[OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Yetiusha w 30 Wrz 2014, 16:04

Mógłby ktoś podać link do Compilation Fixes?
Wersja moda - 1.8 eng spolszczone.
Yetiusha
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 28 Wrz 2014, 17:07
Ostatnio był: 21 Sty 2015, 21:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez r00t w 05 Paź 2014, 22:44

Yetiusha napisał(a):Mógłby ktoś podać link do Compilation Fixes?
Wersja moda - 1.8 eng spolszczone.


TUTAJ masz pliki Compilation Files, których szukasz. Natomiast TUTAJ masz spolszczenie do tych plików.

Instalujesz ruską wersję o wadze 233mb (ANGIELSKA INSTALUJE WIRUSA I KEYLOGGERY), na to CF, potem spolszczenie do moda i spolszczenie do plików. Mod hula.

Nie instaluj żadych addonów, ani innych update'ów czy patchów bo gra albo ci nie ruszy albo wywali w trakcie chociażby przy rozmowie z Walerianem.
-------------------------------------------------

Czy może ktoś mi powiedzieć, które foldery z teksturami wywalić żeby mi tak nie cięło?

r00t
Wygnany z Zony

Posty: 4
Dołączenie: 05 Paź 2014, 22:29
Ostatnio był: 08 Paź 2014, 13:59
Miejscowość: Прип'ять
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -2

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez kyle27 w 19 Paź 2014, 13:22

Witam koledzy Stalkerzy!
Temat był już jakiś czas temu poruszany, ale nie było chyba odpowiedzi.
Chodzi mianowicie o znikające ciała przeciwników. Jest może jakaś opcja, która za to odpowiada. Ostatnio odbijałem spalone gospodarstwo na bagnach i ciała zabitych przeciwników poznikały mi jeszcze zanim zakończyła się walka. Pozostały tylko dwa należące do zabitych na samym końcu.
Natknął się ktoś na podobny problem?

Wersja gry 1.5.10 PL + OGSM 1.8 CE (wersja rosyjska) + spolszczenie z pierwszego posta

PS.
Jakby kogoś interesowało to problem chyba rozwiązałem. Mianowicie w pliku user.ltx ustawiłem zmienną g_corpsenum na 100 zamiast domyślnych 10.
kyle27
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 26 Lip 2010, 20:56
Ostatnio był: 15 Kwi 2024, 21:58
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Głuszec Flaszka w 02 Sty 2015, 15:11

Witam, na początek chcę powiedzieć, że OGSM jest zarąbistym modem, chyba najlepszym, z jakiego dane mi było korzystać. Śmiga genialnie, rzadziej niż w orginalnym Stalkerze wywala...ale jest jeden mały problemik. Otóż tuż przed detonacją granatu grę wywala do pulpitu i wyskakuje bugtrap. Zarówno, kiedy ja rzucę, jak i dowolny NPC. Nie ma problemu z udostępnieniem loga na forum, ale już kilku moich kumpli próbowało rozwiązać ten problem, a znają się bardzo dobrze na modyfikacjach. I niestety rozwiązania nie widać. Mogę grać bez używania granatów, no ale co to będzie za granie...





P.S. Problem sam się rozwiązał, ale nie wiem, czy to przez to, że usunąłem folder 'gamedata' przed ponownym zainstalowaniem moda, czy dlatego, że wyszedłem z bagien...
"Wszystko jest dozwolone. Nic nie jest prawdą." - Dogma Sicarii, I, i
"Myślałem, że uczę się jak żyć, a uczyłem się jak umierać." - Leonardo Da Vinci
Głuszec Flaszka
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 26 Lis 2014, 19:37
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 21:09
Miejscowość: Pierdogrzmoty
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Głuszec Flaszka w 02 Sty 2015, 21:33

DARTHARD, połamańce są w Kordonie, tuż obok anomalii zwanej 'Teleportem'. Znajduje się ona przy wschodnim tunelu, z którego wychodzą tory. Swoją drogą, wiecie jak przez nią przejść? Aha, i do obozu przybiegła zbugowana pijawka, która latała tylko wokoło w kamuflażu i nie dało się jej zmusić do ataku. Całą amunicję zużyłem, ganiając ją. Dopiero jak przespałem się przy torach, to zaczęła mnie atakować.
"Wszystko jest dozwolone. Nic nie jest prawdą." - Dogma Sicarii, I, i
"Myślałem, że uczę się jak żyć, a uczyłem się jak umierać." - Leonardo Da Vinci
Głuszec Flaszka
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 26 Lis 2014, 19:37
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 21:09
Miejscowość: Pierdogrzmoty
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez trolololo w 02 Sty 2015, 22:58

@UP Trzeba wskoczyć do bąbla nad mostem kolejowym (wiaduktem?), nie wiem czy trzeba wsiąść misję od wojskowego pod mostem na drodze, obok wioski kotów (tam gdzie jest wagon) on się Trusia nazywa
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Głuszec Flaszka w 04 Sty 2015, 13:26

@UP Dzięki trolololo :) już sam to ogarnąłem, kiedy skojarzyłem sobie ten bąbel.
"Wszystko jest dozwolone. Nic nie jest prawdą." - Dogma Sicarii, I, i
"Myślałem, że uczę się jak żyć, a uczyłem się jak umierać." - Leonardo Da Vinci
Głuszec Flaszka
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 26 Lis 2014, 19:37
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 21:09
Miejscowość: Pierdogrzmoty
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Głuszec Flaszka w 02 Maj 2015, 04:13

Ukończyłem główną fabułę...i nie wiem, jak wyjść z placu budowy w Limańsku! Albo zombi-kamikadze zabiły przewodnika, albo jest jakiś inny sposób...pomożecie?



EDIT: znalazłem dość niekonwekcjonalny sposób - wskoczyłem na okno najbliższe kontenerom zagradzającym drogę i z niego przeskoczyłem na dach jednego z tych kontenerów. W sumie znalazłem sposób - ale także chciałbym po prostu wiedzieć, czy są jakieś inne sposoby przejścia przez ten plac budowy.
"Wszystko jest dozwolone. Nic nie jest prawdą." - Dogma Sicarii, I, i
"Myślałem, że uczę się jak żyć, a uczyłem się jak umierać." - Leonardo Da Vinci
Głuszec Flaszka
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 26 Lis 2014, 19:37
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 21:09
Miejscowość: Pierdogrzmoty
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Pangia w 02 Maj 2015, 14:21

No właśnie w ten sposób. Możesz też iść tą samą drogą, którą być może przyszedłeś, czyli tam, gdzie jest dziura pod ogrodzeniem – mi się udało tam przeskoczyć w Spowiedniku Zony od Junxa, ale on robił swojego moda na bazie OGSM.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Głuszec Flaszka.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Głuszec Flaszka w 02 Maj 2015, 17:10

Dziura pod ogrodzeniem to znany mi temat, ale i tak dzięki za podpowiedź :wódka: . Głównym problemem są właśnie te kontenery - beczki zwyczajnie się nie nadają do włażenia na nie, a przejście po płocie jest niemożliwe - spadam przy próbie przejścia obok drucianego płotu. Cóż, twórcy źle zrobili, odgradzając sporą część Limańska od tej dostępnej. Przez co w niektórych miejscach nie mamy dostępu do 3/4 okolicy pokazanej na mapie.
"Wszystko jest dozwolone. Nic nie jest prawdą." - Dogma Sicarii, I, i
"Myślałem, że uczę się jak żyć, a uczyłem się jak umierać." - Leonardo Da Vinci
Głuszec Flaszka
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 26 Lis 2014, 19:37
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 21:09
Miejscowość: Pierdogrzmoty
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez BcSeed w 24 Wrz 2015, 01:56

Siemka, mam pytanie, zainstalowałem sobie własnie tego moda, i czemu opisy i niektóre rozmowy wyglądają tak?
http://imgur.com/a/Dvapk
Aha, i niektóre kwestie (albo możliwe że wszystkie) dodane przez moda sa po niemiecku, pomimo tego, że zainstalowałem tą angielską łatkę.
BcSeed
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Maj 2015, 09:25
Ostatnio był: 20 Kwi 2019, 20:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez zeus123123 w 25 Sty 2016, 05:17

Witam

Mam pytanie gdzie znajdę RPG-7 w tym dodatku?
zeus123123
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 25 Maj 2013, 20:51
Ostatnio był: 16 Sie 2017, 01:11
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości