[TDU2]Spadek FPS w niektórych miejscach

Ano widzisz, Szrama, tak to już jest - ciągle tylko pytają i pytają i problemy mają...

[TDU2]Spadek FPS w niektórych miejscach

Postprzez kubekpop w 26 Sie 2011, 10:16

Witam. Mam problem z Test Drive Unlimited 2. Na zwykłych drogach mam 35-45 fps, a w miastach 25-27, co już troszkę drażni oko. Mój sprzęt:
Grafika: Nvidia GeForce 560 GTX Twin Frozr II
Procesor: Intel Pentium Dual-Core E5700 @3,0GHz
Gra ma taką samą ilość FPS przy standardowej grafie jak i przy kręconej. Czy ten spadek (sam spadek rozumiem, ale nie do takiej ilości klatek) to może być wina procesora? Dodam, że TDU nie znosi kręcenia procka. Podkręciłem go do 3,6 GHz, i co jakiś czas TDU wywalał swój błąd (coś jak Bugtrap w Stalkerze). Ogólnie procesor będę kręcił do 4,0 GHz (w tym tygodniu dostaję nowy zasilacz i chłodzenie). Czy wtedy będzie się utrzymywać chociaż 30 FPS w mieście lub w zabudowaniach? Czy komuś z Was też TDU wywala przy podkręconym procku?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [TDU2]Spadek FPS w niektórych miejscach

Postprzez Kpuc w 26 Sie 2011, 10:29

Po pierwsze po wafel zakładasz 2 tematy ?

Nie nie znosi tylko źle robisz OC i procesor robi się nie stabilny ;) podbij o oczko napięcie Vcore i sprawdź.

OC zaczynamy od ustawienia na sztywno wszystkich parametrów naszego sprzętu w bios, po trochę podnosimy w zależności od procesora albo fsb albo mnożnik (intel/amd)

Trzeba pamiętać tez o naszej pamięci ram, nie robi się OC procesora zostawiając ramy na auto, to tak nie działa.

To ze gry działają jak działają jest głównie przyczyna złej optymalizacji.

Dziwisz się ze w mieście gdzie mamy więcej przeróżnych elementów na ekranie zapotrzebowanie na zasoby jest większe niż na pustej drodze ? :facepalm:
Image

Za ten post Kpuc otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [TDU2]Spadek FPS w niektórych miejscach

Postprzez kubekpop w 26 Sie 2011, 10:52

Głównie chodziło mi o to, czy to wina procesora, czy karty. Byłem świadom tego, że w mieście jest więcej "do ogarnięcia", ale zależy mi na utrzymaniu choć 30 FPS. Procesor będę kręcił jak dojdą zasilacz i chłodzenie. A ten drugi temat to przez przypadek. Chciałem coś zmienić w treści, więc wziąłem wstecz, poprawiłem i wysłałem, a tu drugi temat się założył :D
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [TDU2]Spadek FPS w niektórych miejscach

Postprzez Kpuc w 26 Sie 2011, 19:32

Kartę graficzna masz z średniej półki a procesor tez niezły, ciężko powiedzieć ja bym się skłaniał jednak na procesor tym bardziej ze TDU to gra konsolowa wiec robiona na 3 rdzenie xboxa

Inna sprawa to optymalizacja co ja mam powiedzieć mam GTX470 1280MB DDR5 ; PII x4 955 3,8GHz ; 6GB DDR3 1600MHz i w takiej Mafii 2 średnio 100FPs ma max detalach przy 1600x1200 a jednak co jakiś czas spada mi ilość klatek do 20 by po chwili skoczyć z powrotem na 80-100. Wyłączyłem OiCollink w biosie ustawiłem co trzeba a jednak taka sytuacja występuje nawet na minimalnych ustawieniach tylko tyle ze z 400Fps skacze na 150 i powraca :mad:
Gry są robione na odpieprz i nic z tym nie zrobisz a kupno lepszego sprzętu po prostu zniweluje widocznie dla ciebie spadek płynności a występować nadal będzie :(

edit: Poprawione ;)

Uwagi moderatora:

Aj waj...
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285


Powróć do Problemy

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości