieszczony w torrencie lub jakimś crappyshare; dotacje przydałyby się również na przykład na płyty dvd żebyśmy mogli zabezpieczyć różne kopie moda, itp.
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 17 Lis 2009, 23:37

Gra dostanie nową duszę :) wierzę w to :) boję się tylko tego żeby nie spaprali ważnych i klimatycznych rzeczy. W OL i w PS np bar i elektrownia... noż co w tym fajnego że użyli tych stacji radiowych i tej powalonej gadki w sarkofagu? Widziałem tą rekonstrukcję nie raz! Więc nie chcę w grze sluchać ścieżki dźwiękowej podczas strzelaniny. Oby zmienili też muzykę w Prypeci bo ten ambient wojenny co dało GSC psuje klimat jak nic! To by było na tyle :) samemu nie chcę poprawiać tego na co tak długo czekamy.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości