[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PotatoStalker w 27 Wrz 2018, 13:00

Aaaaa, zapomniałem o tym patchu :facepalm: Myślałem że ten patch to update moda, do 1.5, a tu klops - update particels'ów
LOJALNOŚĆ UNII UNIWERSALNEJ!
PotatoStalker
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 28 Maj 2017, 20:50
Ostatnio był: 22 Lis 2019, 22:47
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Reklamy Google

S.T.A.L.K.E.R. Zew Czarnobyla- problem z pojazdami

Postprzez DarkMouse01 w 25 Paź 2018, 19:21

Witam

zanim poruszę mój problem, chciałbym objaśnić iż temat o stalkerze CoC został przeze mnie dodany do zakładki zewu prypeci, ponieważ jest to "MOD" do zewa, więc mam nadzieję że nie będziecie się przyczepiać (przepraszam caleb59)

Więc....

kiedy zespawnuję pojazd za pomocą menu debagującego, jest wszystko ok do momentu jak chcę przejechac do innej lokacji. wtedy po wczytaniu ja w pojeździe pojawiam się na mapie, albo pod powierzchnią albo w jakiś dziwnych miejscach.

nie mam żadnych dodatków, a w plikach jest wszystko ok.

macie może pomysł dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić?

CZEKAM NA ODPOWIEDŹ
CHEEKI BREEKI IV DAMKE!!!!!
Awatar użytkownika
DarkMouse01
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 18 Wrz 2017, 07:59
Ostatnio był: 10 Sty 2019, 18:42
Miejscowość: Posterunek bandytów w dolinie mroku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Provski w 05 Lis 2018, 21:43

Pytanie ogólne, ale bardziej pasuje tutaj niż w dziale od podstawki.
Chodzi mi o celownik Kobra. Zastanawiam się czy ktoś wie jak zmienić wygląd celownika na zwykła kropkę? Próbowałem podmieniać plik wpn_addon_scope_kobra_lenz w textures/gamedata, ale nic to nie zmieniło, celownik dalej wygląda tak samo.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Zew Prypeci i Call of Chernobyl

Postprzez Wasił w 09 Lis 2018, 18:41

Czy jeśli zainstaluję CoC to będę mógł normalnie włączyć ZP czy będzie odpalało się to jako CoC?
Wasił
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 05 Paź 2018, 23:55
Ostatnio był: 06 Paź 2018, 00:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Provski w 09 Lis 2018, 23:40

Zew Prypeci i CoC to tak jakby dwie różne gry, bo CoC to standalone który nie potrzebuje Zewu by działać. Więc Zew będzie Ci się normalnie włączał ;)
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez HuczuL w 11 Gru 2018, 07:44

Bez rozpisywania się bo oczywiście kurde po napisaniu się musiało mnie wywalić do logowania i tekst mi zniknął a byłem zalogowany więc mi się nie chce po prostu się znowu rozpisywać.

*Wypakowanie Stalker CoC 1.5r6 do folderu na pulpicie
*Wgrywanie beta polonizacji spolszczenia od konkurencji forum
*test, wszystko działa i ustawiam ustawienia pod siebie
*wgrywanie modyfikacji Weapon Gulash v022 1.5r6
*test i wszystko działa
*wgrywanie modyfikacji W.A.R.F.I.G.H.T.E.R v0.51 oraz fixa na kompatybilność dla Stalkera CoC 1.5r6 W.A.R.F.I.G.H.T.E.R 0.51_1.5_fix.1
*test wszystko działa (chyba) bo zabijam stalkera z baretty jednym strzałem w tors i 2 innych
*Wgrywanie modyfikacji Smurth's Dynamic Hud v3.2.2.8 (1.4.22+ AO, ...) oraz opcjonalnego hud'a który jest zawart w modzie na Hud - full (light)
*Odpalanie gry, i pojawienie się okienka Stalker CoC, po 3 sekundach wywalenie i komunikat o braku system.ltx
*Wk*********, wszystko wcześniej ładnie śmigało...

Ostatni znany log
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5-4690K CPU @ 3.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 3498.00 mhz, 20-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, 3DNowExt!, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 4/4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 8508 files cached 33 archives, 6612Kb memory used.
Init FileSystem 0.536304 sec
'xrCore' build 6810, Sep 28 2017

EH: 2D7A626E01F5B0C083E8126C74B1B2FE

-----loading c:\users\frst\desktop\stalker coc\gamedata\configs\system.ltx


Żadna z modyfikacji nie zawierała pliku system.ltx
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pilot w 11 Gru 2018, 09:52

Nie znam się zbytnio na modach, ale na stronie "Smurth's Dynamic Hud" nie widzę nigdzie zdania, że jest on kompatybilny z "W.A.R.F.I.G.H.T.E.R v0.51" i "Weapon Gulash v022"
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez tom3kb w 11 Gru 2018, 13:34

No i ten dynamiczny HUD jest na 1.4.22 z tego co Napisał HuczuL.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez HuczuL w 11 Gru 2018, 17:47

Dynamiczny HUD działał na mojej wersji CoCa, może poprostu tak zmieszałem innymi modami że weszło :/ ale w Rostogu nastałem bugtrapa i musiałem reinstalować gre bez innych modów

Ale przecież WARFIGHTER to tylko zmiana obrażeń na realistyczne bardziej, a może dodatek do Gulashu? Też takie funkcje miał bo zmieniał parametry broni na bardziej zabójcze
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez tom3kb w 11 Gru 2018, 18:05

@HuczuL
Dobrze robisz, dorzucasz kolejnego moda i sprawdzasz czy działa, nie ma co dumać jak się wypierdziela po ostatnim to widać co powoduje problemy chociaż niby powinno być bez problemu.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez patryg4 w 11 Gru 2018, 18:52

Witam. Mam problem dotyczący grafiki w S.T.A.L.E.R: COC.
Grafika w DX9 i wyższych jest brzydsza niż w DX8, co widać na poniższych zdjęciach tzn. grafika DX9/10/11 jest nieostra, pastelowa, a w szczególności drzewa i inne dalsze obiekty, niema w ogóle AA gdzie nawet DX8 ma dużo lepszy.
Ustawienia grafiki w każdym przypadku maksymalne.
Moja karta graficzna to Gigabyte HD7970 3GB, a sterownik to Crimson 18.9.3.
Pytanie brzmi czy jestem w stanie jakoś rozwiązać ten problem?
Pozdrawiam i z góry dzięki.

Grafika:
DX9: https://images90.fotosik.pl/89/a89fd1dd1652c881med.jpg
DX8: https://images89.fotosik.pl/88/2d3608f9c63c4b13med.jpg
patryg4
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 11 Gru 2018, 18:03
Ostatnio był: 11 Gru 2018, 20:27
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez HuczuL w 11 Gru 2018, 19:32

A więc tak:

*Rozpakowanie Stalker COC 1.5 r6 do folderu na pulpicie
*Wgranie beta spolszczenia ze strony konkurencji
*Jest OK
*Wgranie modyfikacji Weapon gulash v022 1.5r6
*Odpalanie gry i jest OK
*Wgranie dodatku do moda Weapon Gulash, CoC_Wounding_1.2_for_Goulash
*Jest OK
*Wgranie Smurths_Dynamic HUD_for_CoCv_3.2.2.8
*Wgranie alternatywy HUDu na Full Light
*BUGTRAP brak pliku system.ltx w gamedata

Modyfikacja Weapon Gulash posiada 2 foldery, gamedata oraz Itemsoup, a co w Itemsoup? Kolejna gamedata a w niej mój ukochany plik system.ltx... Więc postanowiłem połączyć gamedatę z Itemsoup ze gamedatą w grze i... Stalker nie woła o plik system.ltx, ale bugtrap...

Kod: Zaznacz wszystko
-----loading c:\users\frst\desktop\stalker coc\gamedata\configs\system.ltx
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I
[error]Function      : CInifile::Load
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 267
[error]Description   : Can't find include file:
[error]Arguments     : creatures\monsters.ltx
 

stack trace:

0023:00BB50BE xrCore.dll, CInifile::Load()
0023:00BB4B32 xrCore.dll, CInifile::CInifile()
0023:00467FF5 xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal()
0023:0046561A xrEngine.exe, InitSettings()
0023:00466043 xrEngine.exe, InitSound2()
0023:00466366 xrEngine.exe, InitSound2()
0023:00471F4B xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal()
0023:759EFE09 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk()
0023:77A3607D ntdll.dll, RtlGetAppContainerNamedObjectPath()
0023:77A3604D ntdll.dll, RtlGetAppContainerNamedObjectPath()


Hmmm monsters.ltx tak? Przeszukałem Stalkera CoC 1.5 R6, beta polonizację, Weapon Gulash i jego dodatek, Smurths Dynamic HUD, WARFIGHTER i jego fix i NIC, po prostu nie ma nigdzie... Ja już nie mam pomysłu co zrobić, skąd pozyskać ten plik, Stalker COP też go nie ma :( . A tak fajny mod był z dynamicznym widokiem :( . Jakieś pomysły? Przeszukałem moda Smurths Dynamic HUD na stronie MODB w celu zdobycia jakiś informacji, NIE MA NIC O TYM.
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość