Zadanie 1: Pomów z dowódcą posterunku
Zapowiada się nieciekawie. Gdy tylko usłyszysz rozkaz stań w miejscu i nie ruszaj się. Inaczej żołnierze Wolności otworzą do ciebie ogień. Poczekaj, aż jeden z nich podejdzie i pogadaj z nim. Gdy wyjaśnisz mu powody wizyty okaże się, że jedna z placówek jest właśnie atakowana.
Zadanie 2: Odpowiedz na sygnał SOS
Ruszaj w stronę z której dobiegają strzały. Niestety na miejscu nie zastaniesz nic oprócz zwłok. Wskakuj szybko na koparkę, gdyż za chwilę zostaniesz zaatakowany przez stado psów. Po uporaniu się z kłopotliwymi zwierzakami skieruj się do bazy frakcji.
Zadanie 3: Pomów z dowódcą
Po dotarciu na miejsce udaj się do niewielkiej chatki tuż obok magazanu. Spotkasz tam Lingowa nazywanego przez wszystkich Dowódcą. Naturalnie nie ma nic za darmo. Jeśli chcesz informacji na temat Kła musisz najpierw wykonać parę zleceń.
Zadanie 4: Zniszcz norę potworów: Nędzne obozowisko
We wspomnianej Norze żyje tylko jeden Nibypies. Uważaj jednak. Ten specjalny rodzaj potrafi robić mnóstwo swoich kopii. Nie różnią prawię w ogóle od oryginału, a teź potrafią ugryźć. Po trafieniu zwyczajnie się rozpływają. Zlokalizuj więc na mini-mapie czerwoną kropkę. To pies. Wbiegnij szybko i załatw go paroma strzałami. Jeśli ci ucieknie i zacznie tworzyć swoje kopie wypatruj psa biegającego trochę dalej od innych. To ten właściwy. Po jego zabiciu wszystko wróci do normy.
Zadanie 5: Dostarcz amunicję na posterunek
Po uporaniu się z psem Dowódca rozkaże ci udać się po amunicję do Aszota, handlarza. Potem musisz zanieść ją na pobliski posterunek. Po drodze usłyszysz strzały. Biegnij zobaczyć co się stało. Niestety na miejscu nie znajdziesz nic. Wszyscy zginęli. Czechow powiadomi cię, ze jedno PDA wciąż jest aktywne. Podnieś je z ciała żołnierza leżącego na materacu (screen). Dowiesz się, że Lingow zdradził. Wracaj więc do Czechowa.
Zadanie 6: Odszukaj dowódcę
Gdy już zaniesiesz PDA Czechow powiadomi cię, gdzie jest zdrajca. To w starym gospodarstwie na drugim końcu lokacji. W „jedynce” przesiadywała tam grupa Stalkerów. Chcieli Ci sprzedać Gaussa po okazyjnej cenie. Niedaleko zabudowań otrzymasz komunikat żołnierzy Wolności, że natknęli się na Najemników. Pomóż im w walce. Uważaj jednak. Najemnicy są świetnie wyszkoleni i uzbrojeni. Proponuję zainteresować się nowym karabinem szturmowym: TRS 301. Co do walki: polecam najpierw wejść do jednego z dwóch budynków. Tam wybić wszystkich, przejść na koniec i zajść pozostałych od tyłu. Potem pozbieraj amunicję i PDA z ciała Dowódcy. Gdy zaniesiesz urządzenia do Czechowa ten zdradzi ci miejsce pobytu Kła. Możesz iść od razu, albo pomóc Wolności w ostatecznym rozprawieniu się z Najemnikami.
W końcu po tylu latach przeczytać ten wpis – świetne uczucie :)
Jest 80%, zaraz odpalam
super sprawa, tak trzymać!!11!
SUPER! Nie moge się doczekać! :D
Hell yeah!