Limańsk – Solucja
Limańsk: spokojne, opuszczone miasto. Do czasu wielkiej emisji rzeczywiście można było ulec takiemu opisowi. Teraz to strefa wojny. Razem z oddziałami Czystego Nieba musisz przebić się przez miasto. Ostrzegam, że będzie ciężko.
To zadanie ciągnie się przez całą lokację. W jego ramach wykonasz szereg mniejszych, a ja podejmę się ich opisania :-).
Na początek podążaj za oddziałem CN. Po chwili zobaczysz dwóch bandytów. Nie strzelaj do nich. Podaruj jednemu z nich apteczkę, a ten w podzięce zaznaczy ci miejsce zasadzki.
Generalnie nie masz się czego obawiać. Kilka min i renegaci w oknach. Łatwo sobie poradzisz. Po przejściu uliczki dotrzesz do najemnika będącego obok ciężarówki.
Zadanie 2: Zniszcz stanowisko karabinu maszynowego
Najemnik wprowadzi cię w sytuację i opowie o kaemie ostrzeliwującego ulicę. Są dwa rozwiązanie problemu: postępować zgodnie z zaleceniem najemnika. To oznacza wejście do budynku i w najgorszym przypadku bliskie spotkanie z kaemem. Drugie to zastrzelić operatora będącego na balkonie. Polecam właśnie tak zrobić. Wychyl się ostrożnie i zastrzel bandytę. Możesz wykorzystać granatnik, jeśli chcesz. Potem wystarczy wejść do budynku i załatwić resztę. Przeszukując go znajdziesz granatnik rewolwerowy Bulldog 6 i zapas amunicji. Jeśli masz miejsce zabierz go. Po chwili dotrze tu oddział Czystego Nieba i przekaże ci dalsze instrukcje.
Zadanie 3: Zniszcz wrogów na rozstajach
Podążając za bojownikami CN dotrzesz do skrzyżowania. Jak się okaże: czeka na ciebie zasadzka. Żołnierze Monolitu raczej nie sprawią ci problemu. Schowaj się za skrzyniami i stamtąd do nich strzelaj. Jeśli chcesz użyj granatnika. Nie przesadzaj jednak, bo na pewno się jeszcze sprzyda.
Zadanie 4: Rusz ku mostowi kanałem
Kiedy już siły Monolitu na skrzyżowaniu przestaną być problemem rusz za kolegami z oddziału. Dotrzecie do dużego placu. Będzie na nim pełno zwłok Wolności i Powinności. Korzystaj z okazji i zabierz amunicję oraz apteczki. Po chwili znowu wpadniecie w zasadzkę. Zaatakują was znaczne siły Monolitu. Nie czas na brawurę. Walkę zostaw żołnierzom CN, a sam zgodnie z poleceniem dowódcy rusz dalej. Koniec ulicy będzie zablokowany anomaliami. Przejdź więc przez charakterystyczną dziurę w kracie (screen).
Przejdź przez kratę, a dalej wejdź do budynku. Idąc dalej dojdziesz do otwartej przestrzeni. Będziesz świadkiem walki żołnierzy CN z wojskowymi. Rusz czym prędzej do dowódcy przy moście unikając kul kaemisty.
Zadanie 5: Zablokuj stanowisko karabinu maszynowego
Gdy już sojusznicy położą ogień zaporowy biegnij ile sił w nogach przez most. Jeśli chcesz ściągnij ze snajperki operatora karabinu. Potem doskocz do okien i strzelając przez nie wykończ kogo się da.
Następnie wejdź do budynku i przystąp do jego oczyszczania z wrogów. Uważaj, wojskowi są zabójczo skuteczni w walce na krótki dystans. Koniecznie przeszukaj ich zwłoki i zabierz apteczki. Jeśli masz miejsce w plecaku zabierz kaem. Może się okazać pomocny. Potem zejdź na parter budynku i przejdź przez drzwi. Wyjdziesz gdzieś z tyłu domu. Potem naprowadzając się mapą przejdź do następnej ulicy.
Uliczka wypełniona będzie anomaliami przestrzennymi. Wchodząc w nie zostaniesz cofnięty kawałek. Przejście jest banalnie proste. Idź środkiem unikając bąbli. Zlokalizuj autobus (screen) i wskocz po skrzynkach do jego środka. Gdy już z niego wyjdziesz kieruj się w stronę placu budowy. Przygotuj się na zażartą obronę sił Monolitu.
Zadanie 6: Odszukaj drogę przez plac budowy
Uff, będzie gorąco. No dobra podchodząc pod niedokończony budynek wskocz gdzieś, gdzie będzie dobry widok. Korzystając ze snajperki, czy co tam masz rozwal kogo się da.
Będąc bliżej wyciągnij buldoga i poczęstuj nim Monoliciarzy. Musisz się wykazać niemałą sprawnością. Natychmiast zostaniesz zasypany gradem granatów ręcznych. To najcięższy moment. Wybuch granatu nie dość, że odbiera mnóstwo życia i uszkadza pancerz to jeszcze rozmazuje obraz. Jest to niesamowicie irytujące. Tak czy siak kryjąc się za osłonami przechodź stopniowo dalej. Wejdź na drugie piętro i skieruj się na tył budynku. Stamtąd przeskocz na rusztowanie. Jeśli dobrze pamiętam na ścianie obok był znak. „A” w kółko (nie znam się na tym). Zlokalizuj niewielką dziurę pod bramą i przejdź przez nią. Tam znajdziesz kolejny oddział Czystego Nieba.
Zadanie 7: Pomóż wojownikowi podkraść się do snajpera
Zadanko raczej krótkie. Idąc za swoimi kolegami zaatakuje cię snajper. Gdy twój sojusznik będzie podchodził do snajpera odkryje ogrodzenia pod napięciem. Naturalnie trzeba je wyłączyć co zresztą nie będzie łatwe.
Korzystając z nawigacji zlokalizuj budynek w bocznej uliczce. Wejdź do niego, a następnie odszukaj drabinę na poddasze. Dodam, że obok niej pali się świeca. Wejdź na strych, a potem przez okno na dach. Dalej idź dachem, balkonem, znowu dachem, aż wreszcie dojdziesz do charakterystycznych rur (screen). Przejdź po nich do kolejnego „balkonu”. Drogę zastąpią ci siły Monolitu. Kryjąc się za ścianami zabij opornych wrogów. Idź prosto, aż dojdziesz do drabiny. Idź dalej, a tam, obok kolejnej drabiny, będzie generator.
Tuż nad generatorem pali się lampka. Naciśnij dźwignię i zabij resztę monoliciarzy wraz ze snajperem (jeśli jeszcze go nie zabiłeś).
Było ciężko, ale udało się. Następny przystanek: szpital.
W końcu po tylu latach przeczytać ten wpis – świetne uczucie :)
Jest 80%, zaraz odpalam
super sprawa, tak trzymać!!11!
SUPER! Nie moge się doczekać! :D
Hell yeah!