[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez ViS w 13 Lut 2011, 16:30

A ja mam parę pytań odnośnie moda i je zadam i wcale nie będę się pytał o pozwolenie :E
1. Czy mapa Darkscape zrobiona przez Dez0wave będzie mieć coś wspólnego z mapą z alphy 2751??
2. W którym miejscu będzie umiejscowiona mapa Generators, za Elektrownią Atomową??(tak wynika z numeracji leveli w Alpha 1935)
3. Czy będzie dodana nowa mapa niespodzianka??
4. Co z mutantami: tark, draft i wilcze szczury, czy będą występować w grze??
5. W niektórych alphach w Kordonie, jak się spojrzało na południe (w kierunku posterunku wojska) to w oddali na horyzoncie było widać zarysy miasta, czy w L.A. też tak będzie (pewnie nie, ale nie zaszkodziło się spytać :P )
6. Rozumiem, że fabuła będzie stara, ale mocno zmodyfikowana- czy jest już wrzucana do gry, czy jest dopiero rozpisana na kartce??
7. Co jeszcze oprócz fabuły zostało w modzie do zrobienia??
O datę premiery się nawet nie pytam, bo tego nawet Chuck Norris nie wie :E
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 13 Lut 2011, 16:55

Co do Generatorów to według starej fabuły jaką szykowało GSC generatory miały być po elektrowni i możliwe na samym końcu miał być Warlab. Oczywiście dowód na to znajduje się w polskiej podstawce gdzie przetłumaczono teksty o tym jak Striełok dostaje namiar na bazę Świadomości Z. W reszcie pytań ci nie pomogę :D Fabuła prawdopodobnie już jest implementowana do gry :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 13 Lut 2011, 17:05

Ad. 1) Wspólnego tyle, że nazwa taka sama... Oficjalnie dez0wave robili tę mapę od zera wg PDA i jednego screena, ale wg mnie na pewno mieli wcześniej jakiegoś builda i się na nim wzorowali.

Ad. 2) Na północy mapy, za NPP, czyli tak samo jak w 1935.

Ad. 3) Tak.

Ad. 4) Tarka na pewno nie będzie, bo nigdy nie powstał (przegrał ze Snorkiem w konkursie GSC), szczury zwykłe na penwo będą (wilcze to niewiadomo), a karlik w zielonym ubranku widoczny był na jednym z video. A żółty karlik? Nic nie wiadomo, ale korzystając z okazji powiem, że mam model tego żółtego karlika z "nowych" buildów - jedyna wada to to, że nie mogę tych modeli podejrzeć w OGF Viewerze. :/

Ad. 5) Nie wiem, ale sądzę, że nie. Widziałeś to w którymkolwiek filmie? Poza tym IMO pomysł kiepski. :P

Ad. 6-7) Nie odpowiem, bo ch*ja wiem.

A co do daty premiery to szykuj się na rok 2012. ;)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 22:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Przemek77 w 14 Lut 2011, 09:11

Tark zaistniał chyba jeno w rysunkach projektowych, jako model raczej nie został nigdy wykonany.

Darkscape mozna podejrzeć w buildzie 2571 - jak dla mnie nic specjalnego, ot mapka z drogą, wiaduktem etc.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez dezodor w 14 Lut 2011, 17:39

ViS & xKoweKx,

no, we didnt have any gsc material regarding to darkscape until 2010 march. Our version was finished in late 2009, and to be honest im very proud of our work, which is bigger, more detailed, and has underground, while gsc-s version was made just for riding a car from point A to B.

ViS,

the story is some mixture of old, and our new ideas, so you will see some familiar tasks, but made differently, and on different levels. it wont be bad for sure :)
Image
Awatar użytkownika
dezodor
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 13 Paź 2010, 00:50
Ostatnio był: 04 Lip 2018, 11:42
Kozaki: 34

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez paintball_0 w 14 Lut 2011, 20:22

Zawsze mnie to zastanawiało, ale nigdy nie miałem okazji zapytać:

Czy w Lost Alpha będzie interaktywny samouczek? Może warto by było taki wprowadzić?

W Cieniu Czarnobyla mamy w Kordonie niedaleko wioski kotów miejsce odgrodzone prowizorycznym płotem, pełne anomalii i jakichś śmieci. Kiedy pierwszy raz je zobaczyłem, stwierdziłem że coś takiego- w formie pierwszego questa- byłoby idealnym samouczkiem i wprowadzeniem w realia gry i rozgrywki. Pierwsza otrzymana misja- samouczek- rozgrzewka: "wydobądź artefakt z anomalii". Całkowicie oskryptowana, pełna komunikatów radiowych od Sidorowicza i pomocnych wskazówek dotyczących radzenia sobie z interfejsem i wykrywaczami anomalii i artefaktów.

Zamiast wyświetlanych na ekranie wiadomości tekstowych, które albo znikają za szybko, albo są zupełnie zbędne (jak na przykład "żeby skoczyć, wciśnij spację") moglibyśmy przejść szybki kurs przetrwania w Zonie i przyzwyczaić się do nowych ficzerów.

ps.: Chciałem napisać posta po angielsku, skierowanego bezpośrednio do Dezodora ale zwątpiłem w moje zdolności gramatyczne. ;)
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Ozi w 15 Lut 2011, 01:13

paintball, to jest kompletnie niepotrzebne. W moda będą grać zapewne osoby, które już przelazły stalkera i znają go dobrze, a jeżeli chodzi o nowe rzeczy, informacja na ekranie wystarczy, zawsze w pda można całość przeczytać.
Awatar użytkownika
Ozi
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 04 Sty 2010, 17:51
Ostatnio był: 21 Paź 2019, 15:48
Kozaki: 5

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 15 Lut 2011, 01:25

Obserwujcie uważnie trailery - gdy wejdziemy do auta, jest podana cała klawiszologia dotycząca jego używania. Wg mnie taki samouczek opisany przez Freemana jest zbędny i tylko zabierze czas dez0wave - niech robią ważniejsze rzeczy, bo to jest mod, a nie osobna gra. :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 22:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 15 Lut 2011, 01:59

Też uważam że to zbędne bo wiecie co? Jeśli ktoś ma zamiar grać w mody to powinien grając po raz pierwszy przejść PODSTAWKĘ aby potem nie szukać po forach gdzie to a gdzie tamto i jak się tego czy tamtego używa... Bo ja już poznałem na tym forum ludzi którzy potem się najwięcej dopytywali a po tym jak zapytałem: "a grałeś w podstawkę?" "Mhmm nie grałem bo opisują że mod jest lepszy od oryginału" Noż ja pierdykam... Pociąć takiego to mało... Więc idealnym samouczkiem dla każdego będzie przejście oryginału a potem granie w LA. Poza tym to wiadome każdemu że w grze istnieje coś takiego jak ustawienia sterowania które są ładnie opisane. Dla mnie ten samouczek który włożono w grę jest zbędny bo jak mam kropelkę na ekranie i bandaż w plecaku to chyba na ozdobę się nie nosi ani też nie wyświetla, wiadomo że trzeba to jakoś użyć dwuklikiem o! I pracuje... To samo z resztą co przecież Sidorowicz idealnie mówi o lekach i wódce. Moim zdaniem klasyfikacje wiekowe są nie tylko przez przemoc itp itd a również przez to że młodsi gracze nie podołają zasadom owej gry a sami wiemy że takich 12 czy 11 latków się pełno zagrywa. Dodatkowo mało jest takich młodzików którzy dobrze to ogarniają...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Przemek77 w 15 Lut 2011, 10:10

xKoweKx napisał(a):Obserwujcie uważnie trailery - gdy wejdziemy do auta, jest podana cała klawiszologia dotycząca jego używania. Wg mnie taki samouczek opisany przez Freemana jest zbędny i tylko zabierze czas dez0wave - niech robią ważniejsze rzeczy, bo to jest mod, a nie osobna gra. :)

Racja. Jeżeli o mnie chodzi to nic tak mnie nie drażni w grach jak "samouczek", którego na dodatek przy kolejnycm przechodzeniu gry nie można "przeskoczyć" (vide np. seria Call of Duty, Splinter Cell etc.). IMHO "targetem" moda są ludzie obtrzaskani w stalkerowych klimatach i grach, weterani, którzy z niejednego moda korzystali. Większość "szczawików" i tak się od tego odbije, bo "za dużo trzeba czytać i za mało się szczela".

@Dez0 - don't do any stupid tutorials. Do a "raw" S.T.A.L.K.E.R. mod. That's all.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.

Za ten post Przemek77 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kpuc.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kpuc w 15 Lut 2011, 10:56

A do samego modu można zrobić poradnik w .pdf i tam dodać klawiszologję ectra.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez paintball_0 w 15 Lut 2011, 18:03

@Przemek77, tutaj muszę się zgodzić w 100%. Nie przeskakiwalne tutoriale to coś, czego bardzo nie lubię. Na swoją obronę powiem tyle, że miałem na myśli questa, który można wykonać, ale nie trzeba.

Uważam jednak, że kilka słów wyjaśnienia przy co bardziej skomplikowanych nowościach w LA by się pewnie przydało. Kiedy grałem w Priboi Story przeczytałem w PDA o "uaktywnianiu" artefaktów. I ni w ząb nie zakumałem o co w tym chodzi. ;) Przeszedłem jakieś 65% gry, zanim kompletnym przypadkiem zrozumiałem o co chodzi i straciłem całkiem cenny (bo przydatny) artefakt. Morał z tego taki, że nie tylko nieletni, albo stalkerski nowicjusz może nie załapać czegoś w lot. Czasem człowiek potrzebuje, żeby mu ktoś w grze powiedział co i jak...
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość