[S.T.A.L.K.E.R. Way of the wolf]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

[S.T.A.L.K.E.R. Way of the wolf]

Postprzez desmond w 25 Kwi 2011, 11:21

właśnie przeglądałem oficjalny profil stalkera na Facebook i znalazłem to:
http://www.moddb.com/mods/stalker-way-of-the-wolf

desmond
Wygnany z Zony

Posty: 111
Dołączenie: 05 Lut 2011, 01:49
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 20:05
Miejscowość: Generatory
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Way of the wolf

Postprzez MałyGłód w 25 Kwi 2011, 11:28

No no, wygląda na to, że całkowita zmiana fabuły w CoP.

Uwagi moderatora:

No, no, jeszcze jeden taki beznadziejny post i pożegnamy się na 3 miesiące. - xKoweKx
Image
Podstawą szczęścia jest WOLNOŚĆ, a podstawą WOLNOŚCI odwaga.
Awatar użytkownika
MałyGłód
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 06 Mar 2011, 11:20
Ostatnio był: 14 Paź 2011, 22:36
Miejscowość: Galaktyka Kurvix
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

Re: S.T.A.L.K.E.R. Way of the wolf

Postprzez Jarexxx w 25 Kwi 2011, 11:50

Mnie to by się podobało, mam nadzieje, że fabuła toczyła by się jeszcze na samym początku powstania zony, że wchodzimy tam jako wilk, nie ma dużo ludzi, tylko mutantów, anomalii, sama ruska broń, typku kałachy, grozy, obokany, wintorezy itp.
W końcu wilk jest jednym z pierwszych twardzieli w zonie, i tak powinien się czuć gracz grając nim, ale trudność powinna być duża, jednak co mają w głowach twórcy to nie wiadomo, ale ,,New levels made from scratch" od razu u mnie przekreśla powstanie takiego moda, zresztą wyjdzie za pare lat, jeżeli chcą ,,Poprawiać geometrię" i wiele innych rzeczy.
Jednak sam pomysł naprawdę jest kozacki, jeżeli dobrze to zrobią, to będzie w co grać za parę lat.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Way of the wolf]

Postprzez Tomash STAR w 02 Maj 2011, 17:38

?? Pomysł doskonały lecz widziałem na fotkach kilka rzeczy które mnie osobiście zmartwiły np. Wszystko wygląda jak w clear sky wiec mało prawdopodobne by sprawa działa sie na samym początku ZONY Jak kolega wcześniej napisał było by wspaniale gdyby mod był osadzony zaraz po przybyciu Wilka do strefy czyli brak kombinezonów, detektorów mało stalker'ów sporo mutantów i anomali. Mod powinien bazowac na tz. Szkole przetrwania :E Czyli wszystkie mapy teren wygladający znacznie młodziej Pełen tz. Free play frakcja naukowców dobry pomysł pewnie kupia wszystko co uda ci się znalesc na wyprawach w okolice centrum Mozliwosc organizowania małych grup stalker'ów a potem spacerek np. Do agropromu zobaczyc co tam sie dzieje :E Czekam na ten mod nawet jeśli będzie klapa Polecam Oblivion lost ultimate który jest dobrym nawiązaniem do mojego pomysłu i zawiera podobne rozwiązania
Awatar użytkownika
Tomash STAR
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 04 Lut 2011, 14:33
Ostatnio był: 04 Lip 2011, 23:31
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Way of the wolf]

Postprzez vandr w 02 Maj 2011, 21:12

Ale trailera to zapodali, nie ma co...wie ktoś może, jak nazywa się utwór, który został pod niego podłożony? Bardzo lubię taką muzykę. A jeśli mam powiedzieć coś o samym modzie, to może być BARDZO fajnie. Świetna nazwa moda, wręcz genialna. Screeny również obiecujące. Obok LA to drugi mod, na który czekam.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Way of the wolf]

Postprzez Cromm Cruac w 09 Wrz 2011, 20:50

Projekt został niestety skasowany. A przynajmniej odłożony na półkę na czas nieokreślony z powodu dezercji głównego modelarza. Jeśli ktoś ma ochotę go zastąpić, ma trochę czasu i zna 3DS Maxa to dobrze byłoby się skontaktować z project leaderem (na ModDB albo na forum GSC) bo projekt był zacny.
Ja niestety nie mam tyle czasu na modding co kiedyś.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości