[Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Asaimp w 19 Maj 2014, 16:06

Com? Zły dział, problem z misją, czenść stalker clear sky i mod clear ski kompleted? oka, zią.

-----

Ale o co ci tak ku*wa właściwie chodzi? Lokacje podałeś, a problem nie. No żesz...
"Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone."
Image
Awatar użytkownika
Asaimp
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 02 Maj 2014, 08:49
Ostatnio był: 16 Sie 2014, 16:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Reklamy Google

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Szagart w 27 Maj 2014, 20:06

Czytając ten temat zobaczyłem, że ktoś użył spawnera istnieje w tym modzie? Jeżeli tak to jak użyć i co spawni? Broń i sprzęt? Czy NPC? A może jedno i drugie? Za odp :wódka:
|| i7-9700K 5.00GHz | 16GB DDR4 RAM | Asus Strix RTX 2070 Super Advanced 8GB GDDR6 | Windows 10 x64 ||
Szagart
Ekspert

Posty: 707
Dołączenie: 30 Paź 2013, 00:54
Ostatnio był: 03 Wrz 2023, 22:12
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Eros w 27 Maj 2014, 20:48

ESC + F1, wszystko.

Za ten post Eros otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Szagart.
Awatar użytkownika
Eros
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 28 Paź 2013, 00:55
Ostatnio był: 27 Gru 2018, 03:02
Kozaki: 7

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez RedDevill w 25 Cze 2014, 14:02

Witam!

Gram w Stalkera Clear Sky z zainstalowanym modem Clear Sky Complete. Wszystko ładnie działa, doszedłem do Limańska. Byłem w momencie, gdzie zaczynałem strzelaninę z Monolitem. W jakimś pomieszczeniu znalazłem czerwoną butlę gazową, którą dało się zabrać do ekwipunku. Pomyślałem sobie, że to dzięki modyfikacji. No więc zabrałem i zaraz potem wyrzuciłem. No i... bugtrap! No nic, włączyłem ponownie grę i spróbowałem wczytać. Przy wczytywaniu znowu wyskoczył bugtrap. Trochę się zdenerwowałem bo posiadam tylko jeden zapis a nie chciałoby mi się przechodzić tyle od początku.

Zamieszczam screena:
Image

Oraz końcówkę logu z wczytywania gry:
Kod: Zaznacz wszystko
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 262145 K
* [win32]: free[2696004 K], reserved[124164 K], committed[1374072 K]
* [ D3D ]: textures[652055 K]
* [x-ray]: crt heap[262134 K], process heap[14575 K], game lua[97204 K], render[127 K]
* [x-ray]: economy: strings[15289 K], smem[1050 K]
! [LUA][ERROR] ERROR: xr_logic: pstor_load_all: not registered type N 220 encountered
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:


Da się coś na to poradzić? Byłbym bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.
Pozdrawiam!

@edit:
Ahh, nie zauważyłem, że przy wejściu do Limańska zrobił mi się autosave. :)

@@edit: A jednak. Bugtrap występuje przy każdym wczytywaniu w Limańsku..
Awatar użytkownika
RedDevill
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 01 Lis 2011, 14:56
Ostatnio był: 04 Sty 2017, 21:33
Miejscowość: Wołomin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

[Problem] Clear Sky Complete

Postprzez DaarMoo w 08 Lip 2014, 13:04

Nie mogę uruchomić save-ów w Limańsku. Działa tylko ten w tunelu, na początku etepu. Logs
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:

Może ktoś ma pomysł ! Sprawdzałem w gamedata\scripts ale nie mogłem znaleźć.
DaarMoo
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 05 Sty 2013, 00:19
Ostatnio był: 15 Maj 2019, 09:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [Problem] Clear Sky Complete

Postprzez Pangia w 08 Lip 2014, 13:13

Znany błąd. Albo wchodzisz jeszcze raz do Limańska i liczysz na cud, albo przechodzisz cały Limańsk bez zapisywania gry.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Problem] Clear Sky Complete

Postprzez DaarMoo w 08 Lip 2014, 13:32

Dzięki Pangia ! W więc czas ruszać w bój !
DaarMoo
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 05 Sty 2013, 00:19
Ostatnio był: 15 Maj 2019, 09:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [Problem] Clear Sky Complete

Postprzez Kosma w 08 Lip 2014, 19:31

DaarMoo napisał(a):Może ktoś ma pomysł ! Sprawdzałem w gamedata\scripts ale nie mogłem znaleźć.

Kolejny ku*wa usunie folder scripts i będzie pieprzył, że utak3r ma zamulające skrypty. :suchar:
Image

Nic nie warte znajomości, po czasie tracą wartość
u mnie z ludźmi jak z rapem - nie ilość tylko jakość.


Image
Awatar użytkownika
Kosma
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 04 Cze 2014, 17:30
Ostatnio był: 20 Wrz 2014, 21:38
Miejscowość: Tak, chcę mieć w profilu
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 13

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Junx w 07 Paź 2014, 13:28

Witam.

Czy ktoś jest w temacie, czy mod jest dostosowany do większych modyfikacji typu:

- Nowa Pogoda (S.W.T.C.)
- Arsenal Mod (Arsenal Overhaul - Clear Sky 1.0/Shoker 2.1)
- Nowe Particle (Particle Paradise 3)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Complete Mod do CS. Błąd w Limańsku

Postprzez TheRealNemesis w 20 Lis 2016, 20:06

A więc tak. Nie przedłużając pykałem sobie ostatnio w CS na modzie Complete, doszedłem do Limańska i gdy dochodzę do najemnika przy ciężarówce, gra wywala do puliptu. Sprawdzałem nie idzie tego obejść. Proszę o pomoc. Do broni stalkerzy!
TheRealNemesis
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 20 Lis 2016, 20:00
Ostatnio był: 09 Kwi 2023, 01:01
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

błąd przy wczytywaniu zapisu

Postprzez UNN4M3D w 15 Maj 2017, 14:35

Otóż sprawa stawia się tak. Gram w czyste niebo z complete mod 1.13 (stalker cs wersja 1.5.10)
Wszystko ładnie pięknie do czasu gdy na nastepny dzień moim utrapieniem stał się bugtrap. tu jest log:

Kod: Zaznacz wszystko
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 250569 K
* [win32]: free[1220536 K], reserved[74728 K], committed[801824 K]
* [ D3D ]: textures[219410 K]
* [x-ray]: crt heap[250569 K], process heap[326289 K], game lua[58828 K], render[177 K]
* [x-ray]: economy: strings[14962 K], smem[1050 K]
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\dolg\fight\backup\backup_4.ogg
! [LUA][ERROR] ERROR: object 'val_space_restrictor_quest_bandit_spy': activate_by_section: section 'sr_idle@6' does not exist
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

grając kiedyś w podstawkę napotkałam ten sam błąd, którego rozwiązaniem było stworzenie pliku z ścieżką gry w formacie *.bat. (za cholerę teraz nie pamiętam czy w notatniku przed ścieżką był napis "run" czy "start" ale osobiście powiem że teraz żadno z tych nie działa - jednak gdy wpiszę przed ścieżkę start to odpala się cmd.)

Help :X :+: :( :(
UNN4M3D
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 15 Maj 2017, 14:17
Ostatnio była: 03 Sie 2017, 10:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Marcus_Polonus w 15 Maj 2017, 21:46

@UNN4M3D

Wywala ci do pulpitu, bo masz literówkę w skryptach i żadne grzebanie w plikach .bat tego nie rozwiąże.

Tutaj masz wszystko ładnie napisane:
Kod: Zaznacz wszystko
LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)


Czyli w pliku o ścieżce s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script jest jakiś błąd w linijce nr 975, jeśli się nie mylę. Zobacz, czy masz coś takiego - jeśli nie... to nie :D
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 11 Paź 2024, 15:01
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości