[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 28 Lut 2018, 07:13

@Michal01
Może nie znalazłeś ciał w pobliżu markera? Ale w sumie chyba są blisko niego to raczej wygląda na błąd.
Wczytaj seve z przed wejścia na lokację albo nawet zrób sobie save zanim weźmiesz zadanie od Sacharowa i z niego poleć.
Z tego co pamietam to jak znajdywaliśmy ciała to potem
:

mieliśmy sprawdzić jakąś anomalię ale tam dostawaliśmy po łbie psi promieniowaniem. Czekał nas powrót do naukowców, wzięcie odpowiedniego urządzenia i ponowna wyprawa do Czerwonego Lasu.

@edit
Jakby co to filmik z przebiegu tej misji, wyprawa po czerwonym lesie od 6 minuty.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez czeresniaczek1 w 16 Maj 2018, 09:45

Pobrałem zainstalowałem.Zmiana w pliku localization.ltx rus na pol, brak polskich znaków tzn ś,ć,ź plik wygląda tak:

[string_table]
language = pol
font_prefix = ;_west_cent
files = SGM_add_include

Teraz następny błąd wincheaster 1300 przy próbie ładowania wylot z gry.
Przyznaję racje administratorowi clebe59 mod do bani,źle instaluje spolszczenie i wyloty do pulpitu.Wywalam go!
Ja osobiście nie polecam!
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez elgyd w 25 Lut 2019, 22:00

Czy da się usunąć jakoś z gry granatniki i granaty? Całkowicie! Psują mi rozgrywkę. Za prosto z takim podwieszeniem. Pocisków nie brakuje w grze. Większość trudnych strzelanin można zakończyć właśnie w ten sposób.
elgyd
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 01 Paź 2014, 23:25
Ostatnio był: 26 Lut 2020, 01:02
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez kijak w 10 Sie 2019, 08:24

Mam pytanie, Co wrzucić do schowka w zadaniu Priorytet klanu?.
kijak
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 10 Sie 2019, 08:22
Ostatnio był: 10 Sie 2019, 14:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez elgyd w 01 Mar 2020, 19:35

Panowie, przepraszam za post pod postem... Nie da się zmienić ustawień auto-save?
Postanowiłem jeszcze raz przejść SGM Jenot. Zrobiłem sobie mały poziom HARD. Usunąłem granatniki i wszelkie granaty. Zmieniłem prędkość chodzenia - tylko marsz i trucht. Nie ma sprintu, a przy truchcie siła schodzi jak przy sprincie, więc nastawiam się na długą rozgrywkę.
Brakuje mi tylko zmian w auto-save.
Pomożecie?
elgyd
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 01 Paź 2014, 23:25
Ostatnio był: 26 Lut 2020, 01:02
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez czeresniaczek1 w 17 Sie 2020, 20:49

Po zainstalowaniu moda na czysty COP wywala mnie do pulpity z takim błędem:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'af_monolit'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Junx w 19 Sie 2020, 00:07

czeresniaczek1 napisał(a):Po zainstalowaniu moda na czysty COP wywala mnie do pulpity z takim błędem:


Kod: Zaznacz wszystko
[af_monolit]:af_base
$spawn             = "artefacts\af_monolit"
class            = ARTEFACT
visual            = dynamics\artefacts\artefact_electra_green.ogf
description         = st_af_monolit_descr
inv_name         = st_af_monolit_name
inv_name_short              = st_af_monolit_name
inv_weight         = 0.5
inv_grid_x         = 4
inv_grid_y         = 40
cost            = 58000
jump_height         = .5
particles         = artefact\af_gravi_idle
det_show_particles      = artefact\af_gravi_show
det_hide_particles      = artefact\af_gravi_hide
af_rank            = 3
breeding_type                   = 3
lights_enabled                  = true
trail_light_color       = 0.5,0.7,0.2
trail_light_range       = 2.0
health_restore_speed      = 0
radiation_restore_speed      = 0.006
satiety_restore_speed      = 0
power_restore_speed      = 0
bleeding_restore_speed      = 0
additional_inventory_weight   = 10
additional_inventory_weight2   = 10
hit_absorbation_sect            = af_monolit_absorbation
[af_monolit_absorbation]
burn_immunity          = 0
strike_immunity       = 0
shock_immunity          = 0
wound_immunity          = 0.1
radiation_immunity       = 0
telepatic_immunity       = 0
chemical_burn_immunity            = 0
explosion_immunity       = 0
fire_wound_immunity             = 0.25


Wypakuj do gamedata\configs\misc\items -> sgm_artefacts.ltx
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DeeReS w 22 Lut 2024, 17:38

Cześć!
Dawno tu chyba nikt nie zagladał, ale spróbuję. W oczekiwaniu na stalkera 2 rozgrywam sobie SGM 2.2 i utknąłem na misji "otchłań - znaleźć tajny dokument" chodzi o te trzy dokumenty w opuszczonej bazie w dolinie mroku. Czy ktoś pamięta gdzie to powinno być? Znalazłem już dwa. Znalazłem również w tym poście odnośniki do stron z opisami, ale strony te dawno już nie działają...chodzi o te dokumenty co miałby być niby strasznie schowane a dwa z nich leżały w trawie przy bramie...

Ktoś coś? Jednego papiurka szukam już dwa tygodnie...
DeeReS
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 26 Sty 2024, 18:32
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Crew w 11 Mar 2024, 22:56

Zacząłem ogrywać to ze zintegrowany gunslingerem i lipa bo jest na 32 bitowym silniku gry a nie na openxray`u :/
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości