[Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez Czaro w 19 Paź 2009, 00:08

Realistic Weapons Ballistics and Sounds

Opis:
- Celność broni zwiększona
- Lepsze odgłosy ładowania i strzelania

Przykłady:
AK 74 - Odległość skutecznego strzelania wynosi teraz 500 m. Szybkostrzelność wzrasta do 625 RPM. Celność broni zwiększona.
AK 74U - Celność zwiększona. Szybkostrzelność wynosi teraz 700 RPM. Zasięg skutecznego strzelania to 300 m.
LR300 - Wieksza celność. Szybkostrzelność to 700 RPM. Odległość efektywnego ostrzału - 300 m.

Te same zmiany w innych broniach (Szybkostrzelność, celność i zasięg są teraz takie, jak w prawdziwych broniach.)

Download:
S.T.A.L.K.E.R. Files
Patch by Utak3r - obowiązkowy!

Natural Flashlight (and more...)

Opis:
- Latarka wygląda bardziej naturalnie
- Pasek wytrzymałości jest teraz żółty
- Nie ma wskaźnika "moc granatu" (nierealny)

Download:
S.T.A.L.K.E.R. Files

---

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Reklamy Google

Re: [Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez neo788 w 03 Lis 2009, 11:50

Z tego wszystkiego to latara realistycznej wygląda no i kałach 74 U się poprawił bo wcześniej nawet przy połowie zużycia walił jak porąbany ^^ :D

ThX :)
Awatar użytkownika
neo788
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 03 Lis 2009, 01:50
Ostatnio był: 21 Gru 2009, 17:08
Miejscowość: Chernobyl
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez KoweK w 28 Lis 2009, 00:37

No i BugTrap przy ładowaniu...

Kod: Zaznacz wszystko
 FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_string
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 486
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find variable splash1_hits_count in [wpn_knife]
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez BJ Blazkowicz w 28 Lis 2009, 00:39

Próbowałeś usunąć plik wpn_knife?
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez utak3r w 28 Lis 2009, 01:58

Spróbuj:
Kod: Zaznacz wszystko
;-------------------------------------------------------------------------------
; splash parameters

splash1_direction      = 0.0, -0.3, 1.0
splash2_direction      = 0.0, 0.0, 1.0

spash1_dist            = 1.2 ;0.7      ; fire_distance / 2
spash2_dist            = 1

spash1_radius         = 0.5 ;0.7
spash2_radius         = 0.25

splash1_hits_count         = 3
splash1_pervictim_hcount   = 1
splash2_hits_count         = 2
splash_hit_divide_factor   = 0.75
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive failedmission.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez KoweK w 28 Lis 2009, 17:51

Bj, raczej chciałem zachować plik.

utak3r, wybawco, zadziało! ;) Dzięki. Dobrze by było gdyby ktoś tą "poprawkę" dał w 1. poście (tak, Czaro, mówię o Tobie. :P).

Poza tym modzik bardzo fajny. Polecam dla tych, co chcą podwyższyć poziom trudności.
Ostatnio edytowany przez Czaro, 28 Lis 2009, 20:33, edytowano w sumie 1 raz
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez Markok w 02 Gru 2009, 23:05

Witam, ja mam taki problem:
:

xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "D:\S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 001B:005BEAFE, xrDebug::backend()+174 byte(s)

czyli ogólnie XRay Engine Crash detected by BugTrap :P, stało się to gdy powrzucałem trochę modów (między innymi ten xD czyli tak - Realistyczne bronie itp. , latarka , granat , pasek wytrzymałości no i dźwięki broni...
gamedata z false na true zmieniłem , tą linijkę utak3r'a wrzuciłem do w_knife.ltx no i dalej to samo... help plx!
Markok
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 02 Gru 2009, 22:51
Ostatnio był: 19 Sty 2016, 20:54
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez KoweK w 02 Gru 2009, 23:20

Oryginał?

Btw. wrzuć loga z Dokumenty udostępnione/S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci/logs od linijki FATAL ERROR.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez dorian w 03 Gru 2009, 10:33

tą linijkę utak3r'a wrzuciłem do w_knife.ltx no i dalej to samo...


Wczoraj wgrałem tego moda. A poprawkę utak3r'a w_knife.Itx skopiowałem do textures>weapons, czyli zastąpiłem istniejący tam wpis w_knife.Itx i jest o.k., poszło bez problemu. Mod bardzo dobry, prawdziwa latarka, a nie halogen, broń też celniejsza, ale za to "lepsze dźwięki" poszły do kosza = orginalne lepsze. M.in. upadnie łusek przesadzone, a nawet jak stałem na piachu to też jakby o podłogę tłukły. W ogóle dźwięki spluw jakby za "suche i metaliczne" dla mnie trochę były.
No i masz wgrane inne mody, więc może się gryzą ze sobą.

W opisie moda:
Nie ma wskaźnika "moc granatu" (nierealny)


Najlepiej by było, żeby też w ogóle nie było żółtego ostrzeżenia o rzucanym w nas granacie.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez Markok w 03 Gru 2009, 16:53

Ehhh jeżeli to problem wersji gry (mam gorszego kompa , przez to nie kupuje gier , bo nie mogę ich w całości wykorzystać , to jest główny i jedyny powód ściągania...) no to niestety muszę przyznać , że mam plr4T4 , omfg btw wtf
Ostatnio edytowany przez KoweK, 03 Gru 2009, 17:44, edytowano w sumie 1 raz
Markok
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 02 Gru 2009, 22:51
Ostatnio był: 19 Sty 2016, 20:54
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez M.R.O.K. w 26 Gru 2009, 11:12

Mam pytanie o co chodzi z tym (Nie ma wskaźnika "moc granatu") w ekwipunku? Dzisiaj jestem trochę niemrawy więc wybaczcie.


Czy ktoś odpowie na moje pytanie?
Ostatnio edytowany przez M.R.O.K., 26 Gru 2009, 18:52, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
M.R.O.K.
Redaktor

Posty: 166
Dołączenie: 20 Kwi 2009, 14:28
Ostatnio był: 19 Wrz 2016, 19:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Re: [Celność, dźwięk oraz światło] Krok ku większej realności

Postprzez RazoRetti w 26 Gru 2009, 14:57

Bu. :( Taki error wyskakuje w momencie ładowania gry. Wersja gry jest polska i niespatchowana.

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 475
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'device_flashlight'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
RazoRetti
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 16 Kwi 2008, 18:43
Ostatnio był: 19 Kwi 2011, 00:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 7 gości