MordercaBezSerca napisał(a):Jako szczegół, sugerowałbym pobawić się trochę prędkością animacji przy odciąganiu zamka. Wolno do tyłu i nagły, szybki trzask do przodu. Podobnie jak przy oddaniu strzału. Teraz wszystko jest w podobnym tempie i wygląda trochę nienaturalnie.
Łoo Panie, całkiem ładnie to wygląda
Dopracowaliście fajne szczegóły :
- wygląd muchy i szczerbiny dokładnie jak w we wczesnej wersji, bardzo podobne do polskiego VIS wz 35.
- rozmieszczenie i działanie manipulatorów, zrzut magazynka i blokada zamka - idealnie
- niski chwyt typu clamshell, z kciukami skierowanymi do przodu, przez co lufa mocno podskakuje, też jak najbardziej zgodne z rzeczywistością.
- sam odrzut wygląda jak kopnięcie .45 ACP a nie blow back z ASGejowej pierdziawki. Dobra robota
- nawet lufa lekko unosi przód na ryglach, gdy zamek idzie do tyłu, mały szczegół a cieszy
Teraz to co mi się gryzie w tym obrazku:
- 22/23 sek - cofanie zamka przyciskiem? mam nadzieję, że to po prostu sekwencje video tak się ułożyły.
- żerdź prowadząca sprężyny powrotnej (ta rurka pod lufą) - jeżeli jest to model klasyczny (przyrządy celownicze), to cała broda lufy, wraz z żerdzią powinna chować się w szkielet, przy wyrzucaniu łuski. Żerdź zostaje na widoku tylko w nowszych, sportowych konstrukcjach jak Kimber, albo Sig Sauer.
- nakładka ustalająca lufy (blaszka na przedzie, łącząca lufę i żerdź) - w żadnym modelu nie zostaje z przodu. Jest połączona ryglem z zamkiem i cofa się po lufie przy wyrzucie łuski.
- ilość nabojów - j.w. jeśli to klasyk to powinno być 7 . Nowszy model może mieć 8 + 1 w lufie. 10cio nabojowe magazynki istnieją współcześnie, ale gryzie mi się to z tą klasyczną wersją.
Jako szczegół, sugerowałbym pobawić się trochę prędkością animacji przy odciąganiu zamka. Wolno do tyłu i nagły, szybki trzask do przodu. Podobnie jak przy oddaniu strzału. Teraz wszystko jest w podobnym tempie i wygląda trochę nienaturalnie.
Jako szczegół, sugerowałbym pobawić się trochę prędkością animacji przy odciąganiu zamka. Wolno do tyłu i nagły, szybki trzask do przodu. Podobnie jak przy oddaniu strzału. Teraz wszystko jest w podobnym tempie i wygląda trochę nienaturalnie.
Dokładnie! Animacja przeładowania powinna być kilkakrotnie szybsza. Takie powolne przeładowanie spowodowałoby najprawdopodobniej zacięcie. Po za tym wygląda dziwnie...
Edit:
I jeszcze jedno. Nie znam się na tworzeniu gier i nie wiem jakie są trudności z tym związane, ale czy macie możliwość by w tej animacji przesunąć rękę przeładowującą, bardziej do tyłu. Tak, aby dłoń nie zasłaniała okna wylotowego? Po za tym przeładowanie powinno być wykonane wcześniej (w niższej pozycji broni). Nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi. Gdy broń jest "u góry" powinna być już gotowa do użytku.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość