[Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez mimi215 w 27 Sty 2010, 18:52

A ja mam tak że jak uzywam tego moda to po jakims czasie mi sie gra wyłącza i bug :( Co zrobic ? Gierka oryginał.

Oto taki błąd

FATAL ERROR

[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 226
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : spawn_sections_agroprom.ltx
"Nie ważne jak daleko zajdziesz na końcu i tak czeka na ciebie monolit "
Awatar użytkownika
mimi215
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 31 Gru 2009, 02:04
Ostatnio był: 04 Wrz 2016, 14:28
Miejscowość: Sukmanie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Chudy w 29 Sty 2010, 17:18

Mam identyczny problem z tym bugiem jak chce spawnowac mutanty...
Awatar użytkownika
Chudy
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 19 Sty 2010, 12:44
Ostatnio był: 10 Mar 2010, 19:18
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Gaz w 05 Maj 2010, 12:29

Musicie odznaczyć opcję "to actor" bo wtedy spawnowalibyście mutanty do swojego plecaka, a wiadomo, że jest to nie możliwe. Swoją drogą ja mam inny problem, mianowicie mogę spawnować frakcje oraz mutanty tylko na terenie Zatonu, a w Janowie i Prypeci już się nie da. Wie ktoś jak to naprawić?
Gaz
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 16 Maj 2009, 19:29
Ostatnio był: 05 Maj 2010, 21:15
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez maciek22 w 09 Maj 2010, 17:01

WITAM
MAM PROBLEM NIE WYSWIETLA MI SIE OKNO SPAWNER PO NACISNIECIU -S
POZDR.MACIEK
maciek22
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 07 Lut 2010, 20:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2012, 13:05
Miejscowość: wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez lukass w 09 Maj 2010, 17:17

Najpierw wyjdź do menu ESC i wtedy uruchamiasz spwaner S, ale jeśli to juz wiesz to znaczy, że instalacja nie poszła po twojej myśli. A może na spawnerze zainstalowałeś jeszcze jakiegoś moda?
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez maciek22 w 09 Maj 2010, 17:31

Ściągnąłem tego Spawner Moda wkleilem tego moda do folderu gry ściągnąłem jeszcze Delta 1 - 0.41: Update Beta 0.41 o narzędzia snajperskie, wszystkie celowniki ACOG i pare innych rzeczy.
:arrow: http://www.sendspace.com/file/gqdfuq

:

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=77&t=6568


nie instalowałem innych modów
maciek22
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 07 Lut 2010, 20:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2012, 13:05
Miejscowość: wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez lukass w 09 Maj 2010, 17:50

Nie wiem jak ty to instalowałeś, że nie działa

Image

Wkleiłeś folder "gamedata" z archiwum SpawnerModa2012 do głównego katalogu z grą ?
Działa bez zmieniania true/false w fsgame.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez MalinaOSG w 14 Maj 2010, 20:57

Nie wiem co ale ja też nie mogę spawnować ich poza zatonem. A tych z monolitu nie da się nigdzie. Jak ktoś będzie miał sposób albo lepszego moda tego typu pisać.
Zona jest darem tego świata, a my wolność jesteśmy jej obrońcami, będziemy ją chronić bezapelacyjnie do samego końca a wrogowie zony będą skończeni gdy my z nimi skończymy.

Cytat. Życie jest jak bycie stalkerem zawsze trzeba walczyć oto by móc żyć oto by móc stać się kimś lepszym.

Cytat. Negatywne skutki picia radioaktywnej wódki.
Awatar użytkownika
MalinaOSG
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 28 Kwi 2010, 17:04
Ostatnio był: 20 Kwi 2012, 08:40
Miejscowość: Magazyny Wojskowe
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez lukass w 14 Maj 2010, 21:27

z Władcą Zony nie ma takich problemów - viewtopic.php?f=77&t=7700. Niemniej jednak poszperam za tym problemem z 2012.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

MOD

Postprzez Alien0918ST w 15 Maj 2010, 14:29

mam pytanie.
chcialem zainstalwoac moda...ze mozna spawnowac wszystko. i pisali ze musze skopiowac folder gamedata do folderu STALKER z gra i zmienic linijke tekstu w pilju fsgam.ITx (?). no wiec skopiowalem chce wejsc w ten plik i zamienic co trzeba, a tu sie pokazuej ze plik jest albo uszkodzony albo jakis ma zly format, czy cos w ten desen. jakby ktos wiedzial jak naprawic to czy cos to bym sie cieszyl bardzo... :(
89% ludzi uwaza ze najwazniejsza jest grafika. jezeli nalezysz do tych 11% wklej to na swoj podpis
Alien0918ST
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 13 Mar 2010, 20:42
Ostatnio był: 14 Paź 2010, 20:26
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez lukass w 15 Maj 2010, 15:05

fsgame.ltx edytujesz jakimkolwiek edytorem tekstowym. Podczas otwierania notatnikiem miałeś taki komunikat?

Ale jeśli piszesz o modzie Spawner 2012, to nie musisz zmieniać nic w pliku, mod działa i bez tego (ale mimo wszystko powinieneś wymienić ten plik jeśli jest nieczytelny)
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Gogetan w 03 Lip 2010, 16:55

Zrobicie może coś z problemem spawnowania ludzi/mutantów TYLKO w Zatonie ? Prosiłbym też o podanie nazwy tych chomików / myszy do spawnowania w dziale INFO ?

Gogetan
Wygnany z Zony

Posty: 4
Dołączenie: 27 Cze 2010, 11:15
Ostatnio był: 05 Cze 2012, 17:17
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości