[r_populik] COP mini arsenal mod BETA

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Pangia w 07 Maj 2013, 21:01

A SUSAT się pokazuje na modelu? Jak tak, to dawaj go, jak nie, no to najwyżej jeszcze dorób kompatybilność z celownikiem optycznym, żeby już taki full-wypas był :D
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez n1ck w 08 Maj 2013, 03:12

Przyrządy celownicze świecą w całkowitej ciemności? W wielu modach kolimatory czy celowniki z trytem są kompletnie matowe, lekki cień i są zupełnie do niczego.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 08 Maj 2013, 07:26

Tak, świecą, co zresztą chyba widać na screenach (nie jest to wprawdzie noc, ale jest dość ciemno, a latarka nie jest włączona i nie oświetla broni). Kolimatory w modelach wrzucanych przeze mnie również świecą.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez StalkerCell w 23 Cze 2013, 22:01

A czy ten mod działa ze SMRTER'em 0.41?
Sry za odkop, zapomniałem napisać :facepalm:

:arrowd: Czyli jak? A i jeszcze jedno pytanko: Trend Micro Internet Security nie pozwala mi pobrać całego moda z tej strony co zapodałeś. Wrzuciłby ktoś np. na Megauploada? :wódka: gwarantowany.
Ostatnio edytowany przez StalkerCell, 23 Cze 2013, 22:45, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 23 Cze 2013, 22:31

Jak go właściwie połączysz, to zadziała.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Winiacz w 29 Cze 2013, 21:24

Mi po wgraniu gra wywala przy misji od Sułtana - spotkanie z handlarzem.
Gdy kończy się przerywnik walka trwa jakieś 3 sekundy i wywala do pulpitu.
Oprócz tego moda wrzucony był tylko ATMOSFEAR 3 - tam szukać winnego?
Awatar użytkownika
Winiacz
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 19 Cze 2013, 11:54
Ostatnio był: 01 Sty 2020, 12:16
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 9

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Gizbarus w 29 Cze 2013, 21:36

Przede wszystkim podać loga błędu - ramka u góry wyjaśnia co, gdzie i jak.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 29 Cze 2013, 23:19

Jest to wersja beta, więc błędy są jak najbardziej możliwe. Tak jak napisał @Gizbarus poproszę loga. Bez tego ani rusz.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Winiacz w 30 Cze 2013, 10:32

Po prostu wyłącza mi grę, więc pytanie brzmi - gdzie szukać loga?
Zważając na to że ścieżka podana na górze w moim przypadku prowadzi donikąd.
Ostatnio edytowany przez Winiacz, 30 Cze 2013, 10:37, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Winiacz
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 19 Cze 2013, 11:54
Ostatnio był: 01 Sty 2020, 12:16
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 9

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Kudkudak w 30 Cze 2013, 10:36

Gizbarus napisał(a):Przede wszystkim podać loga błędu - ramka u góry wyjaśnia co, gdzie i jak.


Jeśli nadal nie wiesz, to pomarańczowa ramka u góry.

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log


Czytanie nie boli...................:caleb:

EDIT: Sprawdź fsgame.ltx - tam będzie pisało przy logs gdzie się zapisuje. Chyba że chodzi Ci o to że logów nie ma.
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Winiacz.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Winiacz w 30 Cze 2013, 10:39

Dobra, mam (inna ścieżka była). Nie bijcie kota.

FATAL ERROR

[error]Expression : res!=-1
[error]Function : get_rank
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\Restrictions.cpp
[error]Line : 34
[error]Description : cannot find rank for
[error]Arguments : wpn_aek
Awatar użytkownika
Winiacz
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 19 Cze 2013, 11:54
Ostatnio był: 01 Sty 2020, 12:16
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 9

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Kudkudak w 30 Cze 2013, 10:46

Wejdź w gamedata/config/mp, otwórz mp_ranks.ltx i przy tej linijce, ale najpierw zrób kopię tego na wszelki wypadek. To przy tej linijce(wzięte z soc ale tu jest pewnie tak samo):

Kod: Zaznacz wszystko
 available_items               = mp_wpn_addon_acog,mp_wpn_addon_scope1


Dopisz na końcu to:

Kod: Zaznacz wszystko
,mp_wpn_aek


O tak:

Kod: Zaznacz wszystko
 available_items               = mp_wpn_addon_acog,mp_wpn_addon_scope,mp_wpn_aek
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości