Splinter Cell: Double Agent, problem ze światłami.

Ano widzisz, Szrama, tak to już jest - ciągle tylko pytają i pytają i problemy mają...

Splinter Cell: Double Agent, problem ze światłami.

Postprzez Alucard w 06 Lip 2010, 21:50

Mój problem polega na tym, ze niektóre źródła światła, dopiero "zapalają" się, gdy do nich podejdę, na przykład lampy. Gdy jestem od nich oddalony, to wygląda to tak, jakby były wyłączone, a gdy do nich podejdę, stopniowo pojawia się światło, im bliżej jestem. Jest na to jakiś sposób?

Mój sprzęt dalece przewyższa zalecane wymagania gry, więc go nie będę podawał. Karta graficzna się nie przegrzewa, format był niedawno robiony, i mam najnowsze stery.
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: Splinter Cell: Double Agent, problem ze światłami.

Postprzez djcycu w 06 Lip 2010, 22:03

A grafikę na full ustawioną? :) Może to o to chodzi. Ja tak kiedyś miałem w innej grze.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Splinter Cell: Double Agent, problem ze światłami.

Postprzez Alucard w 06 Lip 2010, 22:11

Też właśnie próbowałem ustawić trochę niżej. Na różne sposoby. Ale nie pomogło :D
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5


Powróć do Problemy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość