Kolejna znana ci lokacja. Tak samo jak w poprzedniej części bardzo niebezpieczna. I tak jak wcześniej tutaj też występuje duże zagęszczenie Pijawek. W dalszej fazie rozgrywki mogą pojawić się nawet Nibyolbrzymy (!).
Agroprom to baza frakcji Powinność. Mają swoją siedzibę, tam gdzie w Cieniu Czarnobyla była baza wojskowa. Obozują tu też neutralni Stalkerzy pod dowództwem Oresta. Oni natomiast okupują budynki w centrum mapy.
ZADANIA GŁÓWNE
Zadanie 1: Pomów z przywódcą frakcji Powinność
Zaraz po pojawieniu się w Agropromie zaczepi cię dowódca posterunku. Nim odnajdziesz schowek Striełoka musisz najpierw pomóc Powinności. Ruszaj wraz z patrolem, który zaprowadzi cię do ich bazy. Po chwili spokojnego marszu zostaniecie zaatakowani przez potwora: pijawkę. Dorwie ona jednego z żołnierzy i wyrzuci daleko w krzaki. Nie pomożesz mu więc ruszaj dalej za kolegami. Zbliżając się do kolejnego posterunku na drodze zaatakuje was grupa Snorków. Rozpraw się z mutantami i skieruj swe kroki do bazy Powinności. Głównodowodzącym tutaj jest generał Kryłow. On wprowadzi cię w sytuacje i powie jak dostać się do poszukiwanego schowka. Najpierw musisz przedostać się do kanałów pod ziemią. Tam zalejesz mutanty żeby je powstrzymać przed dalszym wyłażeniem na powierzchnię.
Zadanie 2: Dotrzyj do dziury
Generał przekaże ci współrzędne jednego z wejść do kanałów. Spotkasz się tam z żołnierzem Powinności który da ci amunicję. Po dotarciu na miejsce zostaniecie zaatakowani przez Snorki, które wyłażą z dziury. Po uporaniu się z mutantami sierżant Czirsow wręczy ci amunicję i strzelbę.
W końcu po tylu latach przeczytać ten wpis – świetne uczucie :)
Jest 80%, zaraz odpalam
super sprawa, tak trzymać!!11!
SUPER! Nie moge się doczekać! :D
Hell yeah!