przez Mila w 05 Lut 2016, 11:14
Witam. Niedawno zakupiłem nowy router Asus DSL N12-E. Mój stary i jeszcze za czasów Neostrady ZTE nadaje się do kitu, bo nie dość, że stoi przy oknie, co mu nic nie pomaga, jest codziennie gaszony, jak już nikt z niego nie korzysta. Ot, taki pie#@#nięty pomysł ojca. Czego oczywiście nie da mu się przetłumaczyć, że to tylko szkodzi, a nie oszczędza, ale nie o to mi chodzi.
Problem polega na tym, że jak podpinam nowy router do lapka, trzeba go skonfigurować przez przeglądarkę. U mnie to jest 192.168.1.1. No i wszystko ładnie, pięknie, ale jak już dochodzi do ustalenia połączenia z internetem, wywala mi tam komunikat, że brak połączenia z linią telefoniczną. Mam takie WTF, że nie wiem jak temu zaradzić. Każe mi wybierać Annex A lub B. U mnie jest A, no ale to też kupę daje. Już nawet grzebałem w ustawieniach, nawet konfigurowałem go według tego starego, ale to nic nie daje. Nadal zrywa połączenie. Dioda od ADSL sobie czasami świeci, potem gaśnie. I tak w kółko. Zależy. Oczywiście ten stary router nadal działa i nie wiem co zrobić z tym nowym. Trzeba dzwonić na infolinię? Czego oczywiście ojcu się nie chce, "bo ma ważniejsze sprawy".