GTR napisał(a):Z 1.8T dużo roboty, z VR6 też a poza dźwiękiem to jest chu*owe
Ja już to ja bym tam widział 2.0 16V z Golfa III GTI. Fajny i prościutki silniczek, moc konkretna jak na wolnossaka (150KM), a przy tej lekkiej budzie to dopiero będzie konkret. Dodatkowo na rzecz tych wszystkich 1.8T czy VR6, to te 2.0 idzie dostać w fajnych pieniądzach. Minus taki że nie tolerują żadnego gazu.
No ale to takie gdybanie, swapa pewnie sam nie zrobisz, a znaleźć kogoś kto Ci to zrobi porządnie graniczy z cudem.
Wave napisał(a):Aluski brzydkie.
Gro3a napisał(a): Poza tym nie jestem zwolennikiem "gazowania" samochodu - droższe przeglądy i ubezpieczenie, nieco większe spalanie gazu w porównaniu do benzyny (więc na jedno wychodzi). Więc w tych silnikach jest nieopłacalna instalacja gazowa, nawet gdy rocznie robię około 35 tyś. kilometrów.
MatrixSTR napisał(a):Tylko przy wtrysku bezpośrednim spala jednocześnie gaz i benzynę żeby wtryski miały smarowanie. A nowsza instalacja na sam gaz kosztuje około 7 tysi, więc sobie policz opłacalność
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości