Amnesia problem

Ano widzisz, Szrama, tak to już jest - ciągle tylko pytają i pytają i problemy mają...

Amnesia problem

Postprzez CONAN w 29 Lip 2013, 21:21

Siema
Chciałem na starym laptopie pograć w Amnesie lecz po odpaleniu gry na każdych ustawieniach wywala taki o to error
Image

Wiecie może o co chodzi ? Na laptopie jest Windows 7 1gb ramu grafika intel GMA X3100 sterowniki do grafiki sprawdzałem na najnowszych i starszych i stale ten sam błąd aktualnie mam jakieś podrasowane sterowniki do tej karty że niby lepiej gry miały na niej działać.
"Jeśli nie możesz znaleźć czegoś dlaczego
chciałbyś żyć, postaraj się znaleźć coś,
za co chciałbyś umrzeć"
Tupac Amaru Shakur
Image
Awatar użytkownika
CONAN
Weteran

Posty: 639
Dołączenie: 13 Lip 2011, 16:29
Ostatnio był: 01 Wrz 2021, 15:38
Miejscowość: Amsterdam
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 101

Reklamy Google

Re: Amnesia problem

Postprzez Kalashnikov w 29 Lip 2013, 22:30

Wiesz, z tego co tu widze, masz kartę zintegrowaną czyli w Amnesie nie pograsz. I dam radę, nowsze sterowniki do kart zintegrowanych rzadko coś poprawiają co do gier. Kup komputer albo cos nawet dam ci linka do sklepu internetowego: http://www.euro.com.pl/
Bo w nic na tej karcie lepszego nie pograsz.
Image Image Image
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 15 Maj 2013, 19:59
Ostatnio był: 25 Sty 2019, 19:42
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 14

Re: Amnesia problem

Postprzez CONAN w 29 Lip 2013, 22:35

Czytaj uważnie mojego posta, jak bym chciał pograć na nowym pc to bym pograł na stacjonarce a ja chcę na lapku na dworze sobie pograć.
P.S-na tej karcie to ja we wszystkie stalkery grałem swoją drogą.
"Jeśli nie możesz znaleźć czegoś dlaczego
chciałbyś żyć, postaraj się znaleźć coś,
za co chciałbyś umrzeć"
Tupac Amaru Shakur
Image
Awatar użytkownika
CONAN
Weteran

Posty: 639
Dołączenie: 13 Lip 2011, 16:29
Ostatnio był: 01 Wrz 2021, 15:38
Miejscowość: Amsterdam
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 101

Re: Amnesia problem

Postprzez Kalashnikov w 29 Lip 2013, 22:43

To jak możesz grać w domu na dobrym stacjonarnym, to na h*j grasz na takim słabym sprzęcie.
CONAN napisał(a):Czytaj uważnie mojego posta, jak bym chciał pograć na nowym pc to bym pograł na stacjonarce a ja chcę na lapku na dworze sobie pograć.
P.S-na tej karcie to ja we wszystkie stalkery grałem swoją drogą.


To się tak zapytam, na świeżym powietrzu byś był bardziej dotleniony ta? I bardziej trzeźwo myślał :facepalm:

EDIT: Jak ty grałeś na tym czymś co ma 1GB Ramu we wszystkie stalkery, to pewnie na minimalnych, na duzych ścinach :P
Image Image Image

Za ten post Kalashnikov otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ranger801,
Negative Gizbarus, Pangia.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 15 Maj 2013, 19:59
Ostatnio był: 25 Sty 2019, 19:42
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 14

Re: Amnesia problem

Postprzez CONAN w 29 Lip 2013, 22:49

No żeby sobie dla odmiany na dworze pograć ? Widzisz problem w tym bo ja nie.
Byś się zdziwił ale grałem na średnich i dobrze się grało. Zresztą po co dyskutujesz skoro nie pomagasz.
"Jeśli nie możesz znaleźć czegoś dlaczego
chciałbyś żyć, postaraj się znaleźć coś,
za co chciałbyś umrzeć"
Tupac Amaru Shakur
Image
Awatar użytkownika
CONAN
Weteran

Posty: 639
Dołączenie: 13 Lip 2011, 16:29
Ostatnio był: 01 Wrz 2021, 15:38
Miejscowość: Amsterdam
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 101

Re: Amnesia problem

Postprzez Juraszka w 29 Lip 2013, 23:02

Z tego co mi przychodzi do głowy:
- zainstaluj sterowniki od Twojej karty graficznej, mniej więcej z czasu wydania gry,
- wyłącz schematy ustawień karty graficznej lub ustaw na "kontrolę aplikacji" czy jakoś tak,
- wyłącz aplikację kontrolującą działanie karty graficznej czyli tzw. zasobnik,
- usuń całkowicie sterowniki i spróbuj uruchomić (szansę są niewielkie, a nuż się uda... ewentualnie zobacz czy będzie inny komunikat czy ten sam),

warto jeszcze spróbować:
- ustaw priorytet na powyżej normalnego lub... poniżej normalnego,
- ustaw koligację na procesor 0 (jeżeli masz dwu lub więcej rdzeniowy),
- tryb zgodności z XP,
- uruchom jako administrator,

Wrzuć do tematu zawartość tego loga, o którym mowa w komunikacie.

Jak coś mi wpadnie do głowy to napiszę (lub będę edytować tego posta i pisać CI na PW)


@Major_Fields - co do Twoich uwag, to chciałbym Ci powiedzieć, że trochę kreatywności i pomysłowości i prawie każdą grę da się uruchomić na sprzęcie spełniającym 60-70% minimalnych wymagań, czasami wymaga to kilku godzin przeszukiwania internetu w poszukiwaniu odpowiedzi - oczywiście nie zawsze i nie wszystko da się obejść.
I radzę nie nabijać sobie w ten sposób postów, bo ktoś ma problem, pyta się forumowiczów o opinię i porady a zamiast odpowiedzi trafia się kogoś kto dyskutuje o tym czy ma grać na tym lapku czy nie, a co Cię to obchodzi na czym on gra? Na dobrą sprawę za oba posty mógłby ktoś Ci pojechać po kozakach bo 1. post nie jest żadnym rozwiązaniem a reklamą sklepu (żebyś jeszcze dał link do konkretnego laptopa...) a do tego mówisz, że na zintegrowanej sobie nie pogra... a ja mówię, że pogra... a 2. post to jest czysty atak na kolegę o nicku CONAN, łamiący 1. punkt regulaminu.
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 29 Lip 2013, 23:28, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: Amnesia problem

Postprzez CONAN w 29 Lip 2013, 23:13

Log
Kod: Zaznacz wszystko
Version 1.20 - s0-539
-------- THE HPL ENGINE LOG ------------
Engine build ID 20101021192547

Creating Engine Modules
--------------------------------------------------------
 Creating graphics module
 Creating system module
 Creating resource module
 Creating input module
 Creating sound module
 Creating physics module
 Creating ai module
 Creating gui module
 Creating generate module
 Creating haptic module
 Creating scene module
--------------------------------------------------------

Initializing Resources Module
--------------------------------------------------------
 Creating loader handlers
 Creating resource managers
 Adding loaders to handlers
--------------------------------------------------------

Initializing Graphics Module
--------------------------------------------------------
Init lowlevel graphics: 1024x768 bpp:32 fs:1 ms:0 gpufmt:2 cap:'Amnesia - The Dark Descent - Loading...' pos:(-1x-1)
 Setting video mode: 1024 x 768 - 32 bpp
 Init Glew...OK
 Setting up OpenGL
  Vendor: Intel
  Renderer: Intel 965/963 Graphics Media Accelerator
  Version: 2.0.0 - Build 7.15.10.1908
  Max texture image units: 16
  Max texture coord units: 8
  Max user clip planes: 6
  Two sided stencil: 1
  Vertex Buffer Object: 1
  Anisotropic filtering: 1
  Max Anisotropic degree: 2
  Multisampling: 1
  Texture compression: 1
  Texture compression S3TC: 1
  Auto generate MipMaps: 1
  Render to texture: 1
  Max draw buffers: 7
  Max color render targets: 7
  Packed depth-stencil: 0
  Texture float: 1
  GLSL Version: 1.10  - Intel Build 7.15.10.1908
  ShaderModel 2: 1
  ShaderModel 3: 1
  ShaderModel 4: 0
  OGL ATIFragmentShader: 0
ATTENTION: System does not support const arrays in glsl!
ERROR: Failed to compile GLSL shader 'D:/Gry/core/shaders/deferred_base_vtx.glsl'!
Shader code:
-------------------
[0001] ////////////////////////////////////////////////////////
[0002] // Deferred Base - Vertex Shader
[0003] //
[0004] //
[0005] ////////////////////////////////////////////////////////
[0006] #version 120
[0007]
[0008] //---------------------------------------------
[0009]
[0010]
[0011]
[0012]
[0013]
[0014]
[0015] //32 bit G-Buffer
[0016]
[0017]    
[0018]
[0019]
[0020]
[0021]
[0022]
[0023]
[0024]
[0025]
[0026]
[0027]
[0028]
[0029] //---------------------------------------------
[0030]
[0031] ///////////////////////////////
[0032] // Main program
[0033] void main()
[0034] {   
[0035]    //////////////////////
[0036]    // Position
[0037]    gl_Position = ftransform();
[0038]    
[0039]    
[0040]    //////////////////////
[0041]    // Color
[0042]
[0043]    
[0044]    //////////////////////
[0045]    // Uv
[0046]
[0047]
[0048]    //////////////////////
[0049]    // Normals
[0050]
[0051]
[0052]    //////////////////////
[0053]    // Normalmapping
[0054]
[0055]    
[0056]    //////////////////////
[0057]    // Parallax
[0058]
[0059]
[0060]    //////////////////////
[0061]    // Deferring (G-Buffer)
[0062]
[0063]    
[0064]
[0065]    
[0066]    //////////////////////
[0067]    // Deferring (Lights)
[0068]
---------------------
Compile log:
---------------------
ERROR: 0:6: '' :  Version number not supported by OGL driver

---------------------
ERROR: Couldn't create program 'deferred_base_vtx.glsl'
ERROR: Could not load material 'Deferred' shader 'deferred_base_vtx.glsl'
ERROR: Failed to compile GLSL shader 'D:/Gry/core/shaders/deferred_base_vtx.glsl'!
Shader code:
-------------------
[0001] ////////////////////////////////////////////////////////
[0002] // Deferred Base - Vertex Shader
[0003] //
[0004] //
[0005] ////////////////////////////////////////////////////////
[0006] #version 120
[0007]
[0008] //---------------------------------------------
[0009]
[0010]
[0011]
[0012]
[0013]
[0014]
[0015] //32 bit G-Buffer
[0016]
[0017]    
[0018]
[0019]
[0020]
[0021]
[0022]
[0023]
[0024]
[0025]
[0026]
[0027]
[0028]
[0029] //---------------------------------------------
[0030]
[0031] ///////////////////////////////
[0032] // Main program
[0033] void main()
[0034] {   
[0035]    //////////////////////
[0036]    // Position
[0037]    gl_Position = ftransform();
[0038]    
[0039]    
[0040]    //////////////////////
[0041]    // Color
[0042]
[0043]    
[0044]    //////////////////////
[0045]    // Uv
[0046]
[0047]
[0048]    //////////////////////
[0049]    // Normals
[0050]
[0051]
[0052]    //////////////////////
[0053]    // Normalmapping
[0054]
[0055]    
[0056]    //////////////////////
[0057]    // Parallax
[0058]
[0059]
[0060]    //////////////////////
[0061]    // Deferring (G-Buffer)
[0062]
[0063]    
[0064]
[0065]    
[0066]    //////////////////////
[0067]    // Deferring (Lights)
[0068]
---------------------
Compile log:
---------------------
ERROR: 0:6: '' :  Version number not supported by OGL driver

---------------------
ERROR: Couldn't create program 'deferred_base_vtx.glsl'
ERROR: Could not load material 'WireFrame' shader 'deferred_base_vtx.glsl'
ERROR: Failed to compile GLSL shader 'D:/Gry/core/shaders/deferred_base_vtx.glsl'!
Shader code:
-------------------
[0001] ////////////////////////////////////////////////////////
[0002] // Deferred Base - Vertex Shader
[0003] //
[0004] //
[0005] ////////////////////////////////////////////////////////
[0006] #version 120
[0007]
[0008] //---------------------------------------------
[0009]
[0010]
[0011]
[0012]
[0013]
[0014]
[0015] //32 bit G-Buffer
[0016]
[0017]    
[0018]
[0019]
[0020]
[0021]
[0022]
[0023]
[0024]
[0025]
[0026]
[0027]
[0028]
[0029] //---------------------------------------------
[0030]
[0031] ///////////////////////////////
[0032] // Main program
[0033] void main()
[0034] {   
[0035]    //////////////////////
[0036]    // Position
[0037]    gl_Position = ftransform();
[0038]    
[0039]    
[0040]    //////////////////////
[0041]    // Color
[0042]
[0043]    
[0044]    //////////////////////
[0045]    // Uv
[0046]
[0047]
[0048]    //////////////////////
[0049]    // Normals
[0050]
[0051]
[0052]    //////////////////////
[0053]    // Normalmapping
[0054]
[0055]    
[0056]    //////////////////////
[0057]    // Parallax
[0058]
[0059]
[0060]    //////////////////////
[0061]    // Deferring (G-Buffer)
[0062]
[0063]    
[0064]
[0065]    
[0066]    //////////////////////
[0067]    // Deferring (Lights)
[0068]
---------------------
Compile log:
---------------------
ERROR: 0:6: '' :  Version number not supported by OGL driver

---------------------
ERROR: Couldn't create program 'deferred_base_vtx.glsl'
ERROR: Could not load material 'Simple' shader 'deferred_base_vtx.glsl'
Setting up G-Bugger: type: 0 texturenum: 3
ERROR: Drivers does not support packed depth and stencil!
ERROR: Drivers does not support packed depth and stencil!
ERROR: Frame buffer 'Deferred_GBuffer_Depth' is not complete! Missing attachments!
ERROR: Could not create frame buffer with only depth for Deferred renderer type: 0!
FATAL ERROR: Renderer #0 could not be initialized! Make sure your graphic card drivers are up to date. Check log file for more information.


Wszystkie sposoby które dodałeś sam sprawdzałem wcześniej i też nic nie dają.
"Jeśli nie możesz znaleźć czegoś dlaczego
chciałbyś żyć, postaraj się znaleźć coś,
za co chciałbyś umrzeć"
Tupac Amaru Shakur
Image
Awatar użytkownika
CONAN
Weteran

Posty: 639
Dołączenie: 13 Lip 2011, 16:29
Ostatnio był: 01 Wrz 2021, 15:38
Miejscowość: Amsterdam
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 101

Re: Amnesia problem

Postprzez Juraszka w 29 Lip 2013, 23:35

Z logu wynika, że sterowniki nie obsługują czegoś (ale odkrycie :E ) a z tego co wyczytałem na necie to ta gra gryzie się z zintegrowaną grafiką...

Spróbuj zainstalować sterowniki od karty zintegrowanej firmy Twojej karty, na których gra podobno działa.
Link otrzymasz w PW, bo jeszcze ktoś z kartą ATI by zainstalował sobie te stery i byłby krzyk...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: Amnesia problem

Postprzez CONAN w 30 Lip 2013, 16:02

Niestety owe sterowniki też nic nie dały ciągle ten sam błąd. :(
"Jeśli nie możesz znaleźć czegoś dlaczego
chciałbyś żyć, postaraj się znaleźć coś,
za co chciałbyś umrzeć"
Tupac Amaru Shakur
Image
Awatar użytkownika
CONAN
Weteran

Posty: 639
Dołączenie: 13 Lip 2011, 16:29
Ostatnio był: 01 Wrz 2021, 15:38
Miejscowość: Amsterdam
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 101


Powróć do Problemy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość