Oblivion Lost

Oczywiście nie jest to wszystko, nie opłaca robić się punktów po to, aby powiedzieć, że w grze mieliśmy mieć tylko 20 kg udźwigu. Miała być również możliwość zastrzelenia ptaków, oraz ich zjedzenia, możliwość spania. Co takiego jeszcze zostało w ciągu tych kilku lat wycięte? Spójrzcie na stare trailery i dokładnie przypatrzcie się animacjom, modelom i teksturom. Niektóre z nich w wersji oryginalnej po prostu są gorsze, przede wszystkim animacje – w wersjach gry, gdy nazywała się Oblivion Lost gracz (aktor) miał całkiem inne animacje biegania etc. Podobnie, jak reszta stalkerów- biegali bardziej, jak komandosi, z bronią blisko głowy, a nie jak paralitycy w Shadow of Chernobyl. Możemy również dostrzec zmianę twarzy naszego głównego bohatera. A bardziej spostrzegawczy ludzie zauważą też, że celownik również został zmieniony. Jako ciekawostkę dodam, że wielu modderów do dzisiaj usiłuje przywrócić stary celownik… bezskutecznie.

Po tym, co napisałem można wywnioskować, iż gra S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost, w przeciwieństwie do Shadow of Chernobyl miała być grą idealną i bez błędów, i właściwie taką miała być. Nie wspomnę już o tym, że początkowe minimalne wymagania sprzętowe to Pentium III 800 Mhz, 256 MB Ram i karta graficzna GeForce 3. Na początku 2004 roku gra zmieniła podtytuł na Shadow of Chernobyl, ale mimo wszystko twórcy nadal chcieli dotrzymać swoich założeń. Po trailerze w maju 2005 roku była roczna cisza, jeśli chodzi o nowinki z gry. Pojawiły się plotki, że z gry są wycinane różne elementy gameplay’a, np. jak pojazdy i możliwość snu. W 2006 roku twórcy potwierdzili te plotki. GSC ogromnie rozczarowało wszystkich, którzy czekali na tę grę latami w roku 2007, gdy gra ujrzała światło dzienne… Większość winy możemy zwalić na wydawcę – THQ – gdyż kontrolował postęp prac nad grą, i popędzał GSC do szybkiego ukończenia prac. Pozostał tylko smutek, żal, oraz nadzieję, co do S.T.A.L.K.E.R. 2, oraz moda „Lost Alpha”.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o starym S.T.A.L.K.E.R.’ze: Oblivion Lost, to nie bójcie się o to zapytać mnie śląc do mnie wiadomość – na wszystko postaram się odpowiedzieć. Możecie również przeczytać raport z E3 2003 wraz z wywiadem jednego z twórców gry tłumaczonego przez caleb59, odwiedzić dział „Strefa”, oraz „Mutanty”.

A dla prawdziwych miłośników starego S.T.A.L.K.E.R.’a – zbiór materiałów, czyli screenshoty, trailery, szkice, arty z gry, które powstały na przełomie lat 2001-2005. Paczka zajmująca ponad 3 GB zawiera chyba wszystko, co powstało we wcześniej wymienionych latach. Wątek na forum o kompilacji znajduje się TUTAJ.
Download:
OdSiebie.com

Oblivion Lost4.5524

Strony: 1 2

  • Kinot32 « 26 stycznia 2024, 17:44
    Mogli by nawet przesunąć na 2025, i tak by nie robiło różnicy
  • KarwaPL « 21 stycznia 2024, 7:56
    Ciekawe, ciekawe. Wypróbujemy z synem. Pzdr
  • KarwaPL « 17 stycznia 2024, 20:27
    Spodziewałem się tego, ale i tak jest trochę zawiedziony :-)) p.s. Odpalam Gamma zatem
  • KarwaPL « 22 grudnia 2023, 21:11
    Wzajemnie, Stalkerzy
  • KarwaPL « 17 grudnia 2023, 12:03
    W mordę nie mogę się już doczekać :-) p.s. Z Synem dalej gramy w Zew Prypeci

autor działu:

xKoweKx
xKoweKx
4.09.2009

ocena działu:

VN:R_U [1.8.0_1031]

Rating: 4.5/5 (24 votes cast)