[Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Czaro w 15 Paź 2009, 20:10

Opis:
Wszyscy wiedzą o co chodzi, więc nie będe się wysilał na opis :P.

Instrukcja:
Aby użyć Spawner Moda należy podczas gry wyjść do menu (ESC) i nacisnąć S.

Download:
Sendspace
Link podany przez lamborghini

---
Wiem, że mod już sie pojawił ale postanowiłem wstawić go jeszcze raz aby łatwiej było go znaleźć :wink:.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 17 Sty 2016, 14:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Reklamy Google

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Messiah w 31 Paź 2009, 21:22

Ma ktoś to na innym serwerze? Bo podczas pobierania wyskakuje error 404 i nara

Na stalkerfiles tego ni ma

@edit

@down


Dzięki wielkie !!!!!!
Ostatnio edytowany przez Messiah, 31 Paź 2009, 22:38, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Crisu w 31 Paź 2009, 22:35

Messiah...
Jako, że ślicznie poprosiłeś w SB - łap: http://www.sendspace.pl/file/077d94fc1288c21f85680c8
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez reynevan w 01 Lis 2009, 12:01

Fajny mod, choć żadko przezemnie używany. Spawnowałem tylko amunicję jak mi się skończyła i jedząko gdy byłem głodny.
<a href="" target="_blank" name="versus_the_witcher_user_1108927_world2"></a><script language="JavaScript" type="text/javascript" src="http://static.web.versus.one2tribe.pl/banner/versuslink.php?user=1108927&lang=pl&world=world2"></script>
Awatar użytkownika
reynevan
Kot

Posty: 44
Dołączenie: 29 Wrz 2009, 15:51
Ostatnio był: 04 Maj 2011, 18:45
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Crisu w 01 Lis 2009, 12:05

żadko przezemnie

jedząko


:facepalm:

- - - - -

Cóż, korzyści płynące z tego modziwa nie tylko okazują się być priorytetem w trudnej sytuacji gdy burczy w brzuchu bądź w magazynku... Dzięki niemu możemy ułatwić sobie na przykład zadanie zbadania specyficznej anomalii w Janowie poprzez spawn trzech Wielesów lub od razu Swaroga. Wystarczy troszkę pokombinować. Poza tym znajdziemy tam również specyficzne, modyfikowane bronie. Warto, na prawdę warto.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez Per$hing16 w 21 Lis 2009, 11:45

Ale czemu Spawn M0d nie spawnuje mi narzedzi?
Nie mam ochoty latac i zbierac a to mi nie dziala.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 18 Wrz 2017, 11:31
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez graf_art w 21 Lis 2009, 12:13

@Per$hing16
Działa, działa, pewnie połączyłeś z innym modem i coś się pokopało) Zrób tak:
:

1. Znajdź plik gamedata\configs\gameplay\character_desc_general.xml

2. Znajdź linijki:
<team>Actor</team>
<supplies>
[spawn] \n

(TU JEST JESZCZE KILKA LINIJEK)

bread = 1 \n
kolbasa = 1 \n
conserva = 2 \n

3. Pod nimi wklej takie coś:
toolkit_1 = 2 \n
toolkit_2 = 2 \n
toolkit_3 = 2 \n

4. Musi zadziałać

I pamiętaj, że jak sama nazwa moda wskazuje masz narzędzia na starcie - czyli obowiązkowo musisz rozpocząć nową grę!
Image
Awatar użytkownika
graf_art
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 06 Wrz 2008, 16:51
Ostatnio był: 14 Gru 2009, 10:03
Miejscowość: Festung Breslau
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 5

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez lamborghini w 25 Lis 2009, 18:47

Zmodowałem pliczek tego moda.

Instrukcja:
1. Zainstaluj oryginał 2012
2. Podmień pliczek
3. W dziale kombinezonów znajdziesz narzędzia. :)

Download:
Sendspace

P.S. Zaraz się wnerwie i może uda mi się zmodować pod S.M.R.T.E.R. Mod'a.
Udana proba, do 20 powinno sie udac dokonczyc.
Ostatnio edytowany przez lamborghini, 25 Lis 2009, 19:06, edytowano w sumie 1 raz
lamborghini
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 11 Paź 2008, 09:29
Ostatnio był: 09 Lis 2010, 15:33
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

[Spawner M0D Final 2012] Pytanie.

Postprzez qqwwqqww w 02 Sty 2010, 14:53

Mam pytanie.Ściągnąłem tego moda i gdzie mam wrzucić plik tego moda (Do którego katalogu ).
qqwwqqww
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 12 Wrz 2009, 11:52
Ostatnio był: 21 Mar 2010, 10:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Spawner M0D Final 2012] Pytanie.

Postprzez von Carstein w 02 Sty 2010, 14:56

Powinieneś go wypakować, teraz ci się utworzy gamedata... i to do folderu gry. Jeżeli nie masz gamedaty to utwórz taki folder...
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 689
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 07 Maj 2017, 10:34
Kozaki: 43

Re: [Spawner M0D Final 2012] Pytanie.

Postprzez pejakk w 02 Sty 2010, 21:57

von Carstein napisał(a):Powinieneś go wypakować, teraz ci się utworzy gamedata... i to do folderu gry. Jeżeli nie masz gamedaty to utwórz taki folder...


Zapomniałeś jeszcze o jednym.
Musi zmienić linijkę w pliku fsgame.ltx:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|
Ostatnio edytowany przez KoweK, 02 Sty 2010, 23:46, edytowano w sumie 1 raz
pejakk
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 10 Gru 2009, 23:09
Ostatnio był: 15 Lut 2013, 02:14
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Spawner M0D Final 2012] Czyli spawnuj, co chcesz

Postprzez lis118 w 17 Sty 2010, 00:53

Witam , mam pytanie.
W ostatniej zakładce chyba info się nazywała można zaznaczyć mutanty lub ( chyba ) oddziały różnych frakcji , lecz niestety jak klikam żeby mi zespawnowało odział powinności i oddział wolności to nic się nie dzieje .Czy w tym modzie można spawnować oddziały frakcji a jeśli nie to proszę o link do jakiegoś moda w którym można to robić .
Awatar użytkownika
lis118
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 04 Sty 2010, 20:22
Ostatnio był: 19 Lip 2010, 01:19
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt66 oraz 4 gości

cron