[Pytanie] Textury i ikony artefaktów

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie] Textury i ikony artefaktów

Postprzez Andolen w 31 Sty 2010, 16:10

Witam!
Od nie dawna próbowałem stworzyć artefakt. Ale jest pewien kłopot. Artefakt zrobiłem, kształt skopiowałem ze sktrętaka .ogf tyle że nie wiem jak edytować plik ui_icon_equipment.dds, a na kształt artefaktu, powyrzuceniu nie ma, tekstury przez co poprostu znika.
Poprosze o sprawdzony program do edycji .dds i adress w gamedata textury na skrętaka oraz program do jej edycji. Jeśli wszystko mi się uda i będzie działać to wstawie poradnik do tworzenia artefaktów.

Dziekuje z góry.
Andolen
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 20 Gru 2009, 13:17
Ostatnio był: 15 Lip 2011, 00:12
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Pytanie] Textury i ikony artefaktów

Postprzez Darth ReX w 31 Sty 2010, 20:07

Co do edycji ui_icon_equipment:
http://forum.clearsky.pl/viewtopic.php?f=17&t=154
Programy do edycji DDS? Photoshop z wtyczką lub Paint.net. Gimp z wtyczką też.
Poza tym musisz zhackować model, zatem jeszcze jeden tutorial.
http://forum.clearsky.pl/viewtopic.php?f=17&t=368
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 19:35
Kozaki: 224

Re: [Pytanie] Textury i ikony artefaktów

Postprzez PrzemoC w 31 Sty 2010, 21:12

Ja osobiście polecam Gimp'a, bo nie jest płatny jak PS a ma większe możliwości
niż PaintNET. A ściągnąć wtyczkę nic nie boli, bo waży grosze. Jest tu nawet temat
na forum.

Adres to textues\artifact, tam masz teksturki, ale nie wiem która do skrętaka.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Pytanie] Textury i ikony artefaktów

Postprzez Andolen w 02 Lut 2010, 18:46

No dobra użyłem pewnego programu żeby zmienić odcień tekstury i ikony skrętaka wszystko zainstałowałem do czystego gamedata i... stolec.
Możliwe że w pliku .ogf zamało zmieniłem, bo nie edytuje skrętaka ale robie inny artefakt, dodatkowy.
bugtrap jak właczam nowa gra.
:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : FHierrarhyVisual::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\FHierrarhyVisual.cpp
[error]Line : 83
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Invalid visual

Jeśli ktoś ma się ochote pobawić z moim problemem, to moge wstawić na jakiegoś serwa gamedata.
Andolen
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 20 Gru 2009, 13:17
Ostatnio był: 15 Lip 2011, 00:12
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Re: [Pytanie] Textury i ikony artefaktów

Postprzez utak3r w 11 Lut 2010, 12:51

Andolen napisał(a):Invalid visual


To jest ten nowy artefakt, czy stary? Jeśli nowy, to czy poprawnie nadałeś modyfikację Physique? A jeśli stary, to jak "hackowałeś" ogf? Darujcie sobie owo "hackowanie", tak trudno wczytać obiekt do Actor Editora i tam to po ludzku, jak Bóg przykazał, zrobić??
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Pytanie] Textury i ikony artefaktów

Postprzez PrzemoC w 11 Lut 2010, 18:44

Andolen napisał(a):No dobra użyłem pewnego programu

Po pierwsze - Mów jakiego programu użyłeś, nie biją za to. Chcesz pomocy
to udziel wszystkich informacji. :wink:
Andolen napisał(a):robie inny artefakt, dodatkowy.

Proponuję zacząć od prostych rzeczy, np. zmień teksturę istniejącego artefaktu
i dodaj go np. jako gift od Wilka. Szybko zobaczysz czy wyszło, nawet nowej gry
nie musisz zaczynać.
Andolen napisał(a):bugtrap jak właczam nowa gra.

Konkretnie co tam na dole pisze?
Andolen napisał(a):moge wstawić na jakiegoś serwa gamedata.

Polecam przejrzeć pliki Oblivion Losta 2.2, tam były nowe artefakty...
Zawsze możesz się wzorować. A gamedata możesz wrzucić ale jeżeli ja mam to przejrzeć
to w weekend.
Przy okazji, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, ściągnij sobie Notepad++ lub coś nawet
lepszego. Wyjątkowo ułatwia prace z plikami .ltx :wink:
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Pytanie] Textury i ikony artefaktów

Postprzez Andolen w 12 Lut 2010, 14:50

Utak3r Jestem totalnym noobem jeśli chodzi o mody nielicząc tam zmiany .ltx Więc niewiem co to jest actor editor(tz. edytor 3D ale nic wiecej nie wiem). i niewiem co to Physique w ogf zmieniłe ścieżke do tekstury nakładanej na "kształt".
PrzemoC Do Zmiany odciena tekstury użyłem Nero PhotoSnap Viewer Essentials. po drugie mam wrażenie że muwisz o shoc a nie o cop bo wilk w 3 niewystępuje.
Andolen
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 20 Gru 2009, 13:17
Ostatnio był: 15 Lip 2011, 00:12
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości